POMOCY

1. Data: 2007-11-07 19:47:12

Temat: POMOCY
Od: "Irek" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze was koledzy i kolezanki o bardzo szybka pomoc w przyrzadzeniu dania z
łososia takiego jak sie kupuje w platach w marketach losos norweski czy
jakos tak .Chce przygotowac dla mojej pani wykwintna kolacje i nie wiem od
czego zaczac szukam i szukam i nic nie znajduje a mam nie wiele czasu bo
przychodzi z pracy o 22 wiec prosze o jakis przepis BARDZO PROSZE

2. Data: 2007-11-07 19:56:57

Temat: Re: POMOCY
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Irek <y...@o...pl> wrote:

> [...]
> zaczac szukam i szukam i nic nie znajduje a mam nie wiele czasu bo przychodzi
> z pracy o 22 wiec prosze o jakis przepis BARDZO PROSZE

http://www.videojug.com/film/how-to-make-asparagus-w
ith-smoked-salmon
http://www.videojug.com/film/how-to-make-salmon-nigi
ri

--
+ ' .-. .
, * ) )

3. Data: 2007-11-07 20:10:26

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek pisze:
> [...]
> czego zaczac szukam i szukam i nic nie znajduje a mam nie wiele czasu bo
> przychodzi z pracy o 22 wiec prosze o jakis przepis BARDZO PROSZE

Późno już, ale...
http://www.kulinarny.net/index.php?option=com_garysc
ookbook&Itemid=30&func=detail&id=320

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-11-07 20:12:21

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 7 novembre 2007 ŕ 20:47:12, dans <fgt40o$gv2$1@news.vectranet.pl> vous
écriviez :

> [...]
> czego zaczac szukam i szukam i nic nie znajduje a mam nie wiele czasu bo
> przychodzi z pracy o 22 wiec prosze o jakis przepis BARDZO PROSZE

Tutaj masz wyprobowany i szybki przepis :

http://minilien.com/?gGVa4tfMUK

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

5. Data: 2007-11-07 21:12:58

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ułóż piekną różę z rozdrobnionych kawałków i pokrop (w zasadzie polej)
dużą ilością soku z limonek. Ale to raczej na początek...

--
richo

6. Data: 2007-11-07 21:19:21

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

richo nazca pisze:
> Ułóż piekną różę z rozdrobnionych kawałków i pokrop (w zasadzie polej)
> dużą ilością soku z limonek. Ale to raczej na początek...

Na to półplasterki awokado, na to majonez Kielecki(!!!) wymieszany pół
na pół z ubitą kremówką, czosnkiem granulowanym (ociupinkę), białym
pieprzem i zmiksowanymi ścinkami tegoż zielonego, na to oliwki czarne,
kapary, jajeczka przepiórcze... Do tego białe wino semi dry... Poezja!!!

--
XL wiosenna

7. Data: 2007-11-07 21:42:41

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Poezja!!!

Poezja to będzie potem ;)

--
richo

8. Data: 2007-11-08 06:47:29

Od: Waldemar Krzok <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka schrieb:

> [...]
> pieprzem i zmiksowanymi ścinkami tegoż zielonego, na to oliwki czarne,
> kapary, jajeczka przepiórcze... Do tego białe wino semi dry... Poezja!!!

no nie.... Łosoś z majonezem. Błeeee. Jestem za odmajonezowaniem Polski!

Waldek

9. Data: 2007-11-08 09:12:59

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

(...)
> no nie.... Łosoś z majonezem. Błeeee. Jestem za odmajonezowaniem Polski!

Oo, popieram! Możnaby jeszcze ośmietanić :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2007-11-08 10:26:16

Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Krystyna Chiger
Thu, 08 Nov 2007 10:12:59 +0100 napisałeś:

> Waldemar Krzok wrote:
>
> (...)
>
> Oo, popieram! Możnaby jeszcze ośmietanić :)

nie nie nie. majonez i smietana to cos pysznego. czasami zajadam same,
łyżeczką prosto z pojemnika.
a surowka z selera i jabłka, pory, kartofel salad, salatka jarzynowa...? to
tylko kilka przykladow - co chcecie tam dodac _zamiast_?
i nie ot tak, kefir czy jogurt albo cokolwiek - tylko tak, zeby te dania
byly rownie dobre!
Marek
Angielski to ja znam ze słyszenia. Dużo dobrego o nim słyszalem.

Sos worchestershire - gdzie w Krakowie?
Przepisy z tego forum - zbiór
FINIS OPUS DEI...
Ciasto Ikselki (chyba gozdzikowo-cynamonowe z gruszka)
Chleby upieka się w piecach nam...