PO czym POznac idiote [diagnostyka]

81. Data: 2019-12-08 10:35:09

Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2019 o 20:12, Kviat pisze:

> Od "może" do "jest" daleka droga. Każdy głupi może powiedzieć" może
> być błędna". Trzeba mieć jakieś podstawy i je udowodnić.
>
> To po pierwsze. Po drugie, jeżeli założyć, że jest błędna, to z tego
> nijak nie wynika, że kreacjoniści się nie mylą.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie wiemy więc nie nauczajmy i nie egzaminujmy z naszych domniemań
innych ludzi.

82. Data: 2019-12-08 10:35:46

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2019 o 12:28, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 6 Dec 2019 10:19:16 +0100
> doszła do mnie wiadomość <5dea1d12$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
> od Trybun <M...@j...ru> :

> Nigdzie nie spłoniesz, durnia z siebie zrobisz i tyle, jesteś przykładem ignoranta,
który
> nie widzi swojej ignorancji, a swoją lichą wiedzę traktuje na równi z wiedzą
> specjalistów. Efekt Dunninga-Krugera jako żywo.
> Ot i cała historyja.

Ilu mądrych, tych naprawdę mądrych ludzi miało i ma zniszczone życie
przez takich jak ty i twoi współwyznawcy,.

I mylisz się, jestem ignorantem tylko na obłudę, zakłamanie, niezdrowe
zacietrzewienie i reprezentujących to osobników.

83. Data: 2019-12-08 10:54:02

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 8 Dec 2019 10:34:45 +0100
doszła do mnie wiadomość <5decc3b4$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
od Trybun <M...@j...ru> :
>W dniu 06.12.2019 o 18:59, Kviat pisze:

>Udowodnij wobec tego że jest okrągła, twoja wiara w to mnie nie
>interesuje. Bawisz się w nauczyciela na podstawie swoich wierzeń?

Przelot stacji kosmicznej, masz filmy w necie.
Działanie grawitacji nie dopuszcza do powstawania płaskich planet, wystarczy?

>Z rękawa mogę podać kilka "faktów" które całkowicie zaprzeczają tym
>teoriom.

No to podaj, pokaż też swoją "alternatywną" do BigBnag teorię.

>Napisał Kviat patrząc w lustro.

Napisał Trybun ignorant.

Czort wie co słyszałeś, to jakaś tajemnica?

>Nie mam pojęcia, nie różnicuję w ten sposób ludzi.
>
>Przecie ty WIERZYSZ że ziemia jest OKRĄGŁA.

Może to zweryfikować osobiście.

Podaj dowód.

>Nie mam wątpliwości że ten herbicyd powstał w laboratorium w którym
>próżno szukać osobnika bez tytułu naukowego. Zwalniasz ich od winy..
>możesz mieć rację, jednak kogoś musimy z tego rozliczać.

Ilość bzdur w twoich postach jest oszałamiająca, obalanie tych bzdur może zająć
tysiące
razy więcej czasu od ich przeczytania.

84. Data: 2019-12-08 14:53:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/12/2019 o 09:35, Trybun pisze:

> Ilu mądrych, tych naprawdę mądrych ludzi miało i ma zniszczone życie
> przez takich jak ty i twoi współwyznawcy,.

wiesz cos wiecej niz ja wiem czytajac jego posty?

> I mylisz się, jestem ignorantem tylko na obłudę, zakłamanie, niezdrowe
> zacietrzewienie i reprezentujących to osobników.

a to akurat tylko twoje slowa niczym nie podparte
--
gazebo

85. Data: 2019-12-08 14:59:21

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2019 o 10:54, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

> Przelot stacji kosmicznej, masz filmy w necie.
> Działanie grawitacji nie dopuszcza do powstawania płaskich planet, wystarczy?

Muszę powtórzyć pytanie i wobec ciebie - jakie masz dowody że takie
rzeczy autoryzujesz i na ich podstawie pouczasz innych? Małe pytanie
odnośnie lądowania na księżycu - czy relacja była transmitowana na żywo?
- to tak poza tematem.

> No to podaj, pokaż też swoją "alternatywną" do BigBnag teorię.

Przedstawiałem niedawno tą że teoria o narodzinach współczesnego
człowieka liczona na 6tys lat może być prawdziwa.

> Napisał Trybun ignorant.

Podpisał Olaf, którego to Trybun zmusił wreszcie do ruszenia mózgownicą.

> Czort wie co słyszałeś, to jakaś tajemnica?

Dla mnie akurat to mało ważne - liczy się fakt że teoria zaczyna być
negowana i przypuszczalnie upadnie. Interesujące jest przede wszystkim
to co wtedy powiesz tym co ich tak pouczałeś i nazywałeś nieukami?

> Może to zweryfikować osobiście.

Rozumiem że to zrobiłeś, ja nie, a więc pozwól że pozostanę sceptykiem,
i nie będę  na podstawie twoich doświadczeń  na(po)uczał innych.

> Podaj dowód.

Nic nie wskazuje na to że truciznę wymyślił w  garażu Jaś K z Pcimia
Górnego.

> Ilość bzdur w twoich postach jest oszałamiająca, obalanie tych bzdur może zająć
tysiące
> razy więcej czasu od ich przeczytania.

Pewnie w niewłaściwy sposób do tego podchodzisz, przecie nie jestem
niczego kreatorem. Ot widzę zacietrzewionego fanatycznego usera to tylko
staram się go trochę sprowadzić na ziemię. Taka mała szklanka zimnej wody..

86. Data: 2019-12-08 23:30:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"5,7 mln lat temu dwunożne stworzenia o stopach zbudowanych podobnie jak nasze
pozostawiły ślady na terenie dzisiejszej Krety. To rewolucyjne odkrycie polskich
naukowców może zmienić historię pochodzenia naszego gatunku.":
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0
01678781730113X
https://www.crazynauka.pl/najstarsze-na-swiecie-slad
y-przodkow-czlowieka-odkrycie-polskich-badaczy/

"Slad pasuje rozmiarem do gumiaka obok hmmm zadziwiające":
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/w-wielkiej-brytan
ii-odkryto-najstarsze-ludzkie-slady
Tu milion lat i "najstarsze" a te na Krecie 5,5 mln???

87. Data: 2019-12-09 10:40:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2019 o 10:34, Trybun pisze:

> Brawo, gdy sobie trochę poszerzysz horyzonty do zapraszam do dyskusji.
> Brawo za to że miałeś odwagę przyznać że nie rozumiesz.

Ależ rozumiem. Przecież napisałem, że próbujesz dyskutować posługując
się jakimiś absurdalnymi tezami nie wiadomo skąd.

> Udowodnij wobec tego że jest okrągła, twoja wiara w to mnie nie
> interesuje. Bawisz się w nauczyciela na podstawie swoich wierzeń?

Jaka znowu wiara? Gdzie tu miejsce na wierzenia?
Wszystko ci się poplątało.

> Z rękawa mogę podać kilka "faktów" które całkowicie zaprzeczają tym
> teoriom.

Dawaj.

> Przecie ty WIERZYSZ że ziemia jest OKRĄGŁA.

Nie.
Po prostu używasz pojęć, których nie rozumiesz.

> Nie mam wątpliwości że ten herbicyd powstał w laboratorium w którym
> próżno szukać osobnika bez tytułu naukowego. Zwalniasz ich od winy..

Ale gdzie tu ich wina, że komuś sypnęło się za dużo?
Jak ktoś przytrzaśnie sobie palec pokrywą laptopa, to wina naukowców,
którzy stworzyli komputery?

Wypisujesz kompletne androny i dziwisz się, że ktoś cię nie rozumie.
(Nie rozumie dlaczego to robisz, a nie, że nie rozumie twoich absurdów).

> możesz mieć rację, jednak kogoś musimy z tego rozliczać.

Zacznij od nie pisania bzdur, że kasza stała się trucizną, skoro to
nadmiar herbicyd w kaszy jest trujący, a nie kasza. I że temu winni są
naukowcy, którzy wymyślili herbicyd.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

88. Data: 2019-12-09 12:45:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2019 o 14:59, Trybun pisze:

> Pewnie w niewłaściwy sposób do tego podchodzisz, przecie nie jestem
> niczego kreatorem. Ot widzę zacietrzewionego fanatycznego usera to tylko
> staram się go trochę sprowadzić na ziemię.

Na płaską Ziemię :):)

> Taka mała szklanka zimnej wody..

Bo widzisz... nie dopuszczasz do siebie myśli, że to jednak ciebie
trzeba sprowadzić na ziemię. Tę prawdziwą.

89. Data: 2019-12-09 12:48:27

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2019 o 23:30, m...@g...com pisze:
> [...]
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/w-wielkiej-brytan
ii-odkryto-najstarsze-ludzkie-slady
> Tu milion lat i "najstarsze" a te na Krecie 5,5 mln???

Oczywiście że są wątpliwości. Jednak przyjmijmy że  te sprzed 5.5 mln
lat są autentyczne. Największe wątpliwości dotyczą wyznania darwinistów
- jak to się ma do teorii ewolucji. Jakie są dowody na to że biegnie
linia prosta od dzisiejszego homo sapiens do tamtych śladów? Tymczasem
nasi grupowi wyznawcy tej religii (no Kviat czy Olaf) wyzywają
sceptyków, od - nieuków.

90. Data: 2019-12-09 12:49:06

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2019 o 14:53, gazebo pisze:

> wiesz cos wiecej niz ja wiem czytajac jego posty?

Nie mam pojęcia o twoim zasobie wiedzy. Nigdy się nie rozpisywałeś, a z
rzuconego sporadycznie zdania trudno coś sensownego wywnioskować.

> a to akurat tylko twoje slowa niczym nie podparte

Mógłbyś sprecyzować? Opinia  - jesteś brzydki, to w sumie żadna wiążąca
opinia.

strange magic
Zachód zawdzięcza swój indywidualizm Kościołowi[badania]
Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]