Pada deszcz.

1. Data: 2005-04-22 13:53:15

Temat: Pada deszcz.
Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj u mnie w miescie pada deszcz. Szare niebo, mokre ulice, ludzie z
parasolkami szybko przemykaja ulicami. To inny swiat.
Lubie gdy pada deszcz, jadac wtedy kolejka rozmyslam nad sensem zycia.
Dzis pomyslalam sobie - w zwiazku z postem o wyobrazeniach o piekle - gdy
Scroller napisal :"Czlowiek zostal "skonstruowany" jako istata cielesna,
fizyczna. I jego miejsce jest w swiecie materialnym.", ze przeciez tylu
rzeczy bedzie mi brakowac gdy umre w zwiazku z nieposiadaniem ciala.
Wogole czesto lapie sie na myslach, ze np tego czy tamtego bedzie mi
brakowac gdy umre; ze bedzie mi brakowac zachodow slonca (wschodow nigdy nie
ogladam, bo komu sie kurwa chce tak rano wstawac :)), ze bedzie mi brakowac
smiechu, "walania glupa" z kolegami, dotyku i nawet tego deszczu. wszystko
co cielesne zostanie odebrane. wtedy pomyslalam zle czy tylko na tym
szczescie polega, na cielesnych doznaniach? przeciez to co sie liczy to
swiadomosc. jednak nie, to nie prawda, cialo to nieodparta czesc
swiadomosci, jak swiadomosc moze przetrwac bez ciala, tyle rzeczy laczy sie
z cialem, nasze preferencje, co lubimy a co nie, tyle rzeczy zostanie
odebranych po smierci, bo cialo umrze.

1. Data: 2005-04-22 13:55:44

Temat: Re: Pada deszcz.
Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

<mniam>

po co to wszystko? :>

jak umrzesz to po prostu impulsy elektryczne tworzace twoja swiadomosc
uciekna...
a wtedy na pewno nie bedzie ci brakowalo ciala :>

ghostrider

1. Data: 2005-04-22 14:06:55

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ghostrider <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> napisał(a):

> [...]
> uciekna...
> a wtedy na pewno nie bedzie ci brakowalo ciala :>
no ale jestes tego pewny?
jednak z drugiej strony, wlasnie mi to przyszlo do glowy. jest zawsze ta
kiepska strona posiadania ciala - np. jakies bole - czy to miesni, glowy
itd, przerozne skaleczenia, choroby, cala masa rzeczy, ktorych czlowiek miec
nie chce. gdy sie w koncu uwalnia od ciala, uwalnia si od bolu.

1. Data: 2005-04-22 14:08:33

Od: miszczur <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia:
> [...]
> swiadomosc. jednak nie, to nie prawda, cialo to nieodparta czesc
> swiadomosci, jak swiadomosc moze przetrwac bez ciala,

myslisz, ze podobne _rewelacje_ beda Ci zaprzatac umysl, kiedy w wieku
dajmy na to 86 lat, lezec bedziesz w szpitalu czy domu starcow, zwijajac
sie z bolu z powodu choroby, nie mogac wstac by o wlasnych silach isc do
wc?

miszczur-
--
"widzialem juz kota bez usmiechu, ale usmiech bez kota zobaczylem po raz
pierwszy w zyciu"

1. Data: 2005-04-22 14:34:13

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

miszczur <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> dajmy na to 86 lat, lezec bedziesz w szpitalu czy domu starcow, zwijajac
> sie z bolu z powodu choroby, nie mogac wstac by o wlasnych silach isc do

a zakladajac ze zgine nagla smiercia, powiedzmy w tragicznym wypadku?

1. Data: 2005-04-22 14:45:07

Od: miszczur <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia:

> a zakladajac ze zgine nagla smiercia, powiedzmy w tragicznym wypadku?

... juz teraz powinnas kupic sobie trumne i zaczac myslec czy ci w niej
"ladnie"

miszczur-

1. Data: 2005-04-22 14:59:07

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

miszczur <m...@o...pl> napisał(a):

> Kasia:

> .... juz teraz powinnas kupic sobie trumne i zaczac myslec czy ci w niej
> "ladnie"

chce aby moje cialo zostalo spalone po smierci.

1. Data: 2005-04-22 15:22:53

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miec
> nie chce. gdy sie w koncu uwalnia od ciala, uwalnia si od bolu.

zapomnialas dodac do kolekcji moje nowotwory ;>

ghostrider

1. Data: 2005-04-22 15:23:34

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dajmy na to 86 lat, lezec bedziesz w szpitalu czy domu starcow, zwijajac
> sie z bolu z powodu choroby, nie mogac wstac by o wlasnych silach isc do

eee tam... bedzie robic pod siebie ;>

ghostrider

1. Data: 2005-04-22 20:58:23

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> Dzisiaj u mnie w miescie pada deszcz. Szare niebo, mokre ulice, ludzie z
> parasolkami szybko przemykaja ulicami. To inny swiat.
Wpierdolilbym sobie dzisiaj ciastko, a ty Kasia? ;)

Tak na powaznie - bedziesz martwa, wiec nie bedziesz sie niczym
przejmowala ;)

Pzdr,
HS.

ciemniaki - macie teraz papieża z hitlerjugend!
Dla fanow lancuszkow: Wiesiek Umiera
> myśl o ZDRADZIE jest już ZDRADĄ ?!?! < długie
Re: Meine geilen Bilder
czy sie zenic...?