PODZIEKOWANIA Prunesquallor'a, Alfreda zresztą

1. Data: 2000-11-06 11:01:19

Temat: PODZIEKOWANIA Prunesquallor'a, Alfreda zresztą
Od: "dr Prunesquallor" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

***

Wiem, że to dziwny zwyczaj - żegnać się z grupą gdy pora odejść...
Ale nie mogę zaprzeczać, że wiele osób będę wspominać miło i miałbym
niespokojny sen, gdybym nie miał pewności, że One - Te właśnie osoby,
o tym wiedzą prosto ode mnie. Tak więc wybaczcie i :

**

Dziękuję Wszystkim, którym nie jest obojętne o czym rozmawia się na psp.
Dziękuję tym, którzy dzielą się swoimi myślami i poglądami, traktując grupę
nie jak igraszkę pełną piasku, ale jak teatr poważny i kuźnię życiowych postaw.
W szczególności

Dziękuję Błękitnym - tym już nieobecnym jak też
Jurkowi.Turyńskiemu, jak i wielce kontrowersyjnej Dorrit.

Dziękuję Purpurowym - wspaniale aktywnym i ciekawym (alfabetycznie:)
Bary'emu, Dark'owi, Dianie, Duch'owi, Joannie, Melisie, Monci, Saanale,
jak i Ninie za jej beznamiętną trzeźwość sądów.
Wspomnę również sympatycznie Ewę podając jednakże Jej adres NNTP
Posting-Host: ppp-YZ.cuprum.com.pl (OE 5.00.2919.6600),
gdyż różnych Ew mamy tu dostatek.

Dziękuję Oliwkowym - za wytrwałe wskazywanie kierunku człowieczeństwa:
Brian'owi, Bartkowi Nagórnemu, [cookie]'mu, Marlenie Lipińskiej... i innym

Dziękuję też Jakubowi (jacob jbekker)
za staranność w redagowaniu postów, w tym szczególnie za wyczucie estetyki
i szacunek dla schludności i poprawności języka.

**

Pozwólcie, że wspomnę też Anię L., która jak nikt inny dotąd, w tak krótkim
czasie, i tak prostackimi metodami, uczyniła tak wiele kłopotliwego zamieszania
w grupie. Była ona i pozostanie (oby na zawsze niepowtarzalną) niedoścignioną
królową prowokacji. Cenię ją za to, iż jest osobą myślącą a zatem ulega
własnym przemianom - wierzę, że w kierunku twórczej dojrzałości.

**

Dziękuję też wielu ambitnym słuchaczom i aktywnym uczestnikom, dokonującym
z pomoca grupy własnych transformacji i samodoskonalenia. Każdy może
i powinien dążyć do odnalezienia siebie w doskonalszych postaciach.
I wiem, że każdy uczestnik tego forum dyskusyjnego to właśnie czyni.
Choć czasem się do tego nie przyznaje.

Moja droga się skończyła - na długo przed doskonałością.
Ale z tym też trzeba umieć się pogodzić...

Żegnam Was.
Kupiłem za radą Roberta

doskonały egzemplarz polecanej pomocy i sądzę, że rozwiąże on wiele
kłopotów Gormenghast - przynajmniej moje i przynajmniej w tym wcieleniu...
--
Serdeczności
dr Prune, Alfred zresztą...

1. Data: 2000-11-06 12:12:15

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to odchodzimy razem w strone zachodzacego slonca.... ja tez dzisiaj
odchodze... przynajmniej bede mial towarzysza w podrozy...
Ave Cesar.... Morituri de salutat - chcialo by zakrzyknac....
no coz moj drogi doktorze czas na nas ..... idzemy ?

sosen

1. Data: 2000-11-06 19:50:03

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dr Prunesquallor <p...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8u63id$ar8$...@n...tpi.pl...

> Dziękuję Purpurowym - wspaniale aktywnym i ciekawym (alfabetycznie:)
> Bary'emu, Dark'owi, Dianie

A ja dziękuję za dostrzeżenie moich postów na grupie (zwłaszcza w ostatnim
czasie, gdy tak trudno nie tylko o utrzymanie konwencji .sci, ale i w ogóle
jako takiego ładu ;)). Nie wiem wprawdzie na jakiej zasadzie dzieliłeś nas
według kolorów, ale... chyba podoba mi się bycie Purpurową. :)

Wspomnę w tym miejscu, że bardzo miło mi się Ciebie czytało. Cóż,
może nie mieliśmy bezpośredniej okazji wymiany poglądów, ale to pewnie
dlatego, że do działania zwykle prowokuje odmienność i różnica zdań, a tę
rzadko mogłam dostrzec w Twoich zawsze wyważonych, acz wnikliwych postach.

Wpadnij tu czasem, ot tak, chociażby żeby sprawdzić,
czy coś się zmieniło. :)

Pozdrawiam serdecznie,
Diana

1. Data: 2000-11-06 20:05:49

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Nov 2000 12:01:19 +0100, "dr Prunesquallor"

>Dziękuję Oliwkowym - za wytrwałe wskazywanie kierunku człowieczeństwa:
>Brian'owi, Bartkowi Nagórnemu, [cookie]'mu, Marlenie Lipińskiej... i innym

najlepszym sposobem podziekowania bedzie zaniechanie tego o czym
piszesz.

--
[cookie]

1. Data: 2000-11-06 20:20:16

Temat: Alfred, Sosen....
Od: "Ewa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

---------------- wow, Woland, Asasello, Behemot, Mistrz i Małgorzata - a teraz Wy ?

1. Data: 2000-11-06 20:56:31

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, dr Prunesquallor na pl.sci.psychologia napisał(a):

>Moja droga się skończyła - na długo przed doskonałością.
>Ale z tym też trzeba umieć się pogodzić...

Nie!
Warto próbować dalej i choć doskonałości nigdy nie osiągniesz będziesz
miał satysfakcje - próbowałem!
A, że się nie udało... hmmm..
Nie, jednak nie, nie, nie. Stanowczo nie!

>przynajmniej moje i przynajmniej w tym wcieleniu...

Nie oszukuj się - wiesz, że nie rozwiąże.
Please.
- na więcej po prostu nie mam już siły..

Bartek, oliwkowy zresztą
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

What does not destroy me, makes me strong. - F. Nietzsche

1. Data: 2000-11-07 06:15:04

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Prunesquallor wrote in message <8u63id$ar8$1@news.tpi.pl>...
> ***
>
>Wiem, że to dziwny zwyczaj - żegnać się z grupą gdy pora odejść...

To bardzo ladny sposob. Jakos tak smutno sie zrobilo chociaz slonce
swieci... "Chcesz juz isc? Slowik to a nie skowronek sie zrywa..."

/.../

>Dziękuję Oliwkowym - za wytrwałe wskazywanie kierunku człowieczeństwa:
>Brian'owi, Bartkowi Nagórnemu, [cookie]'mu, Marlenie Lipińskiej... i innym

A ja dziekuje Tobie za to, ze mnie zauwazyles jako czlowieka.

/.../

>Moja droga się skończyła - na długo przed doskonałością.

Powiem krotko. Nie... wrzasne glosno... NIEPRAWDA! I wiesz o tym dobrze.
Wiesz, ze tym razem mam racje.
Codziennie bladzimy, popelniamy glupoty mniejsze i wieksze. I to one wlasnie
nas ucza. Wskazuja droge ku wlasnej zmianie. Nikt nie jest doskonaly i nie
bedzie. Ja w kazdym razie nie jestem i nie bede. A dazyc trzeba do harmonii
wlasnego siebie. Uwazam, ze pokonales spora droge i teraz chcesz sie
wycofac?! Mowy nie ma! Nie pozwol na to!

>Ale z tym też trzeba umieć się pogodzić...

A gucio! Pogodzic sie to skapitulowac. To zgodzic sie na - jak mnie Panie
Boze stworzyles taka/takim bede. Ja Ci mowie masz sile i wcale sie nie
musisz godzic. Masz moc zmieniac siebie i to co jest wokol Ciebie.
Tylko teraz masz szarosc, ale to sie zmieni.

/.../

>Żegnam Was.

Sluchaj ja nie klne ale teraz powiem - cholera!!! Myslisz, ze ja nie stalam
nad krawedzia?! Myslisz, ze nie mialam ochoty powiedziec: a teraz kochani
pocalujcie mnie w nos (mialam zdecydowanie co innego na mysli)czyli zegnam
was?! Mialam, ale zawalczylam.

>Kupiłem za radą Roberta

To nie byla dobra dla Ciebie rada.

>doskonały egzemplarz polecanej pomocy i sądzę, że rozwiąże on wiele
>kłopotów Gormenghast - przynajmniej moje i przynajmniej w tym wcieleniu...

Niczego nie rozwiaze. Podnies twarz i powiedz sobie - nie poddam sie.

>Serdeczności

Jeeezuuu, nadal oliwna...

Marlena

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

1. Data: 2000-11-07 06:21:00

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Bartek Nagorny odpowiedzial tak:

>Please.
>- na więcej po prostu nie mam już siły..

To wesprzyj sie na kims Tobie bardzo zyczliwym i wez troche sily. Dawanie -
branie. Moze pora nauczyc sie brac?

>Pozdrawiam,

I ja Ciebie

>Bartek, oliwkowy zresztą

Marlena, nadal oliwna

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

1. Data: 2000-11-07 20:15:01

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, Marlena Lipinska na pl.sci.psychologia napisał(a):

>To wesprzyj sie na kims Tobie bardzo zyczliwym i wez troche sily. Dawanie -
>branie. Moze pora nauczyc sie brac?

Moze i pora ale najpierw samemu sobie trzeba odpowiedziec na kilka pytan
niekoniecznie z tym zwiazanych.
Np. po co? Dlaczego? Czy jest sens?

>I ja Ciebie

:-)

>Marlena, nadal oliwna

A ja powoli szarobury ;)
BTW FUT->poster

Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

Czy to zadatki na starego kawalera?
Dziekuje
Re: Do Ani Lipek
Re :Czy seks ze zwierzetami powinien byc...
Do Ani Lipek