PFRON szasta kasa?

1. Data: 2005-06-15 14:11:23

Temat: PFRON szasta kasa?
Od: "Leszek.Kraskowski" <L...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Szanownych Grupowiczow mial ostatnio doswiadczenia z PFRON lub z
probowal korzystac z ktoregos z programow celowych? Mam informacje, ze PFRON
znow szasta kasa, np. wydal sporo pieniedzy na remont helikoptera.
Pozdrawiam
Leszek Kraskowski
0605 78 00 43
l...@s...com.pl

2. Data: 2005-06-16 08:43:38

Temat: Re: PFRON szasta kasa?
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek.Kraskowski" <L...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:BED603AA.12A7%Leszek.Kraskowski@se.com.pl...

Witam Pana

Widzę że nadal Pan zagląda na naszą grupkę

> [...]
PFRON
> znow szasta kasa, np. wydal sporo pieniedzy na remont helikoptera.

Złożyłem mniosek w programie PEGAZ i czekam na ospowiedź, powiedzieli mi że
w drugiej połowie roku, okres trochę długi ale uzbroiłem się w cierpliwość
:-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2005-06-16 12:31:10

Od: "Slawexk" <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Leszek.Kraskowski" <L...@s...com.pl> napisal w
wiadomosci news:BED603AA.12A7%Leszek.Kraskowski@se.com.pl...
> [...]
> PFRON
> znow szasta kasa, np. wydal sporo pieniedzy na remont helikoptera.

A im po co helikopter?

4. Data: 2005-06-16 16:01:49

Od: "jan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A im po co helikopter?

heja ;)
bo helikopter jest fajny ogólnie!
i ogólnie fajnie jest naprawić helikopter!
a może oni też chcą wziąść udział w ogólnopolskim konkursie pikującego
ptactwa :)
a swoją drogą słyszeliśie dowcip?
wilk podziwiał orła, jak tenże w górach pikował w przepaść i dopiero tuż nad
ziemią rozpościerał skrzydła i w ostatnniej chwili wychodził z opresji. Wilk
ilekroć go nie obserwował tylekroć się zachwycał:
- ty to jesteś luzak, walisz na łeb w dół i w ostatniej chwili ratujesz się,
ty to jesteś luzak (powtarzał do orła)
któregoś dnia orzeł namówił wilka do skoku w przepaść mówiąc że to przecież
nic trudnego:
- skaczesz ze skały i pikujesz w dół, wiesz jaka ta frajda?
W końcu wilk uległ i skoczył.
leci w dół, leci, orzeł popikował za nim, dogonił go, tak przez moment lecą
obydwaj razem i w końcu orzeł pyta:
- ty wilk, a skrzydła to ty masz?
- nie
- !!! OOO KU... TY TO DOPIERO JESTEŚ LUZAK!!!

:)))
jano

5. Data: 2005-06-17 08:28:55

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d8s7f7$t92$1@news.onet.pl...

> heja ;)
> bo helikopter jest fajny ogólnie!
> i ogólnie fajnie jest naprawić helikopter!

no i pokonją bariery nim :-D

> [...]
> - ty wilk, a skrzydła to ty masz?
> - nie
> - !!! OOO KU... TY TO DOPIERO JESTEŚ LUZAK!!!

hihihi

stary dobry dowcip :-)))
ROTFL

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

JEDNORAZOWY DODATEK ZUS
Wakacyjnie czyli byłem w Chorwacji :-))
Każdy z nas coś łyka...