!!!!!!!!POMOCY!!!!!

11. Data: 2001-09-03 14:51:17

Temat: Re: !!!!!!!!POMOCY!!!!!
Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapewne nigdy nie chodziles w
> rajstopach z lycry
no nie wiem... taki debil jak jacek to niewiadomo ;P

PS. Prosimy nie karmić trolli ;)

--
Raf256 C++ TP JAVA 3DMax POV HTML <== Email me if U need developer
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

12. Data: 2001-09-03 14:54:21

Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
jacek idź do szkoły a nie trolluj na grupie
bo się zdenerwuje i zablokuję ci skrzynke... nie wierzysz ? nie musisz :)
kilka trollowych postów poślij i pastor21 będzie kolekcją pingwinów ;) jak
to nie pomoże to wymyślę ciekawsze sposoby :P

13. Data: 2001-09-03 16:49:08

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał:

> no nie wiem... taki debil jak jacek to niewiadomo ;P

kompleksy znow sie odezwaly ?
niech mu ktoras z Pan podaruje jedna pare uzywanych rajstop i niech w
nich paraduje jak mu trzeba

A jak sie znow odezwie to mu kurierem wysle jeszcze 2 pary.
Niech sie czuje dowartosciowany.

14. Data: 2001-09-03 16:52:30

Temat: nie czytac
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał:

> [...]
> kilka trollowych postów poślij i pastor21 będzie kolekcjš pingwinów ;) jak
> to nie pomoże to wymyślę ciekawsze sposoby :P

Nie szantazuj mnie ani nie pozwalaj sobie na poufalosci.
Jak mi tylko cos sie stanie ze skrzynka pocztowa to masz od razu policje na
karku.
Wszystkie konta pocztowe sa monitorowane i cie zlapia w ciagu dnia.
Siedzi na usenecie zespol security i monitoruje caly ruch internetowy.

Zatem nie strasz nie strasz bo sie ..........
KPW ?

15. Data: 2001-09-04 19:10:52

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał(a):

> Tak BTW... przyglądam się tej dyskusji i zastanawiam się... czy Was kobiety
> to bardzo boli ? Bo to chbya niezbyt przyjemne - wyrywanie włosów z
> cebulkami... brrr.. ;)

Pierwszy raz jest podobno nieprzyjemny, ale potem to normalka. :-)

Ja sobie takim aparacikiem depiluję zarost z tyłu głowy/na szyi, po
podstrzyżeniu na krótko przez fryzjerkę, bo szyja ( w tym przypadku to się chyba
kark nazywa?) bardzo brzydko wyglada jak jest zarośnięta...Po maszynce do
golenia to potem odrasta ostra szczecina, a po powyrywaniu przez depilator to
odrasta meszek, który tak nie drażni i łatwo to usunąć.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Łatwo kłamać temu, kto przychodzi z daleka;
trzeba wierzyć, bo trudno sprawdzić"

16. Data: 2001-09-08 07:10:02

Od: a...@w...pl (Mariusz K.) szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Kaja <f...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> 3...@f...pl...

> stwierdzenie lekarza: nie golic nog
> hahaha moze smieszne ale nie dla mnie
> Pozdrawiam
> Oleczka
> -------------------------------------

Czym sie to objawia? Czy moze wokol cebulek wlosowych zbiera sie ropa i
skora czerwienieje?
Swedzi i piecze na zmiane, szczegolnie wieczorami i po goracych kompielach
w solankach?

Abacoran5
Mariusz K.

17. Data: 2001-09-08 13:05:29

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz K." napisał(a):

> Czym sie to objawia? Czy moze wokol cebulek wlosowych zbiera sie ropa i
> skora czerwienieje?
> Swedzi i piecze na zmiane, szczegolnie wieczorami i po goracych kąpielach w
> solankach?

Jak już może dojrzałeś kto ten post pisał ( nie ja- tylko Oleńka), to spytaj się
Oleńki, dobrze?

Pozdrawiam, Kaja
--
*Nie wszystkie kwiaty są wplecione do jednego wieńca;
cała mądrość nie mieści się w jednej głowie*

18. Data: 2001-09-09 11:16:23

Od: "krzysiek" <k...@k...isp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf256" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> no nie wiem... taki debil jak jacek to niewiadomo ;P

Witajcie.
Po to sa grupy takie jak ta aby mozna bylo wymienic poglady lub opinie.
Jedna posty sa merytoryczne inne mniej merytoryczne ale sa i mozna sie z
takimi opiniami nie zgadzac
a jak ktos juz chce odpowiedziec na taki post niech to robi przynajmniej w
miare kulturalnie.
Opinie o kims artkulowane za zaslona anonimowosci (pozornej) oraz grozby sa
obrazem wlasnej kulury
a nawet jej braku.
Porozmawiajmy moze .........o no nie wiem moze o wplywie pogody na humor
piszacego posta do grupy dyskusyjnej??
Pozdrawiam wszystkich.
Krzysztof
chello062179028073.chello.pl

19. Data: 2001-09-09 11:27:42

Od: "krzysiek" <k...@k...isp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek" <k...@k...isp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> obrazem wlasnej kulury
> a nawet jej braku.
> Porozmawiajmy moze .........o no nie wiem moze o wplywie pogody na humor

no i gwoli informacji jest taki adres: h...@c...at :)))

zatrucie ?
Z Kanadyjskiej dyskusji nt. Fetal Alcohol Syndrome - moja propozycja oznaczania butelek z alkoholem duzymi naklejkami z ostrzezeniem o skutkach spozywania alkoholu
co robic?
tabletki antykoncepcyjne
do ginekologow