[PILNE] Mięso w marynacie, wędzenie lada moment ale...

1. Data: 2003-06-19 19:09:30

Temat: [PILNE] Mięso w marynacie, wędzenie lada moment ale...
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka ludzie,

5 kg szynki juz 6 dzień pekluje się w marynacie (m.in. saletra, sól i
czosnek).

Lada chwila nastapi pierwsze w moim życiu wędzenie w świeżo
postawionej wędzarni (na wiśniowym drewnie).

I tu problem.

Jakem dziś z wieczora podniósl pokrywkę to NA BARDZO KRÓTKO walnął w
me nozdrza podejrzany zapach. Z premedytacja niuchałem na powierzchnią
marynaty przez kilka minut i pachniało juz pozytywnie ale ten pierwszy
"niuch" mnie nieco zaniepokoił. Jak poznać, że wszystko jest w
porządku (bądź, że jest nie w porządku - nie chcial bym zejść po tej
pierwszej wędzonce). ?

Jakieś dodatkowe rady co do postepowania przed/po wędzeniu ?

--
brow(J)arek pozdrawia (co mu ślinka na szyneczkę cieknie ale
jednocześnie niepokój lekki kiełkuje)

1. Data: 2003-06-19 20:19:22

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojęcia co ci odpowiedzieć, bo sama chcę zadebiutować w podobnych
cudach, ale korzystając z okazji nieśmiało pytam:

GDZIE UDAŁO CI SIĘ NABYĆ SALETRĘ DO PEKLOWANIA?
HELP !!!

Danka

1. Data: 2003-06-19 20:37:11

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
podobnych
> cudach, ale korzystając z okazji nieśmiało pytam:
>
> GDZIE UDAŁO CI SIĘ NABYĆ SALETRĘ DO PEKLOWANIA?

Hej,

No więc na wstępie naprowadzę, że w Dabrowie Gorniczej...

Nabyła ową saltrę moja mama i o ile pomnę udało jej sie to uczynić w
najzwyklejszym spożywczym sklepie - aczkowliek głowy sobie uciąć nie
dam... jutro jak się dziadki obudzą to do nich zadzwonię i szczegółowo
przesłucham.

Miasto być może zupełnie Ci nie po drodze ale rodzaj sklepu powinien
Cie naprowadzić gdzie tego szukać u siebie.

--
brow(J)arek pozdrawia

1. Data: 2003-06-20 22:20:26

Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> GDZIE UDAŁO CI SIĘ NABYĆ SALETRĘ DO PEKLOWANIA?
> HELP !!!
>
> Danka

Szukaj "SALETRY DO PEKLOWANIA"
Jak nie znajdziesz napisz na priv, gdyz rzadko zagladam na grupe.

Jurek

witam
śmietanowy sos do pizzy
szczawiowka