PALECZKA ROPY BLEKITNEJ

1. Data: 2004-12-01 17:54:13

Temat: PALECZKA ROPY BLEKITNEJ
Od: "Mycha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie potrafie znalesc informacji na temat paleczki ropy blekitnej.Co to za
bakteria?jaki ma wplyw na czlowieka.,jak mozna sie nia zarazic,czy jest
grozna dla czlowieka??pies ktorego chce wziac ze schroniska ma wlasnie to
paleczke,czy jest to niebezpieczne dla czlowieka??i czy da sie wyleczyc
chorobe ktora wywoluje w/w bakteria. POZDRAWIAM

---

2. Data: 2004-12-01 18:14:15

Temat: Re: PALECZKA ROPY BLEKITNEJ
Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>pies ktorego chce wziac ze schroniska ma wlasnie to
> paleczke,czy jest to niebezpieczne dla czlowieka??i czy da sie wyleczyc
> chorobe ktora wywoluje w/w bakteria. >

Nie bierz na razie tego psa.
Weź go po wyleczeniu.

Powoduje powstawanie trudno gojących się ran, często ropiejących jeśli się
do nich przedostanie.

pzdr
LN

3. Data: 2004-12-01 18:23:47

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mycha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie potrafie znalesc informacji na temat paleczki ropy blekitnej.Co to za
> bakteria?

Poszukaj Pseudomonas aeruginosa
--
Jola
A. Einstein: "Dwie rzeczy są nieskończone...

4. Data: 2004-12-01 18:28:23

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Dec 2004 19:14:15 +0100, L&N lab wrote:

> Nie bierz na razie tego psa.
> Weź go po wyleczeniu.

Racja:)

> Powoduje powstawanie trudno gojących się ran,

??? Jak powoduje powstawanie tych ran? Znaczy bakterie latają z nożami w
rzęskach i robią nimi dziury w ciele? Czy może wygryzają?:)

> często ropiejących jeśli się
> do nich przedostanie.

Skoro powodują powstawanie ran, to chyba już tam są?... ;)

BP, NMSP, ciężki dzień miałem dziś.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

5. Data: 2004-12-01 18:41:55

Od: "Mycha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzęskach i robią nimi dziury w ciele? Czy może wygryzają?:)

> Skoro powodują powstawanie ran, to chyba już tam są?... ;)

A da sie wytepic ta paleczke,bo znalazlam cos ze szybko uodparnia sie na
leki podawane.Fakt pies ten ma ranke na nodze,ktora przemywali mu
propolisem.Czyli jest szansa na wyleczenie??dzieki

---

6. Data: 2004-12-01 19:06:27

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Dec 2004 19:41:55 +0100, Mycha wrote:

> A da sie wytepic ta paleczke,bo znalazlam cos ze szybko uodparnia sie na
> leki podawane.Fakt pies ten ma ranke na nodze,ktora przemywali mu
> propolisem.Czyli jest szansa na wyleczenie??

Pewnie jest.

Pseudomonas to paskudna bakteria, ale można z nią walczyć i można
wygrać. Pytanie tylko czy są na to pieniądze w tym schronisku.

7. Data: 2004-12-01 19:15:46

Od: "Mycha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie jest.
>
> Pseudomonas to paskudna bakteria, ale można z nią walczyć i można
> wygrać. Pytanie tylko czy są na to pieniądze w tym schronisku.

Jakos go tam lecza.ale fakt pieniadze pieniadze pieniadze.dzieki.

---

8. Data: 2004-12-01 20:38:44

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro powodują powstawanie ran, to chyba już tam są?... ;)
>
> BP, NMSP, ciężki dzień miałem dziś.

Ja też miałem i jeszcze mam ten dzień :)))

Źle się wyraziłem - powinno być: po przedostaniu się do ISTNIEJĄCEJ :) rany
:)

Nie ma jeszcze bakterii samo tnących :-)

pozdrawiam
LN

9. Data: 2004-12-01 21:05:51

Od: "Mycha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L&N lab" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
rany
> :)
>
> Nie ma jeszcze bakterii samo tnących :-)

---

10. Data: 2004-12-02 13:27:28

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakos go tam lecza.ale fakt pieniadze pieniadze pieniadze.dzieki.

Powinni go leczyć nie "jakos" ale konkretnie - celowanym antybiotykiem po
wykonaniu posiewu i antybiogramu. Mysle , ze nie stac ich ani na diagnostyke
ani na wlasciwe leczenie ( a moze jest inaczej??) -kuracja taka moze
kosztowac kilka set lub tysiecy zlotych. Psa mozesz wziac po wyleczeniu -
czyli jesli rana sie wygoi a kolejne posiewy nie wykaza obecnosci paleczki
. Tak to wyglada z ludzkiego ( a nie weterynaryjnego ) punktu widzenia.

Pozdrawiam
robkor

Szpital MSWiA W-wa Wołoska - pediatra
Re:sprawy kobiece