Padma 28

1. Data: 2002-03-02 18:54:34

Temat: Padma 28
Od: "YA" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ma ktos doswaidczenia z tym lekiem???

yac

2. Data: 2002-03-03 07:25:50

Temat: Re: Padma 28
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ma ktos doswaidczenia z tym lekiem???
>

> yac
>
> witaj-moje dźiecko jest opóżnione w rozwoju i przez jakiś czaws brało ten
lek ,ale nie zauważyłam ani skutków ubocznych ani widocznej poprawy
jest to lek ziołowy więc niezaszkodzi

3. Data: 2002-03-03 09:40:19

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <5...@n...onet.pl>,
t...@p...onet.pl says...

> lek ,ale nie zauważyłam ani skutków ubocznych ani widocznej poprawy
> jest to lek ziołowy więc niezaszkodzi

Za to kase wyciagnie z czlowieka, nie dajac zadnych podstaw do sadzenia
ze pomoze.

4. Data: 2002-03-03 18:56:48

Od: "adalek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> In article <5...@n...onet.pl>,
> t...@p...onet.pl says...

Tak mam
po uzyciu calej paczki i 3 miesiacach od zakonczenia jae robilem testy
alergiczne skorne ktor wyszly NEGATYWNIE ale wczesniejsze i pozniejsze
testy wyszly pozytywnie
poza testami nie zauwazylem jakiegos skutku :(
adam

5. Data: 2002-12-05 16:58:42

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Mar 2002 19:54:34 +0100, "YA" <j...@p...onet.pl>
wrote:

>czy ma ktos doswaidczenia z tym lekiem???

Bralem, niby mial pomoc na slaba odpornosc organizmu
i na tysiac innych rzeczy (poprawic funkcjonowanie organizmu)

Nie wierzylem w jego dzialanie, wiec dzialal jak maka - zero
poprawy stanu zdrowia.

6. Data: 2002-12-05 18:06:13

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bralem, niby mial pomoc na slaba odpornosc organizmu
> i na tysiac innych rzeczy (poprawic funkcjonowanie organizmu)

nie wiem na jakie tysiac rzeczy mial dzialac?
moj lekarz twierdzi, ze na pewno moge to brac, aby podniesc sobie odpornosc
a przy okazjii nie szkodzic mojej chorej watrobie
aha, dodal tez, abym nie sugerowala sie ulotka dolaczona do tego preparatu,
bo moze byc mylaca
Ewa

7. Data: 2002-12-05 18:26:30

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
dodal tez, abym nie sugerowala sie ulotka dolaczona do tego preparatu,
> bo moze byc mylaca
> Ewa
A co jest w ulotce ( prócz tego co zwykle)?

8. Data: 2002-12-05 19:24:38

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A co jest w ulotce ( prócz tego co zwykle)?

nie wiem jeszcze nie kupilam
Ewa

9. Data: 2002-12-06 21:42:22

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem jeszcze nie kupilam
> Ewa

a ja zamiast pytać mogłabym sobie sama sprawdzić, ale bliżej mi do Ewy z
niewiadomokąd niż do książki w sąsiednim pokoju!!!
Padma 28
preparat opracowany zgodnie z zasadami medycyny tybetańskiej, mechanizm
dzialania nieznany, stosowany wspomagająco w leczeniu przewl zak ukl
oddechowego i w chromaniu przestankowym(niedokrwienie kończyn). Brak
kontrolowanych badań stwierdzających skuteczność leczniczą czy
profilaktyczną. W składzie korzennik, orlik, nagietek, kardamon, gożdzik,
sałata, propolis, lukrecja, migdały, babka, rdest, pięciornik, drzewo
sandałowe, tojad, kozłek, Aggle, Melia, Sida, Hedychia, Costus, kamfora,
siarczan wapnia.
Leki Współczesnej Terapii 1996 -

10. Data: 2002-12-06 23:50:31

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:

> [...]
> sałata, propolis, lukrecja, migdały, babka, rdest, pięciornik, drzewo
> sandałowe, tojad, kozłek, Aggle, Melia, Sida, Hedychia, Costus, kamfora,

Mam tylko pytanie.
Jezeli preparat o nieznanym dzialaniu, nie byl badany pod wzgledem
skutecznosci, to w jaki sposob sie znalazl w Lekospisie ?

Medycyna tybetanska tez jest sformalizowana, opiera sie na dokladnch
przepisach i badaniach populacyjnych i efektywnosc terapii jest znana i
rejestrowana.
W czym problem, aby zalaczony zostal przepis , czyli sklad i zasada
dzialania. Jezeli istnieje, to zostal opublikowany w Tybecie i mozna go
sciagnac, nawet przez internet.
Tybet to kraj cywilizowany i zasady medycyny ludowej byly spisywane od
wiekow, a dodatkowo sa nauczane obecnie w wielu wyzszych szkolach
medycznych.

Mam adres e-mail do jednego z profesorow takiej wyzszej szkoly medycyny
tybetanskiej , prof. dr Nyima Tashi z Tybetu.
Moge sie go zapytac o szczegoly, gdy ktos mi tylko przesle nazwe tego
preparatu , sklad i dzialanie po angielsku lub lacinie.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

H e m o r o i d y
Medycyna rodzinna- testy egzaminacyjne
Serduszko
Oczy - zabieg w Witkowicach