POSZUKUJE-XXXXX

1. Data: 2005-05-01 11:44:17

Temat: POSZUKUJE-XXXXX
Od: "Ana z Nowego Sącza" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje całości schematów do obrazków z podanego linka te które ściągam są
nie pełne bardzo prosze o pomoc
http://onehome.ru/vis/391.shtml
P.S
Zbieram też LANARTE przyjmę każdy schemacik
Pozdrawiam Ana

2. Data: 2005-05-01 13:05:05

Temat: Re: POSZUKUJE-XXXXX
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje całości schematów do obrazków z podanego linka te które ściągam
> są
> nie pełne bardzo prosze o pomoc
> http://onehome.ru/vis/391.shtml

Uważam że te obrazki wyszyte wyglądają nieładnie

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

3. Data: 2005-05-01 13:46:55

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madrzy ludzie mówią, że o gustach się nie dyskutuje.

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

4. Data: 2005-05-01 14:06:57

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> Madrzy ludzie mówią, że o gustach się nie dyskutuje.
>
> --
> Buziaki Moniaczek (Wawa)

A ja bym się głęboko zastanowiła nad uwagą Madziuli, która nie mówi o
obrazku, tylko o ewentualnym wyszytym wzorze.
Jandulka

5. Data: 2005-05-01 19:25:00

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Madrzy ludzie mówią, że o gustach się nie dyskutuje.

Ja widziałam efekt i nie chodzi mi o to czy mi sie generalnie podoba czy nie
tylko jaki jest efekt tych wzorów - uwazam że schematy są bardzo źle
zrobione i po wyszyciu nie ma żadnego efektu oprócz stada kolorowych
krzyżyków.

Zgadzam się z Tobą o gustach sie nie dyskutuje - i tego zazwyczaj nie robię
:)

--
Białystok GG 1582381

[szyd] spójrzecie na tę sukienkę !
Re: REGGAE FESTIWAL NIE ZABIJAJ 16 lipca 2005 STARE OLESNO
EMS