PROSZE O POMOC

11. Data: 2003-05-23 12:00:46

Temat: Re: PROSZE O POMOC
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 11:38:33 +0200, ulast wrote:

> Przyjaciolka mieszkajaca w Londynie od 8 lat, bardzo sobie chwalila sluzbe
> zdrowia.
> Mowila, ze do domu przychodza jej wezwania np. do ginekologa lub
> stomatologa. Jesli zapomni stawic sie na czas...na kontrolne badania. etc.
> Nie wiem jak to jest w rzeczywistosci.

W rzeczywistości jest tak, że na przykład pewnej starszej pani nie
chciano przyjąć do szpitala z objawami udaru mózgu, mimo, że objawy były
ewidentne, chora była ubezpieczona, a z lekarzem nie raz rozmawiał
lekarz polak. Rodzina chorej zorganizowała wobec tego w domu regularny
szpital i sprowadzała leki pocztą kurierską z Polski. Autentyk
GPs w Londynie leczą latami skrzydlik za pomocą sterydów.
Terminy planowych badań bywają ponad 6 miesięczne.
I tak dalej.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

12. Data: 2003-05-23 12:33:21

Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1gnuwrseo2o1m$.1jybsn26218q5.dlg@40tude.net...

> [...]
> GPs w Londynie leczą latami skrzydlik za pomocą sterydów.
> Terminy planowych badań bywają ponad 6 miesięczne.

Akurat przed chwilka rozmawialm z kolezanka, mowila ze na specjalistyczne
badania faktycznie trzeba dlugo czekac.
Niby tak sie martwia o pacjenta i sami wolaja na badania kontrolne, a z
drugiej strony heh...

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

13. Data: 2003-05-25 13:36:56

Od: "Noras" <n...@p...wpk.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, a posrodku tego wszystkiego jestem ja.
I co mam zrobic, bo ten antybiotyk nie bardzo pomaga
Zdaje mi sie, ze jak nie pomoga krople antyalergiczne, ani sztuczne lzy, to
wracam do Polski
Bo tutaj pol roku czekac na okuliste, to mi sie srednio usmiecha......
eh....... z drugiej jesdnak strony jesli to jest jakas bzdura, to szkoda
tracic okazje zarobieniakilku groszy.
Predko sie nie powtorzy........

Zmartwiony Tomek

14. Data: 2003-05-25 14:47:25

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Bo tutaj pol roku czekac na okuliste, to mi sie srednio usmiecha......
>eh....... z drugiej jesdnak strony jesli to jest jakas bzdura, to szkoda
>tracic okazje zarobieniakilku groszy.
>Predko sie nie powtorzy........

Wiesz, w Niemczech, gdzie mieszkam, tez sie czeka kilka miesiecy do okulisty.
Jednak kiedy mialam zapalenie oka, to po prostu poszlam do mojej lekarki
rodzinnej, a ona stwierdzila, ze to wymaga natychmiastowej interwencji.
Zadzwonila do kilku wspolpracujacych z nia okulistow i mialam termin u
okulistki za 2 godziny ! Sprobuj moze tak.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

15. Data: 2003-05-25 17:45:26

Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Noras" <n...@p...wpk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bo tutaj pol roku czekac na okuliste, to mi sie srednio usmiecha......
> eh....... z drugiej jesdnak strony jesli to jest jakas bzdura, to szkoda

Jesli Ci to nie przejdzie powinienes jednak przyjechac do Polski i zrobic
badania.
Bewnie to jakas _bzdura_ jak piszesz, ale...jezeli ta bzdura nasila sie i
nie mija to jakas przyczyna byc musi.

Pozdrawiam i zycze zdrowia
Ula
www.ulast.prv.pl

czy mogę oddać krew jeżeli zarazili mnie gronkowcem złocistym?
DNA MOCZOWA
Poped plciowy u 30-latka
migrena podstawna - nudności
leczenie kanalowe -pyt