Paleo Diet

61. Data: 2004-02-26 15:33:18

Temat: Re: Paleo Diet
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sporadycznie stosuja jajka i kacze mieso w swoim meniu.

to za nim dalej bedziesz pisac ze znastwem o tym co jedza izraelici, to
poszukaj informacji o tym kto jest absolutnym rekordzista w spozyciu jajek
(na obywatela) w skali swiatowej, i jak masz okazje to wejdz do wedliniarni
koszernej.

Jurek

62. Data: 2004-02-26 18:01:17

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> wiadomości news:c1j92b$1qiq$1@mamut.aster.pl...

> dwór
> okolicy

> Fakt. Tak bywało. Tylko w Malborku był wychodek (dość wysoko) i leciało to
> to do Nogatu. Czasami spuszczali tam też kogoś niewygodnego.

to ze w malborku byly fajne toalety to wiem, a podaj zrodlo tych informacji,
z checia przesledze:-)

> Lepiej. Ustalają bez siedzenia nad grafikiem. Wystarcza im mózg. Mają więc
> myślenie abstrakcyjne na wyższym poziomie, niż człowiek, który musi się
> podpierać grafikiem, czy komputerem.

eeee nienienie, mylisz dwa pojecia
malpy dzialaja na zasadzie uwarunkowania, potrafia kojarzyc pore roku ze
zbiorem owocow, ale na 2 tygodnie naprzod o niej nie mysla...
maja bodziec, np temeprature, wysokosc slonca, krzywizne wiatru i nie wiem
co jeszcze i to w nich wywoluje takie a nie inne zachowania
nie leza i nie mysla, hmmm a moze ttym razem to po te owoce przez inne
krzaczory pojdziemy po drodze trachajac o bananowca:-))

> Pewnie kwestia definicji.

to nie jest kwestia definicji tylko dwoch roznych pojec,

[ciach]
> Ponadto dyskutujemy o terenach europejskich, a nie o księżycu, czy
ameryce.

dlaczego??

pozdrawiam
aducha

63. Data: 2004-02-26 18:09:51

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> wrote in message

> Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> często

> Bardzo duzo osób znam , jadaja sam cukier zwykle pomiędzy posiłkami ;)
> cukiereczek , ciastreczko ( no ciasteczko to już nie zupełnie sam cukier )
> A ty znasz kogos kto łyzeczką jada smalec ??? miedzy posiłkami

moj maz i to jest przerazjace................
pozdrawiam
aducha

64. Data: 2004-02-26 21:25:27

Od: "slawek" <slawekkonin@usuńwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1lcpt$fgr$1@mamut.aster.pl...

> moj maz i to jest przerazjace................

ale ze skwarkami ???? i to cie tak przeraza ???;))

Slawek
P.S.
smalec łyżeczką ?????? jest pierwszy ;)

65. Data: 2004-02-26 21:34:44

Od: "slawek" <slawekkonin@usuńwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Przeciez caly czas podkreslam ze wyglada na to iz kwasniewski nie rozumie
> swojej diety.

komu wygląda ????? tobie ;)))))

> Smalec jadl, ale nie oznacza to wcale ze byl on podstawa pozywienia.

a u kwaśniewskiego jest ???? dziwne ;))) może za długo już jestem na DO i
nie zauwazam :)

> Nie oznacza to rowniez ze czlowiek ma zjadac iles razy wiecej tluszczy ( w
> tym bardzo duzo tluszczy nasyconych) ktore sa pustymi kaloriami,

puste kalorie :) już któryś raz klepiesz w kółko , czyli jeżekli ktoś zje na
sniadanie trochę smalcu ( uwaga nie mylić z mężem aduchy ) to w zaden sposób
jego organizm nie wykożysta go do funkcjonowania w ciągu dnia ???

> w stosunku do bialka i weglowodanow. Nawet Eskimosi tego nigdy nie
robili;-)

eskimosi nie przeliczali nigdy smalcu z wieprzka na weglowodany ???? dziwne
:)

> Znalam i znam wielu Zydow oni w ogole nie uzywaja w swojej kuchni tluszczu
> swinskiego lub wolowego, a nawet rzadko uzywaja tlusta smietane. Stosuja
> olej z oliwek i duzo warzyw oraz owocow (czesto sporo winogron), jedza
chude
> mieso (np. indyki). Sporadycznie stosuja jajka i kacze mieso w swoim
meniu.

a to byli Rabi ??? czy pospolici wykonawcy woli rabinów ??

> c.d. odpowiedzi za chwile bo mi "wycielo" twoje bardzo inspirujace "zlote
> mysli";-)
> anna

oki czekam ;)

Slawek

66. Data: 2004-02-26 22:29:02

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekkonin@usuńwp.pl> wrote in message

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> wiadomości news:c1lcpt$fgr$1@mamut.aster.pl...

> ale ze skwarkami ???? i to cie tak przeraza ???;))

nie wiem, nie zagladam w kociolek, tam sie na pewno jakies demony legna;-)))
a zasuwa drewniana lyzeczka jak babcie kocham.....

pozdrawiam
aducha

67. Data: 2004-02-26 23:11:19

Od: "slawek" <slawekkonin@usuńwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1ls0e$10o4$1@mamut.aster.pl...

> "slawek" <slawekkonin@usuńwp.pl> wrote in message

> nie wiem, nie zagladam w kociolek, tam sie na pewno jakies demony
legna;-)))
> a zasuwa drewniana lyzeczka jak babcie kocham.....

Trzymacie smalec w kociołu ????

Slawek

68. Data: 2004-02-26 23:13:24

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> wiadomości news:c1ls0e$10o4$1@mamut.aster.pl...

> legna;-)))
> >

> Trzymacie smalec w kociołu ????

babcia zjechala, przywiozla kociolek gliniany taki z uchami i przykrywkom
wypelniony po brzegi jakas maziasta substancja.......blaghhhhhh
ale maz sie rzucil z drewnianom lychom i zasuwa az mu sie uszy trzesa......
podobno lepszego w zyciu nie jadl, ja tam nie wiem, ja w zyciu nie jadlam;-)

pozdrawiam
aducha

69. Data: 2004-02-27 09:08:29

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1lujt$14b8$1@mamut.aster.pl...
> [...]
trzesa......
> podobno lepszego w zyciu nie jadl, ja tam nie wiem, ja w zyciu nie

No ale chyba zapija i zagryza ;) czymś

Slawek

70. Data: 2004-02-27 09:12:48

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> [...]

czasem kromka chleba, ale rzadko
sesja przy kociolku zazwyczaj sklada sie z 5 minut obzerania sie samiutenkim
smalcem......
potem idzie na kanape i jeczy......
a po pol godzinie idzie po serek jakis do lodowki i popija kola:-)
pozdrawiam
aducha

MM - IG kaszy mannej na mleku i budyniu
syrop klonowy