PRZEPIS NA PACZKI

1. Data: 2002-02-23 12:53:41

Temat: PRZEPIS NA PACZKI
Od: "c...@n...fr" <s...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

WITAM
poszukuje pilnie dobrego przepisu na wspaniale paczki
pozdrawiam.
Wojtek.

1. Data: 2002-02-23 14:47:28

Temat: Re: PRZEPIS NA PACZKI
Od: "Kianit" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik c...@n...fr <s...@n...fr> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a583j7$o9d$...@n...noos.net...
> WITAM
> poszukuje pilnie dobrego przepisu na wspaniale paczki
> pozdrawiam.
> Wojtek.
Najważniejsze w paczkach jest piękne ich opakowanie ;-))))
(sorki, nie mogłam sobie darować)
A na poważnie, przepisów jest jak lodu w zimie, spróbuję wieczorkiem
coś wklepać, ale skonkretyzuj co rozumiesz przez wspaniałe, takie o
smaku domowym, nietypowym, czy piekarniamym ?
Kianit
Kianit

1. Data: 2002-02-23 19:55:20

Od: "Andzia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja mama robi pyszne paczki
sa to paczki ktore charakteryzuja sie zupelna plastycznoscia tzn. jak sie je
nacisnie a nastepmnie pusci to powracaja do pierwotnego ksztaltu ,poza tym
mozna je jesc i jesc
ale niestety zeby takie wyszly trzeba je wyrabiac reka ok.1 godziny wiec to
na razie nie dla mnie i przepisu w zwiazku z tym tez nie znam
ale pozdrawiam po wczesnopaczkansku
andzia

1. Data: 2002-02-24 03:35:01

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Feb 2002 13:53:41 +0100, "c...@n...fr" <s...@n...fr>
wrote:

> WITAM
>poszukuje pilnie dobrego przepisu na wspaniale paczki

zajrzyj na strone dany -
http://www.kuchnia.com.pl/DiD/paczki-chrust.html

ja robilam paczki wedlug przepisu z tej strony na paczki polskie z
roza - wychodza rewelacynje za kazdym razem!

pozdrowienia,
kamila
--
kids are for people who can't have cats.

Jakiegos smaczniutkiego......
Re: poledwica po angielsku-rezultat- imieniny
Re: poledwica po angielsku-rezultat- imieniny
babeczki z parmezanem
Chalka Doruni-prosba o przepis