PIEPRZE WALENTYNKI

11. Data: 2008-02-13 18:08:14

Temat: Re: PIEPRZE WALENTYNKI
Od: "sukin.kot" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Feb 2008 00:10:58 +0100, tren R napisał(a):

> dostrzegam tu sprzeczność

opowiedz mi o tym

12. Data: 2008-02-13 18:09:07

Od: "sukin.kot" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Feb 2008 01:44:30 +0100, michal napisał(a):

> To może być dupa dzierżawiona albo w lissingu.

uwielbiam takich cwaniakow jak ty.

13. Data: 2008-02-13 18:18:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sukin.kot pisze:

> opowiedz mi o tym

no wiesz że nie masz dupy a masz w dupie, a jak możesz mieć w dupie jak
nie masz przecież dupy, wiesz taka sprzeczność, bo niby nie masz, a
masz, to się dupy, znaczy, kupy nie trzyma, że masz w dupie i nie masz
dupy, to jest nielogiczne i niezrozumiałe, nie mieć i mieć, wiesz coś
nie pasuje, taka jakaś się robi fałszywa nuta, taki zgrzyt, bo jak można
naraz takie dwie rzeczy mieć i nie mieć, korzystać z czegoś czego się
nie ma, rozumiesz, tak jakby mieć ciastko i zjeść ciastko i mieć ciastko
znowu, no wiesz, nie masz dupy a tu nagle mówisz, że masz w dupie, to że
niby masz w czym, w nicości jakiejś, wiesz, piszesz do rozumnego
człowieka, wiesz on się zastanawia, co jest grane, gdzie jest w końcu
ten sens tego, czy się pomyliłeś, czy może literę gdzieś zjadłeś, no
wiesz od razu cię usprawiedliwiam, ale wiesz lubię jak coś jest napisane
z sensem, żeby to robiło wrażenie, a nie tylko tak o dupie maryni, bo
właśnie, o, o dupie mowa, a przecież dalej nie wiem, jak to z tą dupą,
gdzie ona, czy jest u ciebie, czy co w końcu, nie wytłumaczyłeś do
końca, wydaje mi się, że potrzeba to jakoś wyjaśnić, żeby nie było tego
niesmaku, tego niezrozumienia i niespójności komunikacji na linii
autor-czytelnik, rozumiesz, napisz co z tą dupą, żeby było wszystko
jasne i konkretnie pokazane, bo tak to sie można domyślać i po co,
jeszcze każdy się inaczej domyśli, a po co ma się każdy inaczej
domyślać, to niepotrzebne jest, proszę cię

--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/

Stirlitz, róż dópę!

14. Data: 2008-02-13 18:44:15

Od: "marcin" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sukin.kot" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> a ty jesteś glupia, bo udajesz, że cie to nie rusza ponieważ jesteś wtedy
> fajniejsza.

Kobieta ci odpowiedziała - twój post zadziałał. Co teraz z tym zrobisz ? Jak
dalej pociągniesz ten zalążek znajomości ? Nie zrobisz nic na plus - taka
prawda. :)

niepozdrawiam plonkująco.
Marcin

15. Data: 2008-02-13 23:09:16

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Rozmawiasz z podszywkami, Michale.

Nie odróżniam. :)

michał

16. Data: 2008-02-13 23:13:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> a można wydzierżawić dupę żeby w niej potem ją mieć?

Nie mam pojęcia.
michał

17. Data: 2008-02-14 00:08:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> [...]
> jeszcze każdy się inaczej domyśli, a po co ma się każdy inaczej
> domyślać, to niepotrzebne jest, proszę cię

Trochę przydługi to zdanie, żeby je do sygnaturki wstawić... :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha (mniam!)

18. Data: 2008-02-14 00:21:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Trochę przydługi to zdanie, żeby je do sygnaturki wstawić... :DDD

Bedum jaja, jak adresat zrozumi! :DDD

michał

19. Data: 2008-02-14 10:21:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Trochę przydługi to zdanie, żeby je do sygnaturki wstawić... :DDD

a gdyby tak zrobić sobie kilkanaście sygnaturek...?

20. Data: 2008-02-14 11:10:22

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Feb 2008 00:09:16 +0100, michal napisał(a):

> Nie odróżniam. :)

Szkoda, bo moje jedyne wulgaryzmy to "pier..." użyte w określonej sytuacji.
Nie mówiąc o tym, że nie śmiem Ci sugerować zajrzenia w oryginalną
wiadomość w przypadku wątpliwości, no ale skoro ich nie masz...

Macie tę swoją psp.
Kolor a samopoczucie, wpływ barw na leczenie
Optymalizacja...
Przestarzałe prawo zwyczajowe (religijne)
Jak Spać 2h Dziennie I Nie Umrzeć?