PYTANIE

1. Data: 2008-10-10 08:51:32

Temat: PYTANIE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jest potrzebne do zrobienia dziecka - narządź czy bycie wykształciuchem?
:-P))))))))))))))))

2. Data: 2008-10-10 10:03:07

Temat: Re: PYTANIE
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Paź, 10:51, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Co jest potrzebne do zrobienia dziecka - narządź czy bycie wykształciuchem?
> :-P))))))))))))))))

Czy wiesz jaki organ czlowieka jest najbardziej seksualny?

J-23 Flegiell von Trop

3. Data: 2008-10-10 10:13:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...
> [...]
wykształciuchem?
> :-P))))))))))))))))

Czy wiesz jaki organ czlowieka jest najbardziej seksualny?

Nie mam twoich zboczeń, miłośniku lizania analu.

4. Data: 2008-10-10 10:47:02

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" napisał:

> Czy wiesz jaki organ czlowieka jest najbardziej seksualny?

Ale w tym przypadku nie chodzi o seks, tylko o prokreację.
Do zapłodnienia samicy wystarczy trochę siły, aby ją przytrzymać :/

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2008-10-10 11:53:35

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Paź, 12:13, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> Czy wiesz jaki organ czlowieka jest najbardziej seksualny?
>
> J-23 Flegiell von Trop
>
> Nie mam twoich zboczeń, miłośniku lizania analu.

Mozg, mozg chlopie! Teraz juz wiesz dlaczego kobiety stronia od
Ciebie. Atrofia mozgu je nie rajcuje.

J-23 Flegiell von Trop

PS.kursa niektore, w zakresie lania pala berbronnych studentow, oraz
"kablowania", nie zastapia solidnego wyksztalcenia

6. Data: 2008-10-10 12:08:43

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Paź, 12:47, "Aicha" <b...@m...pl> wrote:

> Ale w tym przypadku nie chodzi o seks, tylko o prokreację.
> Do zapłodnienia samicy wystarczy trochę siły, aby ją przytrzymać :/
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

To moze byc prokreacja bez seksu? Chyba zanam jeden taki przypadek
(watpliwy) niepokalanego poczecia.

7. Data: 2008-10-10 13:39:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Ale w tym przypadku nie chodzi o seks, tylko o prokreację.
> Do zapłodnienia samicy wystarczy trochę siły, aby ją przytrzymać :/

Albo brak siły abu ją odepchnąć, bądź stan pomroczkowatości...

8. Data: 2008-10-10 13:40:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

PS.kursa niektore, w zakresie lania pala berbronnych studentow, oraz
"kablowania", nie zastapia solidnego wyksztalcenia

Masz to doświadczenie!!!

Nie mam uznania...

9. Data: 2008-10-10 14:34:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Są dwa rodzaje wiedzy - wąska jak tasiemka majtek wchodząca głęboko
pomiędzy pośladki i szeroka - ujmująca ciałokształt w miłym zarysie. Obie
mogą miec cenzurki - dla pracodawców jak i być bez cenzurek - sobie, a
Muzom.
Prymitywy chcą cenzurki - dla własnego samopoczucia. Ja nie mam
kompleksów - nie wyrosłem na fornala.

10. Data: 2008-10-10 16:03:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" napisał:

> To moze byc prokreacja bez seksu?

Seks to całokształt, a nie tylko ruchy frykcyjne.

> Chyba zanam jeden taki przypadek (watpliwy) niepokalanego poczecia.

W dodatku ustanowiony dogmatem jakieś 150 lat temu.

--
Pozdrawiam - Aicha

OCALIC OD ZAPOMNIENIA
Re: Gdyby Koniec Swiata
Re: NIE DLA IDIOTÓW!
Teoria przyczunowości formacyjnej (pola morficzne) a pamięć pozamózgowa.
ćwiczenia z zabijania