PODJADKI

1. Data: 2002-05-18 10:14:01

Temat: PODJADKI
Od: Pyrek <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wie ktoś może czy turkuć ma jakiegoś naturalnego wroga albo czym
najlepiej je zwalczać.
Z góry dzięki.

Pozdrawia Pyrek

2. Data: 2002-05-20 13:06:26

Temat: Re: PODJADKI
Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyrek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wie ktoś może czy turkuć ma jakiegoś naturalnego wroga albo czym
> najlepiej je zwalczać.
> Z góry dzięki.

Pytałam o to samo, tylko mój post zatytułowany był "Turkucie". Nikt niestety
nie podzielił się z nami dobrymi radami :(
Widać u grupowiczów podjadki nie grasują.........

Pozdr.
Olivia

3. Data: 2002-05-20 14:27:37

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olivia" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
niestety
> nie podzielił się z nami dobrymi radami :(
> Widać u grupowiczów podjadki nie grasują.........

.....albo rady na to nie ma innej jak polubić ;-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2002-05-20 16:05:58

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podjadek jest przysmakiem kreta. Zaimportuj sobie do ogrodu parę kretów a
pozbędziesz się podjadków... (:-))

Pozdrawiam -Jagoda

5. Data: 2002-05-20 18:39:14

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Podjadek jest przysmakiem kreta. Zaimportuj sobie do ogrodu parę kretów a
> pozbędziesz się podjadków... (:-))

...a sposoby zwalczania kretów znajdziesz w archiwum :)

z pozdrowieniami
Iwona

Siatki i panele ogrodzeniowe, siatki tkane i zgrzewane i inne...
zamieranie pędów róż
oczko
Trawnik pod tujami