PYTANIE

11. Data: 2002-04-14 08:15:23

Temat: Re: PYTANIE
Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozważ ofertę mBanku - Jest po prostu bezkonkurencyjna.

Czy tak całkowicie bezkonkurencyjna to nie wiem ale mam tam konto i jestem
BARDZO zadowolony. Naprawde polecam!

Bartosz T. Rudź
<======================>
b...@p...onet.pl
http://bartoszr.republika.pl
<======================>

12. Data: 2002-04-14 17:26:18

Od: "zenon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jeśli masz internet to polecam mBank. Wszystko za darmo, bezpłatne
karty do bankomatów euronetu, wysokie oprocentowanie. W tym temacie służę
radą i poradą. Pozdrawiam. Zenon
l...

13. Data: 2002-04-15 09:46:48

Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Piotrowski wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

> [...]
>iami) gdzie ewentualnie (najwygodniej z punktu widzenia osoby poruszajacej s
(...)

Popytaj na pl.biznes.banki, tylko musisz sprecyzować swoje oczekiwania
wobec takiego banku (do czego będziesz używał konta, jakie formy
kontaktu z bankiem preferujesz itd.).

Z poważaniem
Piotr Zawadzki
http://irss.and.pl
GG2993226

--
Już samo zdrowie jest zwycięstwem

14. Data: 2002-04-16 10:47:30

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

LECH DUBROWSKI napisał(a):
> Inteligo zdaniem wielu moich znajomych jest niepowazne bo po za autoryzacja
> polaczen telefonicznych przy pomocy Identyfikatora i Hasla przy pierwszym
> polaczeniu nic wiecej nie wymagaja.

To nie jest tak do końca prawda. Przy pierwszym połączeniu podaje
się identyfikator i hasło oraz odpowiedź na wybrane przez
użytkownika pytanie. Przy każdym następnym połączeniu nadal trzeba
podawać identyfikator (ten jest stały) i hasło (można go zmieniać
dowolnie z klawiatury telefonu). Sprawdzone empirycznie! :)

--
Pozdrowienia,
Robert

SamiSobie-prawo-mam pytanie
"Sami Sobie - mam pytanie" - czyli, jak to działa?
SamiSobie-prawo-mam pytanie
abc
78proc. ulgi na ZTM i PKP?