Re: Pacjent na rezonans magnetyczny

Date: Fri, 3 Feb 2023 11:47:20 +0100
Subject: Re: Pacjent na rezonans magnetyczny
Newsgroups: pl.sci.medycyna
From: _Master_ <M...@...pl>

W dniu 2023-02-03 o 10:00, Trybun pisze:

> Lekarz to żaden cudotwórca, jedyne czego pacjent po nim powinien
> oczekiwać to rzetelność.

Rzetelność obejmowałaby wielką tablicę przed wejściem że NIC NIE
GWARANTUJĘ, NIE ODPOWIADAM ZA BŁĘDY
SKUTKI ZDROWOTNE i materialne PONOSISZ TY ;-)

Badania diagnostyczne to pierwsza pomoc w
> wiedzy na temat rodzaju schorzenia. A RM to na dzisiaj nr1 w
> diagnostyce. A w ocenie wyniku RM na pierwszym miejscu powinno być
> różnicowanie z wynikami wcześniejszych badań diagnostycznych typu RTG KT
> itd.

W moim przypadku dokładnie tak było. Coś to dało? NIC

> W współczesnym aucie też mało co zrobisz bez komputera diagnostycznego.

Ale jak elektryk mechanik nie potrafi zreperować (posiadając czy nie
posiadając komputera diagnostycznego) TO KASY NIE BIERZE ;-)

> Ano biorą, i cały ambaras w tym że wszyscy oprócz pacjenta są zadowoleni
> z takiego stanu rzeczy.  Tzw służba zdrowia wymaga pilnej reformy,l bo
> teraz coraz częściej zamiast lekarzy w gabinetach mamy biznesmenów.

Czy ktoś z bandy czworga w sejmie jest w stanie zrobić prawdziwą reformę?

Zawsze jakieś kurwa wymówki. i ciągle jesteśmy w tym gównie do którego
im więcej kasy się wleje dalej zostaje gównem

PS. Zdarzyło mi się parę lat temu że prywatnie ;-) hirurg płucny w
luxmedzie NA LEWO czyli okradał luxmed z zarobku, wycinał mi
wrastającego paznokcia.

Efekt paznokieć wyrósł od nowa (nie życzę nikomu)
potem się dopiero dowiedziałem wygooglałem że i poszedłem na badanie
dermatologiczne i sprawa została załationa ANTYBIOTYKIEm domiejscowo +
ogólnie i w 2 tygodnie się zagoiło.

Nie muszę przypominać że oglądało palucha dwóch rodzinnych, dermatolog i
tenże chirurg.

Tak też jednostkowy przypadek ale ja co tydzień słyszę podobne historie

PS. 2 dzisiaj idę do psychiatry który 2 lata pchał we mnie leki
obiecując że bóle głowy przejdą.

mam od niego wydusić gratisowe wypisanie zaświadczenia do zusu i zabrać
dokumentację medyczną

Czy mu normalnie wygarnąć a nawet wpierdolić?

Nadmienię że inny lekarz neurolog był zszokowany tym co we mnie
psychiatra wciskał
ZERO EFEKTU a leki muszę dalej brać bo spania nie będzie.

Może kurwa ODSZKODOWANIE? ;-)