PAMIETAM...

11. Data: 2009-09-07 09:16:06

Temat: Re: PAMIETAM...
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:h82hni$99c$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> Ostatni sezon. Zniszczono mi to i owo.

masz to samo co glob ? Sąsiedzi Cię nękają ?

12. Data: 2009-09-07 09:24:21

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> masz to samo co glob ? Sąsiedzi Cię nękają ?

Nie mam manii prześladowczej.

13. Data: 2009-09-07 09:25:17

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> masz to samo co glob ? Sąsiedzi Cię nękają ?

Złamane w połowie drzewka przy bezwietrznej pogodzie to mania przesladowcza?

14. Data: 2009-09-07 09:30:31

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Złamane w połowie drzewka przy bezwietrznej pogodzie to mania
> przesladowcza?

Ja nie twierdzę, że glob ma manię prześladowczą.
Zastanawiam się, co jest nie tak ze środowiskiem wiejskich, prostych ludzi,
że się tak lubią nękać nawzajem z niektórymi.

Mój ojciec też na wsi siedzi, z sąsiadami układy ma różne. Zastanawiam się,
kiedy będzie ten pierwszy raz, że mu ktoś coś zniszczy i co musi zrobić,
żeby do tego doszło. Na razie naraził się tylko jakiejś miejscowej
wójtowej czy cuś, jak delikatnie wyraził sprzeciw, kiedy ta zaczęła
wspomnieniami wracać do czasów PRL'u i wspominać 'czyny społeczne
to była naprawdę fajna rzecz'. A czyny społeczne to nic innego,
jak kolejny rodzaj podatku, które sobie wymusza nieudolne państwo
- nic więcej. Tyle, że działa bardziej lokalnie, 'zostaje w gminie'.

15. Data: 2009-09-07 09:38:34

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak kolejny rodzaj podatku, które sobie wymusza nieudolne państwo
> - nic więcej. Tyle, że działa bardziej lokalnie, 'zostaje w gminie'.

Prócz takich "kontaktów" miałem "opiekę" ss-manów od 1969. I to się nie
skończyło.

16. Data: 2009-09-07 16:27:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Sep 2009 10:14:04 +0200, Redart napisał(a):

> Teoretycznie bestia
> znakując miałaby ograniczyć swobodę na światowym rynku. Ale wychodzi jak
> wychodzi - centralizuje władzę, a przez władzę promuje konkretne biznesy.
> No tak się niestety to krzywi ciągle.
> Ale tak było, jest i będzie.

Aż się bestia rozpadnie znowu na ćwierci...
--

Ikselka.

17. Data: 2009-09-07 16:28:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Sep 2009 10:17:45 +0200, Vilar napisał(a):

> Slawik, weź przestan,
> masz ogrodek. To jakiś problem zrobić sobie kilka kompotów własnymi
> "ręcami"?

Toż robi.
Ale myśli TEŻ o innych, co z kolei robi rzadko kto, wbrew pozorom...
--

Ikselka.

18. Data: 2009-09-07 16:29:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Sep 2009 10:19:45 +0200, Vilar napisał(a):

> Czyli 300% wzrost - wszelkie manipulacje na złocie niech się schowają.

Ano.
I po to własnie jesteśmy w Unii.
--

Ikselka.

19. Data: 2009-09-08 08:45:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matko, a jakie połączenia w twoim mózgu zawiodły Cię prosto do kompotu,
połamanych drzewek Panslawiego i chciwości Panów na targu do naszego
członkowstwa w UE to tylko Ty wiesz :-)))))), MK

20. Data: 2009-09-08 09:07:26

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Matko, a jakie połączenia w twoim mózgu zawiodły Cię prosto do kompotu,
> połamanych drzewek Panslawiego i chciwości Panów na targu do naszego
> członkowstwa w UE to tylko Ty wiesz :-)))))), MK

A bo to nieprzerwany ciąg zdarzeń jest na czasowej taśmie Möbiusa...

AISZY
SYLI
szwedzki model wysokiej klasy debila
Z PSPolityki
Re: Bajki nie zawsze kończą się szczęśliwie...