Pacjent ze schizofrenia. Help

1. Data: 2002-05-21 20:30:34

Temat: Pacjent ze schizofrenia. Help
Od: "ergo" <e...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze ktos z grupowiczow zna jakiegos dobrego psychiatre? Mam problem z
pacjentem, ktory nie chce przyjmowac lekow (zyprexa) i w zwiazku z tym ma
nawrot manii. Moze jakies leczenie alternatywne? Jakies .... sam juz nie
wiem
Ten pacjent jest moim bratem a nie umiem mu pomoc:-(
ergo

2. Data: 2002-05-21 20:42:09

Temat: Re: Pacjent ze schizofrenia. Help
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ergo" <e...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam problem z pacjentem, ktory nie chce przyjmowac lekow (zyprexa)

Lekow jako takich, znaczy wszystkich czy tego konkretnego? Jesli tego
konkretnego to moze zmien na inny - moze to tylko kwestia zlej tolerancji
leku? Zawsze bral ten?

HaNkA

3. Data: 2002-05-21 20:56:26

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak jestes z warszawy to moge polecic
pozdrawiam Tichy

4. Data: 2002-05-22 10:00:10

Od: "AdamSZ" <s...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ergo wrote:
> [...]
> pacjentem, ktory nie chce przyjmowac lekow (zyprexa) i w zwiazku z
> tym ma nawrot manii. Moze jakies leczenie alternatywne? Jakies ....

Moja dziewczyna nie chce równiez przyjmowac zyprexy z powodu
bardzo zlej tolerancji (sennosc, zle samopoczucie itp.), wiec
to nie odosobniony przypadek. Oprócz tego przyjmuje fluoksetyne
(wlasciwie to tylka ja) i czuje sie po niej swietnie (leczy
depresje).
Proponuje zapytac wiec o jakas alternatywe w stosunku do zyprexy,
skoro zdarzaja sie przypadki zlej tolerancji.

--
,~~~~. Adam
i====i_ gg# 577534
(____) pl.rec.muzyka.gitara FAQ http://prmgfaq.republika.pl

5. Data: 2002-05-22 20:41:24

Od: "ergo" <e...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za odpowiedz. Nie wiem czy to jest kwestia leku, czy braku
krytycyzmu , ktorego moj brat nie wykazuje. Utrzymuje ze nie jest chory
psychicznie (nie wspomne ze twierdzi iz jest chory na wszystkie choroby
smiertelne) i nie chce przyjmowac lekow, trzeba go pilnowac ale chyba i tak
kombinuje strasznie wiec sam nie wiem co dalej robic
Pozdrawiam
ergo
Uzytkownik "AdamSZ" <s...@t...onet.pl> napisal w wiadomosci

6. Data: 2002-05-22 20:42:44

Od: "ergo" <e...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lekow jako takich
zawsze bral ten bo ta historia trwa dopiero dwa miesiace od zdiagnozowania

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w
wiadomości news:acebk8$dol$1@news.tpi.pl...

7. Data: 2002-05-22 20:43:35

Od: "ergo" <e...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze wiece gdzie szukac jakichs grup wsparcia dla rodzin chorych na
schizofrenie bo z moja matka jest juz chyba podobnie zle jak z bratem
dzieki za wszystkie odpowiedzi
> [...]
> wiem
> Ten pacjent jest moim bratem a nie umiem mu pomoc:-(

OB
Pakowanie sie
Krople - Soczewki kontaktowe
Czy ktos mi poradzi?