Pajda chleba..:P

11. Data: 2006-05-08 21:07:14

Temat: Re: Pajda chleba..:P
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message
news:e3n9i7$9mt$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Wczoraj wróciłam z Karpacza (piękne góry i cudowna pogoda) i spotkałam się
> tam z taką oto atrakcją kulinarną, całkiem ciekawą na szybkie przekąski.
> Duża kromka chleba (chleb okrągły), na to masło czosnkowe lub smalec,
> podsmażona kiełbasa rozdrobniona (bez osłonek), cebulka podrumieniona i
> plasterki ogórka kiszonego na wierzch. Dla bardziej "żyrtych" dodatkowo
> podsmażony boczek. Nie pytajcie tylko ile to kosztowało:P

podobne jedzonko w "Chlopskim Jadle". amerykanski przyjaciele
o malo co nie pomdleli, kiedy dostali chleb ze smalcem ;))
widzialam jak boja sie jesc :))

http://www.chlopskiejadlo.com.pl/site/index.html

iwon(K)a

12. Data: 2006-05-08 21:09:32

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 22:31:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *maf* skreślił te oto słowa:

> ps. a kiedys pisalas "nie wydaje mi sie" (ze jestesmy z tego samego miasta)

Wpadnij w piatek na spotkanie regionalki poznanskiej w najlepszym wydaniu
;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

13. Data: 2006-05-08 22:15:47

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No proszę... Pajdy chleba wszędzie znają, a ja myślałam, że Amerykę
odkryłam:P

Pozdrawiam,
Akulka

14. Data: 2006-05-08 23:59:25

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

maf wrote:
> Mlyn jest na trasie Poznan - Pila, w Rudzie. Za mostkiem na Welnie w lewo.

Niesamowite, jak nagle ujrzalam ten mlyn. Spedzilam polowe dziecinstwa w
pobliskiej okolicy, zbierajac grzyby, kapiac sie w rzece Welnie, gdzie
nauczylam sie plywac, jezdzac rowerem po lesie, i gdzie spedzilam chwile
prawdziwego szczescia, jakie tylko w dziecinstwie mozna doswiadczyc.
Mlyn w Rudej Kozlance pamietam, obrosniety chmielem, jak i droge do
lasu za mlynem, ktoredy szlo sie na laki, na ktorych rosly grzyby w
kolach. Dziadek nazywal je "niemki". Babcia zaprawiala je w occie.

Jest to piekna okolica. W czasie goracego lata zapach pol i lasow jest
nieporownywalny.
MB

15. Data: 2006-05-09 06:14:38

Od: j...@b...bibl.univ.szczecin.pl (Panterka) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tatiana napisał:

>Dnia Mon, 8 May 2006 13:19:33 +0200, Waćpanna lub waćpan Akulka, w
>wiadomości <news:e3n9i7$9mt$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

>Coś takiego jest też w Poznaniu przy jednej z głównych ulic :)

I w Szczecinie na każdej imprezie miejskiej... Sama pajda kosztuje
zlotówkę lub dwie, dodatek dodatkową złotówkę.
Panterka:-)

16. Data: 2006-05-09 06:45:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panterka" <j...@b...bibl.univ.szczecin.pl> wrote in message

> I w Szczecinie na każdej imprezie miejskiej... Sama pajda kosztuje
> zlotówkę lub dwie, dodatek dodatkową złotówkę.
> Panterka:-)

A w domu nie łaska zrobić? Ech, kobiety, nic nie umiecie zaradzić...

17. Data: 2006-05-09 06:51:31

Od: "ferek" <f...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:445FDB5D.7090606@bluemoonlavender.com...

> Dziadek nazywal je "niemki". Babcia zaprawiala je w occie.

Panslaviści!

> Jest to piekna okolica. W czasie goracego lata zapach pol i lasow jest
> nieporownywalny.

W stosunku do czego?

fero

18. Data: 2006-05-09 06:55:59

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panterka" <j...@b...bibl.univ.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:44603339.3070308@bg.univ.szczecin.pl...
> I w Szczecinie na każdej imprezie miejskiej... Sama pajda kosztuje
> zlotówkę lub dwie,

Ekhem, w Karpaczu sama pajda/kromka kosztuje - 4 zł;-)

Pozdrawiam,
Akulka

19. Data: 2006-05-09 07:13:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message

> Akulka, co planuje wkrótce domową produkcję pajd;P

He..he, Na Dworcu Głównym w Krakowie w takim małym kiosku wewnątrz
budynku z okienkiem od strony peronów sprzedawano bułki z pieczarkami i do
dzisiaj nie wiem, czym jeszcze, czy to był móżdżek, czy też szpik smażony -
oczywiście inne dodatki też, ale dla takiego hołodomora jak ja miało to
fantastyczny smak, z pajdą byłyby dużo lepsze, jako, że bułki są dla ludzi
bez smakowej czułości i gastronomicznej wyobraźni.
Fantastyka smaków, umiłowanie jedzenia, smakoszostwo jest całym działem
nie tylko kulinariów ale i erotyki i proponuję zbieraczom przepisów z tej
grupy stworzyć książkę kucharską dla erotomanów i erotomanek, zapewniony
fantastyczny zbyt...

20. Data: 2006-05-09 07:40:21

Od: Marek Tyniec jr <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):
> [...]
> plasterki ogórka kiszonego na wierzch. Dla bardziej "żyrtych" dodatkowo
> podsmażony boczek. Nie pytajcie tylko ile to kosztowało:P

Jeśli to było na stadionie przy okazji maratonu, to... ten cheleb piekli
z prostego powodu: był suchy :|

> Oscypki przeciętne;-(

A skąd tam mają być niby dobre oscypki?

mt_jr