PODZIEKOWANIE

41. Data: 2007-06-17 11:16:31

Temat: Re: PODZIEKOWANIE
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista; <f53531$roh$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> Dziecko wszystko zmienia. Dopóki nie wykluczę ojcostwa - muszę ignorować /
> olewać wrażenia innych.

No tak, rozumiem, to ja sobie pójdę pojeździć na rowerze, a Ty zdecyduj,
czy dziecko jest Twoje. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyerblog.blog.onet.pl/

42. Data: 2007-06-17 11:16:42

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> W tym największy ambarras...

Wiem. I to się tak "rozumowo" nie da, niestety...
A mało jest ludzi, którzy potrafią "wyjść z siebie", stanąć obok i
dokonać "bezstronnej" oceny, pozostając jednocześnie w emocjonalnym
związku. A tacy nam ją przecież w dużej mierze podwyższają.

--
Pozdrawiam - Aicha

43. Data: 2007-06-17 11:17:17

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Potrzebujemy jeszcze trzeciego, bezstronnego świadka.
> MIIIIIIIIICHAŁ!

Nie będę kłamał. Dziecka nie było (chyba, że obserwowało nas z
bezpiecznej odległości), a Fly tego dnia wyglądał na faceta. W inne
dni też. Głowy bym jednak nie dał... ;)

michał

44. Data: 2007-06-17 11:17:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista; <f535bv$j3h$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> To mało szkodliwe, znacznie gorsi są mądrzy postępujący jak idioci.

Ale z tego się wyrasta, na odwrót już niekoniecznie. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyerblog.blog.onet.pl/

45. Data: 2007-06-17 11:18:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

46. Data: 2007-06-17 11:21:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panslavista; <f534ra$quj$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Dopóki się nie odezwałeś? ;)))
>
> Flyer

Póki nie pokazałem, że umiem gotować, piec, robić szydełkiem i na
drutach, oraz tysiące innych czynności / umiejętności dostępnych także dla
kobiet np. pływanie.
Nie mogły mi darować, że jestem w tym wszystkim lepszy niż one...

47. Data: 2007-06-17 11:22:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panslavista; <f535bv$j3h$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Ale z tego się wyrasta, na odwrót już niekoniecznie. ;)
>
> Flyer

To kiedy przesiadasz się z trójkołowca na bicykl?

48. Data: 2007-06-17 11:23:11

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha; <f53547$rt5$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Pewnie jest, tylko jej położenie zależy od wielu czynników. Choćby od
> własnej "self-confidence" polecającego.

Ale to jak loteria. Każdy ma jakiś obszar poleceń czy nastrój, kiedy
należy spełnić polecenia, a kiedy indziej polecenia mogą być olewane ile
wlezie i nie przynosi to osobie polecającej szkody w poczuciu własnej
wartości.

Załóżmy, że z tego tytułu dochodzi do sytuacji konfliktowej (olewania
polecenia - pomijam fakt, że polecenie, nie prośba, neguje wartośc
drugiej, równorzędnej osoby), jak rozwiązać konflikt?

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyerblog.blog.onet.pl/

49. Data: 2007-06-17 11:24:18

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista; <f535mu$k08$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]

> kobiet np. pływanie.
> Nie mogły mi darować, że jestem w tym wszystkim lepszy niż one...

Ta, oczywiście. A ja nie mogę darować kucharzom w knajpach, że lepiej
gotują ode mnie.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyerblog.blog.onet.pl/

50. Data: 2007-06-17 11:25:54

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista; <f535ia$h$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> To kiedy przesiadasz się z trójkołowca na bicykl?

he he he , jak dorosnę, dziadziu. ;p

Flyer
--
gg: 9708346