PANODYNA

1. Data: 2002-09-19 19:04:39

Temat: PANODYNA
Od: "Marian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma jej w Krakowie w aptekach i w hurtowniach podobno tez. Czy ktos wie
dlaczego?
Prosze takze o opinie na temat tej szczepionki i ewentualnie doswiadczen w
stosowaniu.

2. Data: 2002-09-20 15:09:11

Temat: Re: PANODYNA
Od: "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marian" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dlaczego?
> Prosze takze o opinie na temat tej szczepionki i ewentualnie doswiadczen w

jest bardzo bolesna (iniekcje domięśniowe) :(

3. Data: 2002-09-20 17:23:57

Od: "Beata " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Maksiński <m...@w...pl> napisał(a):

> jest bardzo bolesna (iniekcje domięśniowe) :(

Mysle, ze to kwestia niskiego progu bolu i fachowosci pielegniarki. Bralam
Panodyne w zeszlym roku i nie odnioslam takiego wrazenia. Boli jak zastrzyk
i tyle. Bardzo bolesny wg mnie jest np. magnez.
Po szczepionce chorowalam troche mniej, ale raczej bez rewelacji.
Pozdrawiam:
Beata

Cytotec 200...
Przedwczesna Miesiaczka