Źle się dzieje w państwie duńskim OT i długi

1. Data: 2003-07-28 00:18:29

Temat: Źle się dzieje w państwie duńskim OT i długi
Od: "ogr" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów!
Źle się dzieje ostatnio na grupie. Pojawiły się pewne osoby, które tylko
sieją zamęt . Wcześniej byli tu użytkownicy, z których opinią część z nas
mogła się nie godzić, ale swoje zdanie i krytykę przedstawiali z humorem
(vide Alex). Niektórzy mogli być dotknięci, lub oburzeni, lecz jest to
publiczne forum dyskusyjne i każdy może na nim mieć swoje zdanie (oczywiście
na temat).
Teraz jednak niekórzy nowi użytkownicy obrali sobie to forum, jako miejsce
leczenia kompleksów. Jakich, sami wiedzą najlepiej.
Dziwię się tylko, że odpisujecie na ich posty, dajecie się wciągnąć w
idiotyczne dyskusje. Ci użytkownicy i tak zawsze będą mieli ostatnie zdanie,
choćby najgłupsze.
Przecież są to ludzie (?), którzy powinni pisać na grupę pl.rec.dres (chyba
nie ma takiej grupy, a szkoda).
Apeluję do Was: nie dajmy się ponosić emocjom. Nie odpisujmy na ich listy
(nie karmić trolli).
Nie mając "pożywienia" przeniosą się na inną grupę (współczuję jej
użytkownikom).
Przecież odpowiadając na ich listy, nie spodziewacie się chyba, że
udowodnicie swoje zdanie. Z nimi i tak nie wygracie. Są to pieniacze, którzy
i tak "wygrają", choćby za wszelką cenę.
Jest to forum wymiany informacji o kuchni. Dbajmy o jakość naszych
przepisów, relacji z miejsc, w których jedliśmy. Niech nowi grupowicze
zastanowią się zanim podadzą przepis na jakiś wiktuał.Ustalmy wysoki poziom,
aby inni mogli sie uczyć jak należy gotować. Niech zastanowią się zanim
napiszą przepis na sałatkę typu majonez z groszkiem, czy tunczyk plus
koncentrat pomidorowy plus majonez jako sos do spaghetti. Nie ma bowiem w
usenecie innej polskiej grupy traktującej ten temat. Niech to nas do czegoś
zobliguje. Z moich obserwacji sztuka kulinarna podupada, troszczmy sie więc
o tę Sztukę, bo jest ona kwintesencją życia (radości życia).
Nawet jeśli się "pokłócimy" na grupie, zawsze pamiętajmy, że nie jest to ad
personam, a tylko głos w dyskusji. Powtarzam raz jeszcze: trzymajmy wysoki
poziom. I pamiętajmy, żeby zawsze mieć dystans do samego siebie.

Stały czytelnik tej grupy
Zatroskany Ogr

Przepraszam za brak przepisów, postanawiam poprawę.

--
Jam ogr, a nie troll. Ogry robią sobie rękawiczki z ludzkiej skóry i
breloczki z wątroby.

1. Data: 2003-07-28 11:18:25

Temat: PRZESTAŃCIE ODPISYWAĆ !!!
Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogr" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam Szanownych Grupowiczów!
> Źle się dzieje ostatnio na grupie. Pojawiły się pewne osoby, które tylko
> sieją zamęt .

~~ciach~~

pozostaje sie zgodzic, czytam grupe od dawna, zawsze bylem pod wrazeniem jej
poziomu,
po dluzszej, acz chwilowej nieobecnosci sciagnalem posty m.in minery i
jovaxa, ktore
po prostu sa ponizej krytyki i ponizej poziomu na ktory sie dawniej grupa
godzila,
co robi w takiej sytuacji rozsadny uzytkownik usenetu?
blokuje sobie nadawcow w programie ktorym odczytuje listy dyskusyjne i po
problemie,
niestety- pod warunkiem ze tak robia wszyscy, zawsze i nie dopisuja
kolejnych _idiotycznych_
OT trollom, bo ja mimo ze nie widze co plodza trolle, to widze watki ktore
tworza skadinad
rozsadni ludzie-
prosze- opanujcie sie. Jak sie wam nie podoba kolejna glupota to wyslijcie
mejla na X-complaints
i po sprawie, nie dajcie sie sprowokowac bo to do niczego nie prowadzi, Org
ma racje, jak im
nikt nie odpowie to im sie znudzi i sobie pojda.

pozdrawiam grupowiczow, pyskaczom zycze wszystkiego najlepszego-
i tak nie zobacze co mi odpiszecie, wiec sobie darujcie,
ale was tez pozdrawiam i zycze duzo zdrowia
--
mihau

1. Data: 2003-07-28 12:02:27

Temat: Re: PRZESTANCIE ODPISYWAA !!! (was: PRZESTA?CIE ODPISYWA? !!!)
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Jul 2003 13:18:25 +0200, Micha? Gwiazdowski wrote:

> co robi w takiej sytuacji rozsadny uzytkownik usenetu?
> blokuje sobie nadawcow w programie ktorym odczytuje listy dyskusyjne i po
> problemie,

Polecam filtrowanie na hamsterze. Sprawdza się genialnie. Nawet we
współpracy z OE.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
*Life is too complex for oral communication*

1. Data: 2003-07-28 15:58:18

Temat: Re: Źle się dzieje w państwie duńskim OT i długi
Od: "Yorrick" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogr" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Źle się dzieje ostatnio na grupie. Pojawiły się pewne osoby, które tylko
> sieją zamęt .
Tak są to znani nam z lat poprzednich wichrzyciele i warchoły. Wiadomo, kto
za tym stoi.

> [...]
> (vide Alex). Niektórzy mogli być dotknięci, lub oburzeni, lecz jest to
> publiczne forum dyskusyjne i każdy może na nim mieć swoje zdanie
Troll Alex trafił do klasyki dyskusji na tej grupie. No nie! Po moim trupie!

> [...]
>Ja bym obstawiał kompleks Jokasty (jeżeli wszyscy wiedzą o czym napisałem)
>
> Dziwię się tylko, że odpisujecie na ich posty, dajecie się wciągnąć w
Lubieją sobie pogadać, nie miej im za złe.

> Ci użytkownicy i tak zawsze będą mieli ostatnie zdanie,
> choćby najgłupsze.
To po co te rzesze dyskutantów się wdają w takie dyskusje? Odpowiem, dla ich
poziomu intelektualnego, z którego czerpią niczym ze źródła.

> Przecież są to ludzie (?), którzy powinni pisać na grupę pl.rec.dres
(chyba
> nie ma takiej grupy, a szkoda).
Nie warto całego świata ustawiać pod swoje fobie.
> Apeluję do Was: nie dajmy się ponosić emocjom. Nie odpisujmy na ich listy
> (nie karmić trolli).
> Nie mając "pożywienia" przeniosą się na inną grupę (współczuję jej
> użytkownikom).
Tu jest grupa o jedzeniu i jak to w kuchni są tu smakowite Odpadki. Tu
pomidor, tu jakaś pyszna skórka, pudełeczko w którym jeszcze jest sardynka,
głowa dorsza, kalafior, pół ogórka-na sam widok mi napływa ślinka.

> Ustalmy wysoki poziom, aby inni mogli sie uczyć jak należy gotować.
W oparciu o co i o kogo Towarzyszu. Wicie kierunek jest dobry, ale droga
wyboista.

> Niech zastanowią się zanim
> napiszą przepis na sałatkę typu majonez z groszkiem, czy tunczyk plus
> koncentrat pomidorowy plus majonez jako sos do spaghetti.
A dlaczego mają się zastanawiać? Niech sobie napiszą bez zastanowienia.

> Z moich obserwacji sztuka kulinarna podupada, troszczmy sie więc
> o tę Sztukę, bo jest ona kwintesencją życia (radości życia).
Hmm, Panie Og(ie)r , znaczy się ten tego tego?? No zawsze jeszcze jest
golenie się.

> Powtarzam raz jeszcze: trzymajmy wysoki poziom. I pamiętajmy, żeby zawsze
mieć dystans do samego siebie.
Amen
Yorrick

1. Data: 2003-07-28 19:08:28

Temat: Re: PRZESTAŃCIE ODPISYWAĆ !!!
Od: "minervax" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> po dluzszej, acz chwilowej nieobecnosci sciagnalem posty m.in minery i
> jovaxa, ktore
> po prostu sa ponizej krytyki i ponizej poziomu na ktory sie dawniej grupa
> godzila,
Grupa się godzi teraz na wszystko, bo grupy po prostu nie ma! Poziom na
który się kiedyś grupa godziła to kląskania kucharek i relacje typu
"sławetna już Kolacja w La Scali" jako wzór prowincjonalizmu, obskurantyzmu
i belferskiego patosu. Czcigodne "postacie" okazały się nie być tak
kryształowymi postaciami, a najwyżej spamerkami, na co godziła się
stłamszona (bo nie dadzą przepisu) większość.

> co robi w takiej sytuacji rozsadny uzytkownik usenetu?
> blokuje sobie nadawcow w programie ktorym odczytuje listy dyskusyjne i po
> problemie,
To nie jest żaden rozsądny użytkownik usenetu, to osioł, co się oślepia, bo
nie jest w stanie patrzeć na rzeczywistość.

> mejla na X-complaints i po sprawie,
Co tu bredzisz, po jakiej sprawie. To jest grupa dyskusyjna, a nie
Posiedzenie Biura Politycznego KC KPZR za czasów Stalina!

> nie dajcie sie sprowokowac bo to do niczego nie prowadzi, Org
> ma racje, jak im
> nikt nie odpowie to im sie znudzi i sobie pojda.
Naiwniak!
minervax

1. Data: 2003-07-28 19:31:07

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bg3sd0$sp9$1@nemesis.news.tpi.pl,
minervax <m...@w...pl> a écrit:

> Co tu bredzisz, po jakiej sprawie. To jest grupa dyskusyjna, a nie
> Posiedzenie Biura Politycznego KC KPZR za czasów Stalina!

¨Podzielam opinie Towarzysza.

Ewcia

--
/zapomnieliscie o Leninie/
Niesz !

1. Data: 2003-07-28 23:17:56

Od: "ogr" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yorrick" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hmm, Panie Og(ie)r , znaczy się ten tego tego?? No zawsze jeszcze jest
> golenie się.

Aleś mi Alexis dowalił. Popłakałem się ze śmiechu. Widzę, że wracasz do
formy.

> mieć dystans do samego siebie.
> Amen
> Yorrick

Moze - ot tak juz koniec?
Dlaczego ludzie piszą na pl.rec.kuchnia?
Polewka z lat dzieciństwa
Przepisy kuchni portugalskiej
[P] "tort" warzywny