Re: Pacjent na rezonans magnetyczny

Date: Tue, 7 Feb 2023 12:07:35 +0100
Subject: Re: Pacjent na rezonans magnetyczny
Newsgroups: pl.sci.medycyna
From: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 03.02.2023 o 11:47, _Master_ pisze:

> Rzetelność obejmowałaby wielką tablicę przed wejściem że NIC NIE
> GWARANTUJĘ, NIE ODPOWIADAM ZA BŁĘDY
> SKUTKI ZDROWOTNE i materialne PONOSISZ TY ;-)

Nie, rzetelność to tylko świadczenie usług na swoich możliwości i
potrzeb pacjenta. Czyli poważne podejście do zawodu który wykonuje w
gabinecie w stosunku do pacjenta. Ja w odróżnieniu od was nie oczekuje
że facecik czy babka w białym fartuchu uleczy mnie z zaziębienia, bo na
to trzeba cudotwórcy a nie lekarza,  ja wymagam tylko poważnego
traktowania, tymczasem coraz więcej lekarzy (szczególnie ci w
przychodnich) traktuje pacjentów jako zło konieczne. Notoryczne
spóźnienie się do pracy to już zdaje się norma i czują sie w tym
procederze zupełnie bezkarni. Co tam dla nich kolejka pacjentów przed
drzwiami, ważniejsze są sprawy pana lekarza.

> Badania diagnostyczne to pierwsza pomoc w
>
> W moim przypadku dokładnie tak było. Coś to dało? NIC

Czego wobec tego oczekujesz? Możliwe że masz jakieś nerwobóle.

> Ale jak elektryk mechanik nie potrafi zreperować (posiadając czy nie
> posiadając komputera diagnostycznego) TO KASY NIE BIERZE ;-)

Zależy jaki mechanik, na zdrowy rozum nikt nie będzie się zajmował
czyimś autem przez dzień za friko. Większość ma cennik na samo
podłączenie pojazdu do kompa.

> [...]
> i tenże chirurg.
>
> Tak też jednostkowy przypadek ale ja co tydzień słyszę podobne historie
>

> PS. 2 dzisiaj idę do psychiatry który 2 lata pchał we mnie leki
> obiecując że bóle głowy przejdą.
>
> mam od niego wydusić gratisowe wypisanie zaświadczenia do zusu i
> zabrać dokumentację medyczną
>
> Czy mu normalnie wygarnąć a nawet wpierdolić?
>
> Nadmienię że inny lekarz neurolog był zszokowany tym co we mnie
> psychiatra wciskał
> ZERO EFEKTU a leki muszę dalej brać bo spania nie będzie.

Nie ma takiej woli, oni (układ) sami dla siebie maja się dobrze, a wiec
po co mieliby to zmieniać?

W każdym zawodzie zdarzają się pateroki, ale tu zdaje się masz rację -
wśród tych pateroków lekarze mają najlepszą ochronę, wydaje się być to
nieprawdopodobne ale wielu z tych szkodników jako lekarze przechodzi na
emerytury. Co my pacjenci możemy? - szczerze pisząc nie mam pojęcia,
droga sądowa na pewno nie będzie usłana różami. Wszelkie diagnozy trzeba
by załatwić prywatnie, a na pewno nie są to tanie rzeczy, a ostateczna
wygrana to wielki znak zapytania. Ten KRAJ zdecydowanie wymaga naprawy!