POMOCY!!!

1. Data: 2002-06-04 08:42:35

Temat: POMOCY!!!
Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochaneczki, właśnie Monga założyła mi konto (mam hasełko), a teraz
powiedźcie mi jak się tam wchodzi. Pozdrowionka
Milena

1. Data: 2002-06-04 09:52:11

Temat: Re: POMOCY!!!
Od: "m b" <g...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@w...pl> napisał(a):

> Kochaneczki, właśnie Monga założyła mi konto (mam hasełko), a teraz
> powiedźcie mi jak się tam wchodzi. Pozdrowionka
> Milena

Najlepiej jakbys miala program Windows Commander (mozna wersje software
sciagnac z sieci, sprobuj
ftp://ftp.cyfronet.krakow.pl/pub/mirror/WinSite/win9
5/dskutil/wc32v500.EXE
lub http://www.wincmd.dk/download.htm i kliknij na "Klik her for at downloade
32-bit versionen til Windows 95/98/NT (1.352.941 bytes)" wtredy zaczniesz
sciagac). Jak juz sciagniesz i zainstalujesz to otworz.

Nie wiem w jakim to jest jezyku, ale u gory sa ikonki, nacisnij taka z
napisem czerwonym FTP. Pojawi sie okienko. Nacisnij przycisk "Nowe
polaczenie" (moze byc w innym jezyku) ale jest to drugi od gory przycisk. I w
oknach po kolei wpisuj:
1. Jakas dowolna nazwa, np monga
2. robotki.dhs.org:8228
3. Nazwa Twojego konta
4. Twoje haslo

Naciskasz OK i pozniej pierwszy przycisk "Polacz" i bedziesz sie laczyc, jak
wszystko pojdzie dobrze to sie polaczysz i bedziesz mogla wszystko sobie
sciagnac. Jak masz jeszcze jakies pytania to wal :)

Papa

Gosia

I zycze powodzenia

1. Data: 2002-06-04 10:18:44

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosiaczku, serdeczne dzięki za pomoc. Będę próbowała. Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2002-06-04 10:54:45

Od: "m b" <g...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, ze moj opis jest przejrzysty i sobie poradzisz :)

Z caluskami

Gosienka

Serwerek - wrzuciłam "Jesienne drzewa"
Warszawianki_3