Pacjent, seksualny łup?

1. Data: 2006-05-24 07:19:06

Temat: Pacjent, seksualny łup?
Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o szukaniu obiektów przygód seksualnych wśród pacjentów/tek
placówek odwykowych?
Czy terapeutom wolno to robic?
A jeżeli nie wolno, to co zrobic z takimi "ogierami"?
pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2006-05-24 15:07:55

Temat: Re: Pacjent, seksualny łup?
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dr hab. nauk wszetecznych *Piotr* , na *pl.soc.uzaleznienia* , dnia *24
maj ( środa) o godz. 9:19*, postawił tezę:

> [...]
> placówek odwykowych?
> Czy terapeutom wolno to robic?
> A jeżeli nie wolno, to co zrobic z takimi "ogierami"?

Robić nie wolno. To nieetyczne, a co zrobić? Zgłosić przełożonym terapeuty.
Jak to nie pomoże to wyżej, ostatecznie policja z prokuratorem. Jeśli to
można podciągnąć pod molestowanie sexualne oczywiście.
--
..::WISKOLER::..
Mówimy stanowcze *NIE* klikaczom

3. Data: 2006-05-24 17:03:59

Od: lechox <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sądzicie o szukaniu obiektów przygód seksualnych wśród pacjentów/tek
> placówek odwykowych?
> Czy terapeutom wolno to robic?
> A jeżeli nie wolno, to co zrobic z takimi "ogierami"?

1-zmienic terapeure skoro zapomina jaka jest jego rola
2-molestowanie jest karalne
3-jezeli jestes w 100% pewien tego, nalezy powiadomic wladze osrodka.

4. Data: 2006-05-24 19:26:02

Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> napisał w
wiadomości

> [...]
> Jak to nie pomoże to wyżej, ostatecznie policja z prokuratorem. Jeśli to
> można podciągnąć pod molestowanie sexualne oczywiście.

Mowisz nie wolno. A co zabrania?
Dlaczego w kodeksach etycznych sprawa nie jest nazwana wprost? Ba, trzeba
duuuzo dobrej woli by cos znalezc "na lafstoranta". Moze odpowiedz znalazla
by sie w historiach matrymonialnych odwykowych guru? Nie znam odpowiedzi na
to pytanie ale trudno mi sobie to inaczej wytlumaczyc.
pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2006-09-05 12:37:43

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

...:::WISKOLER:::... wrote:

> terapeuty. Jak to nie pomoże to wyżej, ostatecznie policja z prokuratorem.
> Jeśli to można podciągnąć pod molestowanie sexualne oczywiście.

Można, o ile prokurator jest rozsądny:
-----------
Art. 198. Kto, _wykorzystując bezradność innej osoby_ lub wynikający z
upośledzenia umysłowego lub choroby psychicznej brak zdolności tej osoby do
rozpoznania znaczenia czynu lub pokierowania swoim postępowaniem,
doprowadza ją do obcowania płciowego lub do poddania się innej czynności
seksualnej albo do wykonania takiej czynności, podlega karze pozbawienia
wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Art. 199. Kto, przez nadużycie stosunku zależności lub wykorzystanie
krytycznego położenia, doprowadza inną osobę do obcowania płciowego lub do
poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania takiej czynności,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
Stan wynikający z uzależnienia da się tak potraktować.

nałogowa miłość
Witam Państwa
ile zarabie terapeuta uzależnień?
Nie mam pomyslu na temat