POMAGAŁ I CHRONIŁ LUDZI, TERAZ POTRZEBUJE ICH POMOCY

1. Data: 2007-04-18 09:02:56

Temat: POMAGAŁ I CHRONIŁ LUDZI, TERAZ POTRZEBUJE ICH POMOCY
Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

POMAGAŁ I CHRONIŁ LUDZI, TERAZ POTRZEBUJE ICH POMOCY
Jest twardy jak głaz. Od kilkunastu lat ten policjant naraża dla nas życie.
Teraz Robert Salamon (38 I.) sam szuka pomocy, bo jego ukochana córeczka
Julia (51.) cierpi na rzadką chorobę i może umrzeć w każdej chwili.

Źródło: Super Express

W Polsce tylko troje innych dzieci cierpi na tą chorobę genetyczną, tzw.
Zespół Aicardiego. Mała nie rusza rączkami, nóżkami, nie mówi, ma ataki
padaczki.
- Tyle lat staraliśmy się o dziecko, a gdy pojawiło się, to okazało się, że
jest nieuleczalnie chore - opowiada Katarzyna Salamon (36l.), mama
pięciolatki.
- Na początku dla Julii przeżycie kolejnego dnia to był sukces. Musimy jej
pilnować i sprawdzać, czy oddycha. Raz już omal jej nie straciliśmy... -
nie
kończy pani Katarzyna.
Julcia jest wożona do przedszkola, ale rodzice marzą, by mogła wybrać się z
nimi na przejażdżkę na rowerze. Kupili jej specjalny wózek, teraz zbierają
na fotelik do auta i na rower. - Myślimy o wysłaniu Julci na turnus
wakacyjny, gdzie miałaby fachową opieką, ale na to potrzebne są pieniądze -
mówi jej mama.
Koszty leczenia i specjalnej diety NFZ pokrywa tylko w części, a rodzicom
zaczyna już brakować pieniędzy. Rękę wyciągnęła do nich Fundacja Anny
Dymnej
"Mimo Wszystko". - Moją dewizą jest: licz na siebie, ale gdy znajdą się
dobrzy ludzie, którzy nam pomogą, to już dziękujemy im w imieniu Julci -
mówi Katarzyna Salamon. I liczy na hojność Czytelników "Super Expressu".
http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewt
opic&p=361336#361336
.Nigdy policjantem nie bylem
ale ujal mnie apel tych ludzi
Pozdrawiam
juras

2. Data: 2007-04-18 09:04:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yuras" <p...@g...com> wrote in message

Nie dadzą matce naturze zrobić tego, co dla wszystkich najlepsze...

3. Data: 2007-04-18 09:49:33

Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> "yuras" <p...@g...com> wrote in message
>
> Nie dadzą matce naturze zrobić tego, co dla wszystkich najlepsze...

Tobie sie widac udało, widac miales madrych rodzicow, co o tobie powiedziec
nie moge.(-;
juras

4. Data: 2007-04-18 12:17:10

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dadzą matce naturze zrobić tego, co dla wszystkich najlepsze...

Ciekawe co byś zrobił, gdyby to było Twoje ukochane dziecko... Albo nie,
lepiej nie odpowiadaj, nie chcę wiedzieć. Widocznie są na świecie tacy
ludzie, dla których życie ukochanej osoby nie ma znaczenia.

Barbara i Marysia

5. Data: 2007-04-18 12:52:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message
> [...]
> lepiej nie odpowiadaj, nie chcę wiedzieć. Widocznie są na świecie tacy
> ludzie, dla których życie ukochanej osoby nie ma znaczenia.

A nie wiesz co mi zrobiono?

6. Data: 2007-04-18 13:39:58

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> A nie wiesz co mi zrobiono?

I to powód, by ferować wyroki na inne dzieci?
Idź się lecz cieciu.

E.

7. Data: 2007-04-18 13:40:41

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

yuras napisał(a):
> POMAGAŁ I CHRONIŁ LUDZI, TERAZ POTRZEBUJE ICH POMOCY

Wrzucaj od razu nr konta. Nie każdemu chce się i ma czas, by szukać po
niecie artykułów, a złotówkę przy okazji przelać nie problem.

E.

8. Data: 2007-04-18 13:46:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> I to powód, by ferować wyroki na inne dzieci?
> Idź się lecz cieciu.

Dziecko nie do uratowania - żal - ale strata funduszy dla setek innych
dzieci.
Śmierć - żal i ból - przechodząca w smutek.
Nie porównuj do moich mąk Tantala.

9. Data: 2007-04-18 13:56:06

Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wrzucaj od razu nr konta. Nie każdemu chce się i ma czas, by szukać po
> niecie artykułów, a złotówkę przy okazji przelać nie problem.
Konto mozna znaleźć tutaj:
http://www.malopolska.policja.gov.pl/ko ... rocent.php
na dole stronki.....
dane fundacji:

Fundacja Anny Dymnej "Mimo Wszystko"
ul. balicka 12a/5b
30-149 Kraków

ING BANK ŚLĄSKI 70 1050 1445 1000 0022 7599 1459
z dopiskiem (JULIA SALAMON)

10. Data: 2007-04-18 13:57:53

Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dziecko nie do uratowania - żal - ale strata funduszy dla setek innych
> dzieci.
> Śmierć - żal i ból - przechodząca w smutek.
> Nie porównuj do moich mąk Tantala.

Nie produkuj sie juz wiecej, reszte szacunku do ciebie stracilem (-;

Łosiu wróć!
W Usiech
Studnia Smaku - program kulinarny
KSIEZNICZKA