Re: PROPOZYCJA:pl.dieta.optymalna

1. Data: 2003-08-11 07:47:20

Temat: Re: PROPOZYCJA:pl.dieta.optymalna
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:7a2b.00000c79.3f373b38@newsgate.onet.pl...
> nazwa "dieta optymalna" jest to nazwa handlowa,zarejestrowany znak
> towarowy.rejestracji dokonał syn twórcy diety tomasz kwaśniewski.
> i jest to powód uniemozliwiajacy powstanie grupy o nazwie dieta optymalna
> hierarchi pl.

Zarejestrowanym znakiem jest "ŻO Żywienie Optymalne " i chodzi tu o taki
znaczek ;)))) , dotyczy to żywności która musi spełniać odpowiednie normy
aby mogła być opatrzona tym znaczkiem ;)))
usenet na szczęście nie jest do jedzenia ;)))))
Slawek

2. Data: 2003-08-11 08:40:43

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bh7hho$gu5$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Zarejestrowanym znakiem jest "ŻO Żywienie Optymalne " i chodzi tu o
> taki znaczek ;)))) , dotyczy to żywności która musi spełniać
> odpowiednie normy aby mogła być opatrzona tym znaczkiem ;)))

A samo slowo "optymalni", z powodu ktorego Tomek Trojanowski zmuszony byl
zmienic nazwe swojej strony www.optymalni.org, bo byl naciskany przez OSBO?
Tez podobno zostalo zgloszone do urzedu patentowego (coz za
niedorzecznosc..) przez samego Kwasniewskiego. Skad wobec tego mozna miec
pewnosc, ze za pol roku nie okaze sie konieczne przemianowanie
www.dieta-optymalna.info na, powiedzmy, www.tluszczowa-strona-tomka.prv.pl?

3. Data: 2003-08-11 09:29:24

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bh7kt7$8$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> niedorzecznosc..) przez samego Kwasniewskiego. Skad wobec tego mozna miec
> pewnosc, ze za pol roku nie okaze sie konieczne przemianowanie

jak zwykle przesadzasz ;))) OSBO utworzyło strone www.optymalni.pl a Tomek
www.optymalni.org co może być mylące zwłaszcza dla mniej oserfowanych
internautów ;))))) , nazwe zmieniono i niesnaski się sokończyły
Slawek

4. Data: 2003-08-11 09:41:30

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bh7nh5$a4n$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> Tomek www.optymalni.org co może być mylące zwłaszcza dla mniej
> oserfowanych internautów ;))))) , nazwe zmieniono i niesnaski się

Probujesz rozmydlic temat. Afera krecila sie wokol slowa "optymalni" - tak
czy nie? I ktory to juz raz z rzedu okazuje sie, ze optymalnych w internecie
trzeba trzymac na specjalnych warunkach: robic listy sympatykow na forum,
zeby przypadkiem nie rozmawiali z nieoptymalnymi, bo przeciez sami w zyciu
nie dojda do tego, kto co jada i co sensownego ma do powiedzenia;
konstruowac adresy internetowe z wielka ostroznoscia, zeby mylace nie byly;
nie cytowac tego, na co sie odpowiada, a najlepiej nie odpowiadac wcale, bo
przeciez dlugie watki sie robia i ciezko sie polapac? Nie wstyd Wam, ze
glupi wegetarianin sobie radzi z takimi rzeczami, a Wy nie?

5. Data: 2003-08-11 09:41:42

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> www.optymalni.org co może być mylące zwłaszcza dla mniej oserfowanych
> internautów ;))))) , nazwe zmieniono i niesnaski się sokończyły

jasne niesnaski się skończyły gdyż zostały zachowane interesy
optybiznesmenów ale myślę ze do czasu :(
to sami optymalni robią podział na optymalnych i optymalnych biznesmenów
którzy czerpią korzyści finansowe z ruchu społecznego optymalnych.
a ty Sławku do której grupy się zaliczasz ???
Krysia i Leszekes zostali zakwalifikowani do frakcji optybiznesmenów :)
chociaż przy ich strategii marketingowej na pl.misc.dieta to tylko
dopłacają do interesu :) ale mogę się mylić

6. Data: 2003-08-11 09:43:24

Temat: Re: [DO]PROPOZYCJA:pl.dieta.optymalna
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ty Sławku do której grupy się zaliczasz ???

A to juz ktoś powinien ocenić ;))) może ty mnie ocenisz ?????

7. Data: 2003-08-11 10:12:56

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bh7of6$e39$1@inews.gazeta.pl...

> Probujesz rozmydlic temat. Afera krecila sie wokol slowa "optymalni" - tak
> czy nie?

Dokładnie tak , chodziło o nazwe strony która różniła się tylko "pl , org"

> [...]
bo
> przeciez dlugie watki sie robia i ciezko sie polapac?

Marcin ja wiem że Ty jesteś jeszcze młody i masz do czynienia z kompem
prawie od pieluch ;))) jak wiesz dużo lydzi na Do jest z innego pokolenia i
czasem trudno im się tak od razu we wszystkim połapać , mając większą wiedze
mógłbyś to zrozumieć i pomóc a nie konstruować niewybredne żarty :(((

Nie wstyd Wam, ze
> glupi wegetarianin sobie radzi z takimi rzeczami, a Wy nie?

Cóż to za akt rozpaczliwej samokrytyki ;))) czyżbym dał ci do zrozumienia że
nie jesteś mądry ????
Slawek

8. Data: 2003-08-11 10:22:54

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości

> zarzad osbo zastrzegł nawet nazwe optymalni
>
> www.optymalni.org./pismo_osbo.gif
> dalej mozemy potrolować na pl.misc.dieta :)

I bardzo dobrze chodzi jak wiesz o ZNAK SŁOWNO GRAFICZNY "OPTYMALNI" nikt
nie zgłasza propozycji grupy zawierającej ten znak ;))))
Slawek

9. Data: 2003-08-11 10:33:33

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:bh7q2p$klo$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Dokładnie tak , chodziło o nazwe strony która różniła się tylko "pl ,
> org"

W uzasadnieniu, ktore mozna przeczytac sobie tu:
http://www.optymalni.org/pismo_z_osbo.gif
nie ma ani slowa na temat rzekomych problemow wynikajacych z podobienstwa
nazw obu stron internetowych. Jest za to straszenie ustawami o wlasnosci
przemyslowej, ochronie praw autorskich, zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(czy po tym ktos ma jeszcze jakies watpliwosci, ze w calej sprawie chodzi o
materialny zysk?). Pan Jany pisze rowniez o uzywaniu zastrzezonej nazwy
"optymalni" i o korzystaniu w ramach dzialalnosci gospodarczej ze standardow
autorstwa Kwasniewskiego. To co piszesz, to twoja wlasna interpretacja,
ktora nie pokrywa sie z rzeczywistoscia.

> Marcin ja wiem że Ty jesteś jeszcze młody i masz do czynienia z kompem
> prawie od pieluch ;)))

Az tak mlody nie jestem, nie to pokolenie. Nie uczeszczalem tez na zadne
lekcje korzystania z usenetu.

> jak wiesz dużo lydzi na Do jest z innego
> pokolenia i czasem trudno im się tak od razu we wszystkim połapać ,
> mając większą wiedze mógłbyś to zrozumieć i pomóc a nie konstruować
> niewybredne żarty :(((

Widzisz, korzystanie z internetu nie jest przymusowe. Nie posiadajac prawa
jazdy nie mam pretensji do innych, ze organizacja ruchu drogowego jest dla
mnie zbyt skomplikowana, nie przyszlo mi rowniez nigdy do glowy, by wymagac
np. zmiany ksztaltu czy koloru znakow drogowych. A jesli ktos ma problemy z
odroznieniem adresow www.optymalni.pl i www.optymalni.org to skad
przypuszczenie, ze jest w stanie w ogole korzystac z internetu?

> Cóż to za akt rozpaczliwej samokrytyki ;))) czyżbym dał ci do
> zrozumienia że nie jesteś mądry ????

Wybacz, ale sam jeden nie stanowisz ogolu optymalnych. Ale pamietam z czasow
mojej bytnosci na dieta.optymalna teksty w stylu "wegetarianie nie sa dla
nas partnerami do dyskusji". Skoro czesc z Was uwaza sie za
inteligentniejszych od przecietnego wegetarianina, i jednoczesnie nie
potrafi skonfigurowac sobie czytnika news czy zapamietac dwoch roznych
adresow internetowych (pl i org), to chyba wstyd, nie?

10. Data: 2003-08-11 10:39:31

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński w wiadomości news:bh7rgq$qip$1@inews.gazeta.pl
pisze:

> Pan Jany pisze

Ups, przepraszam, mgr Jany oczywiscie. Tez chcialbym taka pieczatke.

[DO] Ogłoszenie
(DO)Pytanie do optymalnych
[ORZECHY BRAZYLIJSKIE] Propozycja nowych zasad oznaczania postow na pl.misc.dieta
[DO] Witamina A
[DO] [MM] [VEGE] Awokado