Pacjent w czerni

41. Data: 2019-04-22 10:14:10

Temat: Re: Pacjent w czerni
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/04/2019 o 12:19, Silvio Balconetti pisze:
> [...]

a co tam z Wawelem? czyj on w koncu jest?
--
gazebo

42. Data: 2019-04-22 10:17:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/04/2019 o 22:49, Ilona pisze:

> Niezmienne są Jego główne założenia.
> Obiektem Jego troski jest Nieśmiertelna Dusza.

to ile ona w koncu wazy?

> Zauważ, że w Średniowieczu, gdy ludzie w katolickiej Europie żyli
> zgodnie z przykazaniami i swoje codzienne myśli kierowali głównie ku
> zbawieniu, syfilis nie występował. Dopiero w XVI wieku, gdy renesans
> ukierunkował ludzkie pragnienia na sprawy ziemskie, w krótkim czasie,
> przywieziono syfilis z Ameryki.

razem ze stonka i katolflami, o ja pierdole, ale sol, sol kurwa zawsze
byla nasza, sol katolicka tej ziemi
--
gazebo

43. Data: 2019-04-22 10:31:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki napisał:
> [...]
Lazariew sam opisuje sytuację w której zachęcał swojego pacjenta do onanizmu. Teraz
pan Lazariew mówi co innego. /Tak w ogóle to niepotrzebnie opowiada o "pogaństwie"
(ros. "Jazyczestwo") bo Lazariew pojęcia nie ma o czym mówi - nie pierwszy raz
zabiera głos w tej sprawie gadając kompletne głupstwa. Zejście na poziom pożądania
nastąpiło w ostatnich tysiącleciach a nie w czasach jakie on nazywa "pogaństwem". S.
N. Lazariew jest Żydem a Żydzi mają całkiem inną lekcję dziejową niż Słowianie. My
nie mamy problemów z wejściem na poziom Boski, Słowianie się z tym rodzą. Do żydów
natomiast musiał przyjśc Jezus i dać im Ducha Świętego - bez tego byli jak to
słusznie określa pan Lazariew zwierzętami. Jest to zresztą opisane w biblii, Sodoma i
Gomora, onanizm, współżycie ojca z córkami i podobne praktyki nie do wyobrażenia w
świecie Słowian ("pogan"- wyrażając się językiem Lazariewa.).

> Tu wyjaśnia dlaczego pojawił się HIV.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=iZBmGPz55qE&feature=
youtu.be&t=20

Ilonka, jeszcze jeden aspekt. Rewolucję seksualną wymyślili inteligenci, po to by
klasa robotnicza mając niską energetykę uzasadnioną nowymi regułami
etycznymi nie była w stanie rozwinąć się myślowo do takiego stopnia by chcieć
kwestionować autorytet inteligencji. Czy nie myślałaś, że jako inteligenci
teraz próbując to odwrócić strzelamy sobie lekko w stopę? Mam na myśli powrót
do układów trochę mniej sprzyjających inteligencji, myślicielom, filozofom,
artystom, a bardziej żołnierzom, policjantom, mięśniakom, chłopom, robotnikom,
kupcom. Mniej teoretykom i kontemplatykom, a bardziej praktykom i aktywistom.
Mniej introwertykom a bardziej ekstrawertykom udzielającym się społecznie.

Zaznaczam, że osobiście wolałbym ograniczyć życie kolektywne w społeczeństwie
do aspektu czysto użytkowego, za to skierować rozwój duchowy na oświecenie
indywidualne, takie jak w szkole zen czy w tantrze, więc gromadność mało
pasuje do tego kierunku, jakiego wprowadzenie bym preferował. Wolę więc, żeby
gromada zamiast ingerować w takich jak ja i ograniczać ich wyjście przed szereg w
indywidualnym dostępie do boskiej energii skoro sami mają poważne trudności
rozwojowe - dosłownie poszła się jebać. Odi profanum vulgus.

44. Data: 2019-04-22 10:37:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki napisał:

> [...]
> szereg w indywidualnym dostępie do boskiej energii skoro sami mają poważne
> trudności rozwojowe - dosłownie poszła się jebać. Odi profanum vulgus.

PS. Jeszcze jedno. Nie uważam się za lepszego z natury, ale ponieważ widzę,
że wydobywanie się z gówna mi lepiej idzie, chcę mieć możliwość znaleźć się
najbliżej brzegu w takiej pozycji, żebym nie ryzykował ponownego pogrążenia się
i dopiero stamtąd pomagać maruderom.

45. Data: 2019-04-22 11:33:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2019 o 23:17, Ilona pisze:

> ale, tu nie o Średniowiecze chodzi, tylko, o walenie konia we Wielkanoc.

Ojjoj.
A podzieliłeś się tym z nami, bo nie potrafisz nad tym zapanować?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2019-04-22 12:50:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> najbliżej brzegu w takiej pozycji, żebym nie ryzykował ponownego pogrążenia się

Chcesz przewodzić przemianom to powinieneś się zachowywać jak dobry
generał, który nie chowa się za plecami swoich żołnierzy lecz idzie do
boju w pierwszym szeregu.
LeoTar Gnostyk

47. Data: 2019-04-22 19:51:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 12:50:29 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk
napisał:

> Chcesz przewodzić przemianom to powinieneś się zachowywać jak dobry
> generał, który nie chowa się za plecami swoich żołnierzy lecz idzie do
> boju w pierwszym szeregu.

Tylko że ten bój ma na celu wydostanie się z terenu wroga na pozycje sojusznicze. I
właśnie dlatego chcę być w straży przedniej i wyznaczać
kierunek strategiczny, a kolektyw nalega, żeby w tylnej i jako generał
sekcji taktycznej.

48. Data: 2019-04-22 22:32:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> sojusznicze. I właśnie dlatego chcę być w straży przedniej i
> wyznaczać kierunek strategiczny, a kolektyw nalega, żeby w tylnej i
A co zrobić gdy terytorium sojusznicze nie istnieje zaś wróg jest
przemieszany ze skromną formacją generała? Czy ktokolwiek może zastąpić
generała na pozycji głównego stratega a zarazem taktyka?

LeoTar Gnostyk

49. Data: 2019-04-22 22:41:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> A co zrobić gdy terytorium sojusznicze nie istnieje zaś wróg jest
> przemieszany ze skromną formacją generała? Czy ktokolwiek może zastąpić
> generała na pozycji głównego stratega a zarazem taktyka?
A może strategia opracowana przez generała przed rozpoczęciem kampanii
okazała się doskonała, nie wymaga korekty i wystarczają subtelne
posunięcia taktyczne?

LeoTar Gnostyk

50. Data: 2019-04-22 22:43:16

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]

A może strategia opracowana przez generała przed rozpoczęciem kampanii
okazała się doskonała, nie wymaga korekty i wystarczają subtelne

Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame
Eksperymenty psychologiczne a narodowość
Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????