PRACA -- ON zatrudni opiekuna/asystenta (Gdansk)

1. Data: 2006-06-13 22:12:28

Temat: PRACA -- ON zatrudni opiekuna/asystenta (Gdansk)
Od: "Viper" <v...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Osoba niepelnosprawna poruszajaca sie na wozku inwalidzkim zatrudni
opiekuna/asystenta osobistego.

Wymagania:
- dyspozycyjnosc,
- punktualnosc,
- cierpliwosc,
- mile widziane doswiadczenie w pracy z osobami niepelnosprawnymi.

Oferuje:
- dobre wynagrodzenie.

PRACA OD ZARAZ !

Zgloszenia wraz z CV prosze przesylac na adres:

v...@h...com

2. Data: 2006-06-15 16:21:22

Temat: Re: PRACA -- ON zatrudni opiekuna/asystenta (Gdansk)
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viper" <v...@h...com> napisał w wiadomości

Brak miejscowości wskazuje, że ogłoszeniodawca jest z warszawki? ;)

--
PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem

3. Data: 2006-06-15 16:27:24

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 15-czerwca-2006 o godzinie 18:21:22 Kasi i Przemek
napisał/a

>Brak miejscowości wskazuje, że ogłoszeniodawca jest z warszawki? ;)

Na mój gust, jak piszą, że "Gdańsk", to można z dużą dozą
prawdopodobieństwa założyć, że chodzi o Gdańsk. Ale może ja się nie
znam.

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś Ci do listów zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

kiedy powstala niezdolnosc? renta
Bilety PKS
Obwieszenie :XL KRAJOWA WYSTAWA PSóW RASOWYCH TERMIN WYSTAWY - 11 czerwiec 2006 r.
Telefon komórkowy
Nowe opony do wózka plus pompka do roho - sprzedam