POMOCY szukam stokrotek!!!

1. Data: 2000-03-31 08:26:35

Temat: POMOCY szukam stokrotek!!!
Od: "Rafal Szczesny" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Od jesieni ubieglego roku szukam STOKROTKI TRAWNIKOWEJ. Dokladnie nie wiem
jak to sie nazywa ale chodzi mi o te drobniutkie, biale kwiatuszki, co rosna
w trawie, na trawnikach...Takie "miniaturki rumianku". STOKROTKI?? Pytalem w
roznych ogrodniczych - w Poznaniu itp... wszedzie sa tylko te duze, biale i
rozowe...

Jesli ktos wie gdzie dalej szukac lub zna chociaz nazwe BEDE BARDZO
ZOBOWIAZANY

Poczatkujacy ogrodnik
Rafal Szczesny

2. Data: 2000-03-31 12:47:45

Temat: Re: POMOCY szukam stokrotek!!!
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nigdy nie widzialam takich stokrotek do kupienia. chyba musisz sam je
sobie sprowadzic na trawnik. poszukaj gdzie kwitna i poczekaj, az wydadza
nasiona. przesadzanie raczej nie wchodzi w gre. ale mozna sprobowac
wysiac...
Dorota

3. Data: 2000-04-02 06:38:02

Temat: Odp: POMOCY szukam stokrotek!!!
Od: "LTS" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na moim trawniku stokrotki zaczynają dominować
nad trawą. Przez całe lata obserwowałem to spokojnie,
teraz zostawiłem 20x20 m stokrotowiska ;-),
resztę traktuję Chwastoxem. Okazuje się, że stokrotki
też mogą być chwastami.

Pozdrowka - Juras

4. Data: 2000-04-02 09:53:55

Od: "Rafal Szczesny" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Cicialbym troszke (!!!) takich chwastow!!

5. Data: 2000-04-05 12:30:34

Od: "LTS" <p...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem że jeżeli warunki glebowe,
a w moim przypadku to cienka warstwa gleby
a niżej ciężki margiel, to stokrotki w trawniku
dosyć intensywnie się rozprzestrzeniały.
Więc chyba nie na każdej glebie udał by się
taki stokrotkowy trawnik. A może to jakaś taka odmiana.
Tak czy inaczej chętnie podeślę sadzonki (ale chyba kiepsko
się przyjmują) lub jesienią nasionka.

Jurek

Tarnina
http://www.ogrody.w.pl/