PREZENTY POD CHOINKĄ

1. Data: 2002-12-24 13:15:56

Temat: PREZENTY POD CHOINKĄ
Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy, Szanowni, Mili! :)

Za chwilę pojawi się pierwsza gwiazdka
- wtedy można zacząć rozpakowywać prezenty...
A jest ich w tym roku zatrzęsienie!
Sami zobaczcie:
www.psphome.htc.net.pl/choinka2002.html

serdeczności świąteczne :)

SzER
_______
www.psphome.htc.net.pl
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-12-24 15:18:31

Temat: Re: PREZENTY POD CHOINKĄ
Od: psphome <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Dec 2002 14:15:56 +0100, "psphome" <p...@p...onet.pl> w
<au9n15$qua$1@news.gazeta.pl> napisał(a):

> Drodzy, Szanowni, Mili! :)
>
> Za chwilę pojawi się pierwsza gwiazdka
> - wtedy można zacząć rozpakowywać prezenty...
> [...]

Ja tylko dodam, ze prezenty wciąż można kłaść pod choinką.
Będziemy aktualizowali stronę w miarę możliwości jak najczęściej,
kilka razy na dzień.

Pozdrowienia świąteczne:)

SZmER:)

1. Data: 2002-12-25 06:42:57

Temat: Felieton MN - sztuka
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

SZTUKA

"Sztuka przynosi nam dowod, ze istnieje cos innego niz
nicosc."
- Marcel Proust

Sztuka to dziedzina ludzkiej dzialalnosci artystycznej,
wyrozniana ze wzgledu na zwiazane z nia wartosci estetyczne,
zwlaszcza piekno. "Sztuka ma nam tylko mowic w cudownych
klamstwach, ze zycie jest dobre, a swiat piekny" - powie Anatol
France. Tak wiec sztuka klamie? Potrzebujemy takich klamstw. W
sztuce nie trzeba lekac sie przesady. Przywodzi ona nam swiaty
urojone. Jakze piekne swiaty!

"Sztuka powinna niweczyc przemoc" - powie Lew Tolstoj. Bo
sztuka to piekno, a piekno to prawda i dobro. Sztuka to
kontemplacja, to wzruszenie, to zdolnosc odczuwania, ze czlowiek
staje sie dzieki sztuce lepszym. Dobra literatura, piekna poezja,
piekna rzezba, piekna muzyka - to apeluje do naszych zmyslow,
wyobrazni i uczuc.

"Sztuka jest darem od nielicznych dla wielu, od tych, ktorzy
wiedza i maja, dla tych, ktorzy nie wiedza i nie maja" - podsumuje
Amadeo Modigliani. I dobrze. W ten sposob kazdy moze czerpac z
bezcennego skarbca sztuki. Kazde doskonale dzielo sztuki jest
moralnym postepem ludzkosci. I dobrze. A wiec tez i moim, jesli
calym jestestwem w tym swiecie sztuki uczestnicze.

"Piekno rzeczy smiertelnych mija, lecz nie piekno sztuki" -
tak zapewni Leonardo Da Vinci. Sztuka doskonala jest
niesmiertelna, zawsze wspolczesna. Uczy nas ona widziec rzeczy
niewidzialne, jest dopelnieniem natury. Ma niepokoic, wprawiac nas
w tworczy trans, ktory inspirowal autora. Przez aktywny odbior
uczestniczymy w sztuce i piekno staje sie rowniez naszym udzialem.
A piekno uszlachetnia, czyz nie jest to cel sztuki sam w sobie?

Magdalena Nawrocka
www.geocities.com/magdanawrocka

1. Data: 2002-12-29 22:16:39

Temat: Re: Felieton MN - sztuka
Od: "Nawrocki" <l...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Nawrocka" <m...@w...fr> napisał w wiadomości
@jupiter...

a czy pani tworzy? piękne przytacza pani cytaty, jadnak czy rozumie pani je
tak samo, jak artysta, który oddaje część swojej duszy powstałemu z jego
wysiłku dziełu?

N.

'Każdy, Kto Kiedykolwiek Pisał, Malował, Rzeźbił,
Pozował, Budował albo Dokonywał Wynalazków,
Robił to Tylko po to, by Dosłownie Wydostać się z
Piekła' / Antonin Artaud 1959

1. Data: 2002-12-30 08:47:33

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Dec 2002 23:16:39 +0100, Nawrocki wrote:

> [...]
>
>'Każdy, Kto Kiedykolwiek Pisał, Malował, Rzeźbił,
>Pozował, Budował albo Dokonywał Wynalazków,
>Robił to Tylko po to, by Dosłownie Wydostać się z

Sama nie tworze. Przytaczam cytaty, wierzac gleboko, ze je rozumiem i ze sa
adekwatne do moich wynurzen.

Pozdrawiam serdecznie i do milego

Magdaa N

Re: tekst świąteczny (a jakże!)
NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)
lekarstewska :)
free sex
manipulacja...