PIERDOLE TO PRZECZKOLE

1. Data: 2003-11-16 12:23:32

Temat: PIERDOLE TO PRZECZKOLE
Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... jak dzieci ... jak dzieci ... ja taka nie jestem ...

ika zuzeloth
Veronika
remo

Dzięki Wam
czas, który tu spędziłam,
nie był kompletnie stracony.

"nawrockiemu"
polecam utwór "Kiedy latam" -
z nowej płytki Clostekellera "Nero".

"EvęTM" gorąco zapewniam,
że nie interesują mnie faceci,
których jedyną pasją jast pl.sci.psychologia.

"ks.robak" - "... z Gormenghast" - "EvaTM"
Coś Was jednak łączy . . .
<< Teraz wiem że z naszego[wirtualnego] świata nie wolno
wychodzić
nie wolno się od niego oddalać
dawniej można było odejść na pustynię
teraz trzeba być ciągle obecnym
wszyscy są ciągle obecni
z naszego świata nie wolno wychodzić
nawet na jedną dobę
wszystko musi być ze sobą połączone >>
( T . Różewicz z tomu "Twarz trzecia" )

1. Data: 2003-11-16 14:06:26

Temat: Re: PIERDOLE TO PRZECZKOLE
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl>

> [...]
>
> "ks.robak" - "... z Gormenghast" - "EvaTM"
> Coś Was jednak łączy . . .
> << Teraz wiem że z naszego[wirtualnego] świata nie wolno

Jeśli musisz odejść i jest to Ci przeznaczone
to bywaj :-)
wiedz jednak - że przecież pozostaniesz w każdym z nas
w każdy kto Cię czytał, "wysłuchał", 'odebrał', odczuł, zrozumiał.
(na swój sposób) ;)))
<pa,pa> i wracaj jeśli będziesz mogła. :)
\|/ re:

1. Data: 2003-11-16 14:22:31

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"NEVERMORE" w news:bp7q80$8o9$1@news.onet.pl...
/.../

> ... jak dzieci ... jak dzieci ... ja taka nie jestem ...

> [...]

Kasiu Neverna nie rób tego.
Nie było Cię widać przez wiele miesięcy/tygodni (?) a jednak byłaś
i czuwałaś.
Nie odchodź teraz, gdyż tenże miesiąc jest wg mojego wglądu/oglądu/przeglądu
najciekawszym miesiącem w całej histori psp.
Co więcej, sytuacja ta zapewne będzie trwała nadal i mam nadzieję
że Święta Bożego Narodzenia, spędzimy (kątem) przy radosnej
(bezwtgłupówpaweł) harmonii i spokoju.

Cieszę się, że Cie widzę, choć przyznaję zaskoczony jestem Twoim
trójgłowym nickiem.
Tak czy inaczej dziękuję
za pokazanie go

pozdrawiam
All
:).

1. Data: 2003-11-16 15:25:25

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> "EvęTM" gorąco zapewniam,
> że nie interesują mnie faceci,
> których jedyną pasją jast pl.sci.psychologia.

Nie bardzo rozumiem, Kasiu, dlaczego mnie zapewniasz..
Pisałam Ci kiedyś, żebyś...
**przechodziła spokojnie przez zgiełki i hałas i pamiętała
jaki spokój można znaleźć w Ciszy...**

Wiem lubisz się PO_bawić, pisałaś kiedyś tutaj, na grupę.
Ale dlaczego mną i dlaczego Wspólnie_z_Allem?
Wiem, jesteś bardzo dowcipna, Kasiu..
Słuchałyśmy RAZEM Czyżykiewicza i "AVE", pamiętasz?

Kiedyś pisałeś, przecież, REMO..
że jak dzieci, jak dzieci..
Telefonowałeś nawet do NEVERMORE..
Pamiętam, to było ładne lato..
Szkoda, że je zmarnowałam słuchając tych waszych bzdur..

> "ks.robak" - "... z Gormenghast" - "EvaTM"
> Coś Was jednak łączy . . .
> << Teraz wiem że z naszego[wirtualnego] świata nie wolno
> [...]

E.
ps.
Kasiu!
powtarzałam sto razy Allowi, żeby bawił się sam
i z kim tam chce. Byłam Przyjacielem.
No alle on wciąż wracał. Już wiem - dobrze się RAZEM bawiliście~! No to bawcie się
dalej,
dziecinnki..

"Widzisz, jest taka rzecz jak uczuciowy ton...
Jeśli go nie masz, dziecinko, dostaniesz za swoje"
(cytowane przez Studsa Terkela jako motto do jego ustnej historii z 1967 r. pt.
Division Street:
America)." /Saks/.. /oczywiście ZA jeTem../

Ja jush bawię się TERAZ wyśmienicie.
E.

1. Data: 2003-11-16 16:40:58

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Jush się nie tniesz, Iko??
Jak tam Twoje ręczki? I jak tam Kanapa?
A przyjaciółka z POznania? ;)

Veroniko..
Ciebie tesh niedawno wspominałam..
Bo tak slitshnie sobie z Allem rozmawijałaś przed zniknięciem..

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6uirm.3vs45fp.1@ghast.h3830b399.invalid...

"> Jak widzisz Veroniko, ja równiez zaczynam wykazywać tendencję do
> pisania "feletonów". Ciekawe, czy i kiedy uznamy to za błogosławieństwo
> dla grupy ;))

Koniec szlochów! Głupia jestem to fakt.
Ale skoro Ty jesteś taki obiektywny, to bądź przy okazji wspaniałomyślny i
wklej jeszcze przynajmniej ze dwa razy ten felieton pod odpowiednimi
postami. Nie zapomnij zmienić imienia osoby, której odpowiadasz i której
zarzucasz naruszenie tajemnicy korespondencji.
Wszystko jest względne? Pochlebne opinie nie są naruszeniem tajemnicy
korespondencji, mniej pochlebne owszem? To oczywiście nie oznacza, że
wycofuję się z przyznania do winy. Wręcz przeciwnie.

V-V"

I do Sławka:

"Sławek:

> Natomiast to, co pisze Veronika, zaczyna wzbudzać we mnie co najmniej lekkie
> zażenowanie. Byłbym bardzo rozczarowany, gdyby ktokolwiek, do kogo cokolwiek
> napisałem, bez pytania mnie o zgodę o tym rozpowiadał.

No i oczywiście masz rację. Czuję się okropnie głupio. Na swoją obronę mam
jedynie to, że zapytałam Alla czy mogę zadać "to" pytanie. Założyłam (chyba
błędnie), że domyśla się o co mi chodzi. Nie rozpowiadam co ktoś do mnie
napisał, rozpowiadam, że napisał. Błąd, bo niektórzy także to uznają za
naruszenie tajemnicy korespondencji.
Tyle, że nie byłam pierwsza!!!
Gdybym napisała, że ktoś, kto do mnie napisał jest "boski" i "cudowny" byłoby w
porządku, tajemnica korespondencji prywatnej nie zostałaby naruszona :-D
Jednak głupia byłam i napisałam, że ktoś do mnie napisał, wspierając mnie
prywatnie a nie na grupie. Zeżarłam tę dłoń! Kretynka ze mnie i już!

V-V"

Boska jesteś! :))
Też Ci DOłożył! :)
Allejaja.. allelujajajja ;))))

No i pisałaś kiedyś tak:

"Po pierwsze nie zadawać się z gówniarzami.
Po drugie nie zadawać się z żonatymi/mężatkami.
Po trzecie nie zadawać się z uzależnionymi od internetu.
Tyle sposobów na uśmiechnięte życie.

V-V

No to jak? Zadawać czy nie zadawać? ;)
Allejaja :)

Albo tak:

"Pisząc o gówniarzu w ogóle nie brałam pod uwagę wieku.
Gówniarzem można być nawet po pięćdziesiątce.
Zwłaszcza, gdy jest się idiotą.

V-V"

:))))))))))
Bravo!!! To Ci się udało!

A tutaj..

"Polecam pomarańczowo/rudo/miedziany. I pomarańczowe doniczki :-)
A z przeszłości... białe ściany + pomarańczowo/żółty sufit. Pięknie
wygląda, chociaż nie wszystkim się podobało. Niektórzy marudzili, że
sufit wali im się na łeb. Ja byłam zadowolona.

V-V"

A pisałaś Iko, że spod wody..
Rozumiem - sikałaś po nogach ze śmiechu?
No i że Ty już never, prawda?
Czy mój młody przyjaciel z W-wy, ten, bardzo smutny
i w depresji, jeszcze żyje?
Czy może to tesh Ty?

"Paweł:

> eee... IMO w takim razie to ograniczony, niebezpieczny kretyn...
>
> od którego należy trzymać się z daleka

Mniej byłby niebezpieczny, gdyby potrafił prowadzić podwójne życie dłużej niż
miesiąc?

Oczywiście, w pewnym wieku nawet "niebezpieczni kretyni" powinni
ustabilizować się.
Z kochanka zdrowo i stabilnie, z żoną stabilnie i nieświadomie. Do
czasu...
W momencie, w którym to wszystko się wyda, już może być mniej
stabilnie :-)

Na zakochanych, bezkrytycznych wobec siebie wariatów nie ma lekarstwa. Zupełne
ignorowanie, KONSEKWENCJA w działaniu, wtedy jest szansa, że za jakieś dwa lata
się odczepi.
A doraźnie pomagają... pomarańczowe rolety w oknach :-)

V-V"

"> Drodzy ludzie! Czy możecie mi pomóc wybrać imię dla mojej absolutnie nowej 2
i > pół miesięcznej suni????

Belka, Kuleczka :)
Ostatecznie może być Vera, wcale się nie obrażę :-)"

"d.v. wrote:

> No co jest! Kilka dni temu przechodziła tu wiosna, co jej zapomniala
> ze miala sie tu na 3 miesiace zatrzymac? Moze ktos ją widział.

Poszła w cholerę.
Idę za nią.

V-V"

No... superOvO! :))))

"EvaTM wrote:

> Wiesz kogo mi tu naprawdę brakuje?
> Joanny (chironii), pm ;), Aleksandra Nabaglo i kilu innych.
Niektórzy
> są niezastępowalni.

A ja mam takie głupawe pytanie...
To już nikomu nowemu nie wolno zapisać się do tej grupy?
Stały klanik inteligentnych (uzależnionych?), dyskutujących między
sobą użytkowników i basta?
Reszta niech spada na głupsze grupy? No bo poziom zaniżają...
Może zawieście przy drzwiach jakiś teścik IQ?
To by było rozwiązanie. Wszyscy poniżej normy spadzik na drzewo.
P. Eva i p. Paweł Niezbecki by nie narzekali i nie wspominali co jakiś
czas tych mądrzejszych, którzy pisywali tu wcześniej, a teraz tylko
czytają i/lub czekają na wywołanie, by się dowartościować i zjawić z
podziękowaniem wyżsi o parę centymetrów.
Bardzo przepraszam, ale wkurzyłam się.

V-V"

No jajca jak MCkwadrat, nie? ;)

POlecam się ma PSZYSZŁOŚ ;)
E.

1. Data: 2003-11-16 17:36:01

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Nov 2003 17:40:58 +0100, "EvaTM" <e...@i...pl>
wrote:

>Jush się nie tniesz, Iko??
>Jak tam Twoje ręczki? I jak tam Kanapa?
>A przyjaciółka z POznania? ;)
[ciach]

Kiedy ten Teatrzyk Zielone Oko skończy się wreszcie? Brrrrrrrr...

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-16 17:41:11

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" news:78dfrv0q1udsbnpv5avkpjosgh2msk3de5@4ax.com...
> Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl>

> [ciach]
> Kiedy ten Teatrzyk Zielone Oko skończy się wreszcie? Brrrrrrrr...
> Amnesiak

Rozumiem, że każdy ma prawo do własnego gustu.
Rozumiem, że każdy ma prawo do wypowiadania własnych
sądów, pytań i odpowiedzi.
Skorzystam a tego prawa i zadam Ci pytanie.
Ty również możesz skorzystać z tego prawa i nie udzielić mi
odpowiedzi. Pytanie:
Czy umiesz określić dlaczego zielony teatrzyk wywołuje w Tobie
takie Brrrrrrrr...??
\|/ re:

1. Data: 2003-11-16 17:45:32

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [ciach]
>
> Kiedy ten Teatrzyk Zielone Oko skończy się wreszcie? Brrrrrrrr...

Krzysiu :)
Ten teatrzyk dopiero nabiera kolorów..
Ciekawe ile jeszcze osób było na tej "Scenie" z mojego Snu..
Nie czytaj, jeśli Cię mierzi. Mnie też mierzi.
Możesz przecież sPLONKować mnie i Allfreda..
I całą sza..REDakcję też! :))

E.
ps. Ja pokazuję ABSURD jaki tu panuje od lat,
a Ciebie to mierzi. Nie chcesz być UUGD, to nie bądź!
Ja też byam i chciałam być normalnym grupowiczem,
ktry chciał i CHCE! pomagać normalnym UGD.
A tu taki KLOPS..

1. Data: 2003-11-16 17:53:09

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Nov 2003 18:41:11 +0100, "ksRobak" <e...@g...pl>
wrote:

> [...]
>odpowiedzi. Pytanie:
>Czy umiesz określić dlaczego zielony teatrzyk wywołuje w Tobie

Umiem. Posty okołoteatrzykowe przekraczają miarę zawiłości oraz
poziomu prywaty w usenecie. A każde przekraczanie miary wywołuje moją
niechęć.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-16 18:01:19

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Nov 2003 18:45:32 +0100, "EvaTM" <e...@i...pl>
wrote:

>Możesz przecież sPLONKować mnie i Allfreda..

Tak. Możliwe, że tak postąpię.

>I całą sza..REDakcję też! :))

Poza Allem kojarzę tylko jedną osobę z psphome (jeśli masz na myśli tę
właśnie redakcję) i w żaden sposób nie wzbudza ona we mnie negatywnych
odruchów.

>ps. Ja pokazuję ABSURD jaki tu panuje od lat,

To może postaraj się go pokazywać w zrozumiały bardziej sposób
(najlepiej prozą). :-)

--
Amnesiak
------

Kiedy Ona chce odejść...
jak poradzic sobie z upierdliwa tesciowa...?
(misja)
Slub
rodzice przyjezdzaja