Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]

Subject: Re: POwstaje Rzad Swiatowy [NWO]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5ea144c7$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea22b95$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea40899$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea4cec8$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea978e8$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5ea9c331$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<5eabcd1d$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<5eac9a47$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<5ead73ed$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<5eae224f$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
<5eb150da$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Wed, 6 May 2020 02:10:03 +0200

On 2020-05-05 13:41, Trybun wrote:
> [...]
prezydent-andrzej-duda-spotkal-sie-z-prezydentem-chi
n.html

,polska-podpisala-porozumienie-z-chinami-w-sprawie-j
edwabnego-szlaku.html

> Czyli już w przedbiegach idea leży. O Ukrainie i krajach regionu należy
> rozmawiać w własnym gronie a nie z Chinami, czy Panem Bogiem.

Wlasnie... to byla tylko taka taktyczna zagrywka...

Po podpisaniu tego porozumienia, w Warszawie pojawil siem osobiscie
nowozaprzysiezony prezydent Trump we wlasnej osobie, wraz a malzonkom i
wszystko poodkrecal... :)

https://www.gazetaprawna.pl/galerie/1055986,duze-zdj
ecie,2,prezydent-trump-w-warszawie-relacja.html

//Byl tez na Balkanach, w tych krajach ktore rowniez, podpisaly to
porozumienie.