POMOŻECIE???

1. Data: 2004-03-25 16:47:51

Temat: POMOŻECIE???
Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem calkowicie nowa na tej grupie i jesli zle trafilam z pytaniem to
wybaczcie!!!

moja znajoma chce kupic reklamowane w tv i aptekach odchudzajace plastry...
dowiedziala sie ze nie powinno sie ich laczyc z niektorymi lekami, ale nie
zostalo to sprecyzowane jakimi, czy ktoz z Was wie z czym nie powinno sie
ich laczyc?

czy antykoncepcyjne lub psychotropy moga jakos wchodzic w reakcje z tymi
plastrami???

ja osobiscie sie zastanawiam jak to mozliwe skoro reklamy mowia ze sklad to
srodki calkowicie naturalnych typu algi morskie itp.

Bardzo prosze o pomoc

z gory dziekuje rowniez w swoim imieniu

2. Data: 2004-03-26 23:47:58

Temat: Re: POMOŻECIE???
Od: "taugusty" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" napisała:

ciach

> ja osobiscie sie zastanawiam jak to mozliwe skoro reklamy mowia ze sklad
> srodki calkowicie naturalnych typu algi morskie itp.

to, ze naturalne nie znaczy ze zawsze bezpieczne i nieszkodliwe. Muchomory
tez sa "naturalne".
A co do twojego pytania, skoro sa tam wyciagi z roslin morskich to nalezy
uwazac przy chorobach tarczycy, bo mozna sobie zaszkodzic, co do innych
interakcji konieczna bylaby pelna znajomosc skladu tuch plastrow.

> z gory dziekuje rowniez w swoim imieniu

bardzo prosze
taugusty

Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach.
Wnioski na import docelowy
Nootropil, Memotropil, Piracetam...
Środki łagodzące wpływ czynników chemicznych na skórę
spirala Mirena