PIEPRZE WALENTYNKI

51. Data: 2008-02-15 22:12:25

Temat: Re: PIEPRZE WALENTYNKI
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sukin.kot" napisał:

> nie jestes warta wiecej niz 1.50 zl za loda.

Skoro na tyle wyceniasz swoje klejnoty, to pewnie nie są w sumie
większe od jednej gałki.

--
Pozdrawiam - Aicha
"czyżby zazdrość?

52. Data: 2008-02-15 23:34:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Bedum jaja, jak adresat zrozumi! :DDD

Kurna, znuf bez okuraruf pisauam ;/

53. Data: 2008-02-15 23:36:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

54. Data: 2008-02-15 23:47:41

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Kurna, znuf bez okuraruf pisauam ;/

Potukuaś? =:o

michał

55. Data: 2008-02-15 23:50:10

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Feb 2008 00:47:41 +0100, michal napisał(a):

> Potukuaś? =:o

Co siem stauo? Co siem stauo? - to Aicha nosi okórary??? A nie morznato
hodzidź w soczefkah kontraktowyh? - siem nie potukom i jezd egztra, morzna
nawed na noc nie ściongadź.

56. Data: 2008-02-16 00:07:38

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 00:50, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Co siem stauo? Co siem stauo? - to Aicha nosi okórary??? A nie morznato
> hodzidź w soczefkah kontraktowyh? - siem nie potukom i jezd egztra, morzna
> nawed na noc nie ściongadź.

Na noc hyba zafsze fszystko lepjej sciongadz...;)

Fragile

57. Data: 2008-02-16 10:21:26

Od: "sukin.kot" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Feb 2008 23:12:25 +0100, Aicha napisał(a):

> Skoro na tyle wyceniasz swoje klejnoty, to pewnie nie są w sumie
> większe od jednej gałki.

może fiuta i mam małego ale nasadka ze stali nierdzewnej rozwiązuje ten
problem.

58. Data: 2008-02-16 16:27:50

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Potukuaś? =:o

Nie. Zapomniauam zauorzydź ;)

59. Data: 2008-02-16 16:29:27

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał :

> Co siem stauo? Co siem stauo? - to Aicha nosi okórary??? A nie
> morznato hodzidź w soczefkah kontraktowyh?

Nie morzna. Siem sobie bardziej w okórarah podobujem :)

60. Data: 2008-02-16 17:50:54

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Feb 2008 17:29:27 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie morzna. Siem sobie bardziej w okórarah podobujem :)

Ale wież co, soczefki som fajne, bo morzna sobie np kolor oczóf zmienidź,
morzna zamiast zirenicy miedź spiralkem czarnom albo pionowom zwenrzonom
kociom zirenice, albo zamjazd tenczufki i zirenicy szachownicem... ekstra
:-)

Macie tę swoją psp.
Kolor a samopoczucie, wpływ barw na leczenie
Optymalizacja...
Przestarzałe prawo zwyczajowe (religijne)
Jak Spać 2h Dziennie I Nie Umrzeć?