Re: PYTANIE!!!

From: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PYTANIE!!!
Date: Sat, 5 Jun 2004 00:19:02 +0200

Użytkownik "Gucio"
> Też tak miałem. Miałem nawet próbę samobójczą (dzięki lekom). Przeżyłem ją
> od tego czasu leczę się u psychiatry i u psychologa. Biorę leki - Mocloxil
> obecnie czuję się dobrze. Potrafię odsunąć od siebie problemy i w dużej
> mierze panuję nad swoimi emocjami! Nawet maturę przeszedłem bez załamania,
> co mi się wcześniej wydawało niemożliwe!

No ja mysli samobojczych nie mialem, choc patrzac na ten chory swiat czasem
pragne przejsc w niebyt - ale w zadnym wypadku poprzez smierc! Predzej juz
poprzez cofniecie czasu i nieurodzenie sie ;) Procedure autodestrukcji
zamierzam uruchomic tylko w przypadku smiertelnej choroby.

> Ale macie racje, sądzę, że sens w życiu jest bardzo ważny. Dlatego często
> depresję popadają kobiety, które same siedzą w domu, gotują, sprzątają,
> oglądają telewizję - i nie pracują (a w każdym razie znam taką jedną i
> sądzę, że ma depresję i właśnie z wymienionych wcześniej powodów :)))

W depresje popadaja rowniez kobiety bezdzietne!