PISZĘ PRACĘ DYPLOMOWĄ SZUKAM MATERIAŁÓW I POMOCY DOT. RAT. MED.

1. Data: 2003-01-31 16:33:10

Temat: PISZĘ PRACĘ DYPLOMOWĄ SZUKAM MATERIAŁÓW I POMOCY DOT. RAT. MED.
Od: "Kacper" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem strażakiem jestem w trakcie pobieranie nauki i potrzebuje materiałów
na temat "Postępowanie w nieszczęśliwych wypadkach - kolejność czynności na
miejscu wypadku"

2. Data: 2003-01-31 23:12:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Jan 2003, Kacper wrote:

> Jestem strażakiem jestem w trakcie pobieranie nauki i potrzebuje materiałów
> na temat "Postępowanie w nieszczęśliwych wypadkach - kolejność czynności na
> miejscu wypadku"

kiedys robilem taka strone na WWW - ale to bylo dawno - jesli
znalazlbym to moglbym Ci przeslac ale musze miec Twoje namiary

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-02-01 19:32:13

Od: "foma" <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kacper" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
materiałów
> na temat "Postępowanie w nieszczęśliwych wypadkach - kolejność czynności
Może przejrzyj www. republika.pl/ppomoc/

Niedobór alfa 1 - antytrypsyny
rana i plaster.....
kręcz - potrzebuje porady