PILNE- środki przeczyszczajace itp.

1. Data: 2005-07-13 21:55:25

Temat: PILNE- środki przeczyszczajace itp.
Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
chcialam zapytac, czy znacie "domowe"(naturalne) środki przeczyszczajace
działające dośc szybko, lub chociaż dzialajace dobrze ;) Moze uda mi sie
skoczyc do apteki, ale nic nie wiadomo. Mozecie podac pare nazw lekow??
To b. pilne!

Z gory dziekuje, Av

p.s. Jesli nic z gory, to dzialajace podobnie, jakies picie czy cos.. To
PILNE

2. Data: 2005-07-14 07:20:06

Temat: Re: PILNE- środki przeczyszczajace itp.
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Av" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> p.s. Jesli nic z gory, to dzialajace podobnie, jakies picie czy cos.. To
> PILNE

kawa
mleko
jabłko

3. Data: 2005-07-14 08:47:11

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 13 Jul 2005 23:55:25 +0200, na pl.sci.medycyna, Av napisał(a):

> p.s. Jesli nic z gory, to dzialajace podobnie, jakies picie czy cos.. To
> PILNE

Zrób sobie lewatywę. To świetnie przeczyszcza.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2005-07-14 13:08:05

Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób sobie lewatywę. To świetnie przeczyszcza.

ale to nie dla mnie ;) ta druga osoba ma nie zauwazyc... wiem, to opkropne,
ale musze sie pozbyc pewnej osoby na jakis czas :P

5. Data: 2005-07-14 13:16:43

Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Av <db5o3l$akg$1@atlantis.news.tpi.pl> Thursday 14 of July 2005 15:08

> ale to nie dla mnie ;) ta druga osoba ma nie zauwazyc... wiem, to
> opkropne, ale musze sie pozbyc pewnej osoby na jakis czas :P

Słowem, pytasz nas jak kogoś podtruć? Po co tak kombinować, weź jakiegoś
bejzbola, lub po prostu przywal jemu/jej z główki, yo ziomal!

;)

--
Rafał Maj

6. Data: 2005-07-14 17:41:28

Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słowem, pytasz nas jak kogoś podtruć?

dokladnie :D

Po co tak kombinować, weź jakiegoś
> bejzbola, lub po prostu przywal jemu/jej z główki, yo ziomal!

on ma sie nie skapnac :D

7. Data: 2005-07-14 18:18:26

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To b. pilne!
>
> Z gory dziekuje, Av
>
> p.s. Jesli nic z gory, to dzialajace podobnie, jakies picie czy cos.. To
Może lewatywka, chyba najbezpieczniejsza:) ....

8. Data: 2005-07-14 18:19:09

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To b. pilne!
>
> Z gory dziekuje, Av
>
> p.s. Jesli nic z gory, to dzialajace podobnie, jakies picie czy cos.. To
Lub prowokacja wymiotów. Zaleznie czy chodzi o to, aby przeczyścić górny czy
dolny odcinek przewodu pokarmowego...

Polpasiec - co pomaga ???
wynik biopsj - prosze o interpretacje
gronkowiec, alergia, migdałek ?
Gabinety w Sosnowiecu, Katowicach a laser.
Metrorrhagia