Pachnace inaczej-stapelie!

11. Data: 2005-01-19 17:53:52

Temat: Re: Pachnace inaczej-stapelie!
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:csm5n0$ssh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No to jak to jest w takim razie Mirku, przecież nasiona trzeba wysiać
> najdalej następnego roku to jak je będziesz magazynował ???
>
> Serdecznie Miłka

Sieje, zbiera, magazynuje, daje wysępić lub opchnie co nieco za parę groszy.
Następnie co roku robi to samo w kółko Macieju. :-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

12. Data: 2005-01-19 18:19:49

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

> I to jest celująca odpowiedź.Cały czas musi być ruch,
bo ruch to życie.
Pozdrawiam. mirzan

13. Data: 2005-01-19 18:34:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>     Lepiej myśl o swojej wydmie ;-)
>
>    Pozdrawia plażowo boletus

Jak się o czymś myśli i mówi, to się zaraz spełnia.
Przypadkowo kupiłem nową stapelię o nazwie ,,Kaktus mix"
Uwaga . Stapelia to nie kaktus, to tzw inny sukulent,
Należący do rodziny trojeściowatych.
Pozdrawiam. Mirzan

14. Data: 2005-01-19 19:00:45

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości > >
> Przypadkowo kupiłem nową stapelię o nazwie ,,Kaktus mix"
> Uwaga . Stapelia to nie kaktus, to tzw inny sukulent,
> Należący do rodziny trojeściowatych.
> Pozdrawiam. Mirzan

Mam 3 stapelie ,niekłopotliwe,można od czasu do czasu, zapomnieć o
podlewaniu.ale jak zakwitną :-)
W zeszłym roku ,za radą kaktusiarza wystawiłam na dwór,ale nie dały tyle
kwiatów co w domu,może i to lato było zimniejsze(-:

Pozdrawiam TeresaR

15. Data: 2005-01-20 10:29:19

Od: "Artur" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Mam 3 stapelie ,niekłopotliwe,można od czasu do czasu, zapomnieć o
> podlewaniu.ale jak zakwitną :-)

Ja mam 1. Dostalem kiedys nasiona od kolegi, wysialem itd. Mam juz ja chyba z 3
lata jest dosc duza, ale kwatów nie ma :(
Teraz chce powiekszyc kolekcje!
A tak na marginesie to jest prawda, ze jak kwitna to az tak brzydko pachnie??

Pozdrawiam
Artur

16. Data: 2005-01-20 10:35:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Artur
>
> Nie tak strasznie,zapach trochę grzybowy,
jak sromotnik bezwstydny.
Pozdrawiam. Mirzan

17. Data: 2005-01-20 10:36:43

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na marginesie to jest prawda, ze jak kwitną to aż tak brzydko
pachnie??

Ja mam taką co wzorek na kwiatku ma w lamparcie łatki. Śmierdzi
łokropnie aż się muchy zlatują i dziwują że nigdzie nie ma tego zepsutego
mięsa ;-)

Serdecznie Miłka

18. Data: 2005-01-20 11:12:14

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Teraz chce powiekszyc kolekcje!
>A tak na marginesie to jest prawda, ze jak kwitna to az tak brzydko pachnie??

Nie wąchałam,ale muchy lgną do kwiatów,zwłaszcza tych omszonych:-)

Pozdrawiam TeresaR
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

konkurs
Sosna zwyczajna w donicach do badan....
Urządzanie terenów zielonych - szukam firmy
Zdjęciowe porządki
moje zdjęcia