Re: Palin a ciaza ( zapalenie ukladu moczowego a ciaza )

Data: 2006-12-14 21:43:14
Temat: Re: Palin a ciaza ( zapalenie ukladu moczowego a ciaza )
Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl>

Użytkownik "olga" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:els6ro$clc$1@inews.gazeta.pl...
> Jestem w 5 -tym mies. ciazy. Ginekolog wykryl u mnie zapalenie ukladu
> moczowego i przepisal Palin. Po zakupie przeczytalam ulotke i pisze tam ze
> leku nie mozna zazywac w ciazy. Jak to jest , czy lekarz sie pomylil , czy
> jednak mozna go brac a ulotka przesadza.

Lekarz wykrył, a Ty nie masz żadnych objawów? dziwne. Ja będac w ciąży
miałam kamień w nerce, który udało mi się wydalić - koszmar, to było w 3
miesiącu ciąży i nigdy nie wzięłam żadnego leku. Spróbuj iść do urologa i
poprosić o lek, który można brać w ciąży, jeśli to w ogóle konieczne. Poza
tym opowiem Ci przykład z mojego życia. Miałam stan zapalny, więc poszłam do
ginekologa i lekarz przepisał mi jakiś lek, ale ja oczywiście wnikliwie
przejrzałam ulotkę i okazało się, że karmiąc piersią nie można tego brać.
Spotkaliśmy się jeszcze raz i okazało się, że w ulotce dla lekarza (z firmy
farmaceutycznej) informacji na ten temat nie było. Cwaniaki z firm
farmaceutycznych nie mówią, że w ciąży, czy podczas karmienia nie wolno
brać, bo im chodzi tylko o sprzedaż, a lekarze brną w to i przepisują nie
sprawdzając. Ja na Twoim miejscu skonsultowałabym jeszcze z lekarzem tą
sprawę. Może zadzwoń do tego ginekologa i powiedz, że w ulotce napisali, ze
w ciązy nie wolno tego brać. Może on też o tym nie wie. Pamiętaj, że to
Twoje dziecko i Tobie najbardziej zależy na jego zdrowiu, dla lekarza to
kolejny noworodek w procesie produkcji.
Pozdrawiam
Teli.