PESEL na receptach

1. Data: 2007-07-01 09:41:19

Temat: PESEL na receptach
Od: "Adaq" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam 2 recepty z piątku (29.06) bez PESEL. Czy mogę i gdzie dopisać
swój PESEL aaby w poniedzialek bez problemu kupic lekarstwa? Czy konieczny
jest powrot znowu do lekarza, kolejka i nowe recepty? dzieki

2. Data: 2007-07-01 09:56:06

Temat: Re: PESEL na receptach
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adaq pisze:
> Witam, mam 2 recepty z piątku (29.06) bez PESEL. Czy mogę i gdzie dopisać
> swój PESEL aaby w poniedzialek bez problemu kupic lekarstwa? Czy konieczny
> jest powrot znowu do lekarza, kolejka i nowe recepty? dzieki

Nie wiem co o tym sądzi Kodeks Cywilny, ale mnie się wydaje, że do
dokumentu wypisanego z określoną datą, stosuje się przepisy obowiązujące
w tym dniu, czyli PESEL chyba nie jest potrzebny. Dopisać oczywiście
można, tam gdzie jest Twoje imię, nazwisko i adres, ale to już podpada
pod fałszowanie dokumentów, więc nie polecam. Lepiej zdać się na zdrowy
rozsądek farmaceuty.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2007-07-01 10:02:53

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.07.2007 Adaq <A...@o...pl> napisał/a:
> Witam, mam 2 recepty z piątku (29.06) bez PESEL. Czy mogę i gdzie dopisać
> swój PESEL aaby w poniedzialek bez problemu kupic lekarstwa? Czy konieczny
> jest powrot znowu do lekarza, kolejka i nowe recepty? dzieki

Recepta jest wazna bez PESELu
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

4. Data: 2007-07-01 10:04:28

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swój PESEL aaby w poniedzialek bez problemu kupic lekarstwa? Czy konieczny
> jest powrot znowu do lekarza, kolejka i nowe recepty? dzieki

Zresztą, powrót do lekarza nie da, bo większość z nich nie wypisze recepty
z PESELem, ze względu na strajk. Możesz pójść prywatnie, albo ew. umrzeć.

5. Data: 2007-07-01 13:53:20

Od: "Adaq" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
wiadomości news:slrnf8ev1k.2n8.samotnik@localhost.localdomain..
.
> Recepta jest wazna bez PESELu

od 1.07 ponoć musi być PESEL.. :)

6. Data: 2007-07-01 14:32:06

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.07.2007 Adaq <A...@o...pl> napisał/a:
> [...]

A on ma receptę z 29.06, która może być bez.

7. Data: 2007-07-02 14:24:44

Od: "justyna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli recepta byłaby wystawiona w lipcu- potrzebny byłby pesel. do
czerwcowej recepty pesel nie potrzebny- nie majstruj przy nim.

8. Data: 2007-07-02 14:44:29

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adaq" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam, mam 2 recepty z piątku (29.06) bez PESEL. Czy mogę i gdzie dopisać
> swój PESEL aaby w poniedzialek bez problemu kupic lekarstwa? Czy
> konieczny jest powrot znowu do lekarza, kolejka i nowe recepty? dzieki
Jak masz przy sobie dow. osobisty, to farmaceuta musi sam wpisać pesel!
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-07-03 20:49:25

Od: "justyna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> farmaceuta musi sam wpisać pesel!
nic n i e m u s i (jeśli lekarz nie wpisal peselu)

10. Data: 2007-07-03 20:59:30

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyna " <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> nic n i e m u s i (jeśli lekarz nie wpisal peselu)

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Musi, jak ma się dowód osobisty. Chyba, że postapi tak jak w "polskim
piekiełku".. każdy sobie rzepkę....to wtedy masz rację...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

jak brać antybiotyki
kleszcz - kiedy sie zaczynac martwic ?
Rwacy bol dziasla