POPON pytanie?

1. Data: 2004-09-17 18:30:48

Temat: POPON pytanie?
Od: "Marta" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z grupowiczów wie coś o POPON, czym sie zajmuje ta Organizacja?

Pozdrawiam,
Marta

2. Data: 2004-09-17 22:28:14

Temat: Re: POPON pytanie?
Od: "Sandi" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto odpowiedź na Twoje pytanie
cytat pochodzi z gazety "Wprost Online":
"Jak zarobić na inwalidach (i podatnikach) pokazuje przykład firmy GTX Hanex
Plastic w Poznaniu. Pracujący dla niej niepełnosprawni z I grupą zbierają na
ulicach plastikowe butelki. Firma płaci im 300 zł za miesiąc. Wcześniej
potrąca pieniądze za szkolenia - ponad 100 zł. Szkolenia organizuje Polska
Organizacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym. Szefem Haneksu i przewodniczącym
POPON w Poznaniu jest ta sama osoba - Michał Paź. Firma co drugi miesiąc
dostaje od miasta zwrot wynagrodzenia, które płaci inwalidom. Otrzymuje
również dotację w wysokości trzykrotnej najniższej sumy wynagrodzenia, czyli
około 2 tys. zł za każdego zatrudnionego inwalidę z I grupą inwalidzką. Za
II grupę odpowiednio - dotację w wysokości dwukrotnej najniższej sumy
wynagrodzenia, a za III grupę - równowartość tej sumy. "

bez komentarza

3. Data: 2004-09-18 00:52:39

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <k...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam,
>
> Czy ktoś z grupowiczów wie coś o POPON, czym sie zajmuje ta Organizacja?

Wpisz w google:

http://www.google.de/

slowo:

POPON

i bydziesz miala wielllllllllku piuropusz z POPON-ami;-)

budrys
__________

4. Data: 2004-09-18 02:09:09

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Sandi" <d...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> II grupę odpowiednio - dotację w wysokości dwukrotnej najniższej sumy
> wynagrodzenia, a za III grupę - równowartość tej sumy. "

A czemu bez komentarza?

"Jesli juz byc inwalida to ale z HONOREM"

To chyba BOLO napisal - ktos z Pyrolandu napewno. Marysiu podeslij
te 10 przykazan. Ta bardzo podobalo sie chyba tez Dorocie.
A wracajac do tego postu to do mamy juz 2 elementy skladajace
sie pomalutku na calosc nie chcianego portretu:

- dziwkarz,
- smieciarz,

A jak pokazuje powyzszy cytat gazety "Wprost Online" dodac trzeba
nastepne okreslenie:

- krowa dojna.

w obliczu i za przyzwoleniem "prawa".

Co bedzie dalej - obaczym.

budrys
____________

5. Data: 2004-09-18 07:30:58

Od: "ON" <O...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sandi" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Oto odpowiedź na Twoje pytanie
> cytat pochodzi z gazety "Wprost Online":
> "Jak zarobić na inwalidach (i podatnikach) pokazuje przykład .........
___>

Witam !

Sandi Super !!!
To sie nazywa ''BIZNES'' (po polsku)
Mozna by podac setki takich przykladow jak to pomagaja nam ON
ale po co sie denerwowac przeciez tak i tak nic nie zmienimy
Jest jedna prawda ktora mowi ze,
najlepsza kase robi sie na cudzym nieszczesciu ;-(
(I to widac w praktyce)

pozdrawiam
ON*

____________
*Olek Nawrat

6. Data: 2004-09-18 19:45:34

Od: "Ono" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Witaj Budrysie ;-))

Prośbę przekaże Marderkowi - ja już nie zdążę ;-(((
Jutro ląduje na Banacha, a jeszcze nie spakowałam sie ;-)))

Nio, czasowo jestem do tył ;-)))

Ostatni klient wyszedł po 18 ;-))))

Ale było warto ;-))))

Jeszcze jutro dojazd do Wa-wy.

- dziwkarz,
- smieciarz,

Do listy dołączcie jeszcze nasz rodzimy Compleks ;-)))))

Pozdrawiam i do czytania po powrocie ;-))
--
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

Zapraszam na:
http://www.idn.org.pl/users/mariat/

7. Data: 2004-09-18 20:27:41

Od: "ON" <O...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de>
napisał w wiadomości news:cii0j5$j9f$01$1@news.t-online.com...

[...]

>"Jesli juz byc inwalida to ale z HONOREM"

[...]

> Co bedzie dalej - obaczym.
> budrys
____________>

Czesc byly Hanys (Sorry!!!) ;-)
Budrys po naszymu ... - dupny jestes ;-)

pozdr. ON

8. Data: 2004-09-18 22:14:15

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"ON" <O...@t...de> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik "budrys" <b...@t...de>
> napisał w wiadomości news:cii0j5$j9f$01$1@news.t-online.com...
>
> [...]
>
> [...]
> ____________>
>
> Czesc byly Hanys (Sorry!!!) ;-)

Czesc;-)

Zarozkich pomiarkowol ze wiysz jak sie
wodziona robi abo oblaty;-)
Niy wiym ino czamu gizdzie poczta na priv mosz
felerno. Ty pewnikiem brifami w pingla grosz
i nazot mi je ciepiesz.
Za pieruna niy mogom donsc.
Juz ci nic niy nakryklom.

> Budrys po naszymu ... - dupny jestes ;-)

Mosz myjtermas co tak godosz?
Knefel to jo chyba niy je;-)

> pozdr. ON

budrys
__________

9. Data: 2004-09-19 07:40:35

Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de> napisał w wiadomości

Cześć!

[...]

> [...]
> wodziona robi abo oblaty;-)
> Niy wiym ino czamu gizdzie poczta na priv mosz
> felerno. Ty pewnikiem brifami w pingla grosz

Józiu, ROT 13 nie pomaga, czym kodujesz? :)

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

10. Data: 2004-09-19 12:54:43

Od: "ON" <O...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de>
napisał w wiadomości news:ciice3$uv6$07$1@news.t-online.com...

[...]

> Czesc;-)
___>

Witom, Witom ;-)

Budrysku piszesz mi tu tak :

> Zarozkich pomiarkowol ze wiysz jak sie
> wodziona robi abo oblaty;-)
___>
''wodzionka'' noo jasne ze wiym jak sie robi

- zdradzymy grupie ta tajymnica ???
no jasne ze zdradzymy ;-)

- podstawowe skladniki do wodzionki to
''chlyb , czosnek i woda ''
a reszta Ty im powiydz ;-)

co zas sie tyczy z tym ''oblady'' tos mje zaskoczyl ;-(
no niewiym co to moze byc ;-(

> Niy wiym ino czamu gizdzie poczta na priv mosz
> felerno. Ty pewnikiem brifami w pingla grosz
> i nazot mi je ciepiesz.
___>
niiii
jo mom normalnie strach na tej grupie cos pisac, bo jak
co zle napiszesz to zaro mogesz dostac ''opierdol'' a po co
mi to ;-)))
a tak moge se pisac co chca a dodatkowo zawsze
moja tozsamosc moga se zmiynic ;-)))
nii ?

> Za pieruna niy mogom donsc.
> Juz ci nic niy nakryklom.
___>
noo i widzisz ?
musiolech cos gupigo polnyc bo juz nie chcesz zymnya pisac ;-)
ale to nic zmiynia ''NIK'' i zas se trocha popiszymy

> Mosz myjtermas co tak godosz?
> Knefel to jo chyba niy je;-)
_______

Qrde mysla zech Cie tera dobrze zrozumiol :

w doma mom myjtermas* i knefel**
a Ty knefel nima zes
yno ze jo napisol tak
(- dupny jestes)
to miolech na mysli ze fajny z ciebie chlop, chociosz czasami tez
dupniesz*** jakis flek ;-)

*myjtermas = miara
**knefel = gozik
***dupniesz = strzelisz gafe lub cos w tym stylu

> budrys
_______>

pozdr. ON

idealne auto dla kulawego...