Palmowoniedzielnie.

1. Data: 2011-04-17 11:46:37

Temat: Palmowoniedzielnie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Razem z naszymi zdolnościami nie wzrosło jedynie dobro. Wzrosły również
możliwości zła i gromadzą się niby groźne burze nad historią."
http://fakty.interia.pl/religia/news/papiez-wraz-z-o
siagnieciami-techniki-wzrosly-mozliwosci-zla,1626090
,

2. Data: 2011-04-17 15:13:01

Temat: Re: Palmowoniedzielnie.
Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Razem z naszymi zdolnościami nie wzrosło jedynie dobro. Wzrosły również

> możliwości zła i gromadzą się niby groźne burze nad historią."

> [...]

Madre słowa, mam wrażenie że w przyszłym roku zejdziesz z tego swiata, tak więc
zamiast obmyslać kolejne podłości nawróć się...

3. Data: 2011-04-17 18:02:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2011 17:13:01 +0200, oxana napisał(a):

siagnieciami-techniki-
> wzrosly-mozliwosci-zla,1626090,
>
> Madre słowa, mam wrażenie że w przyszłym roku zejdziesz z tego swiata,

A dziękuję, pewnie się to sprawdzi. Będziesz wiedział tu pierwszy - przyjdę
po ciebie.

> tak więc
> zamiast obmyslać kolejne podłości nawróć się...

Na twego bożka? - dzięki, postoję. To co, do zobaczyska zatem...

4. Data: 2011-04-17 20:59:09

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> http://fakty.interia.pl/religia/news/papiez-wraz-z-o
siagnieciami-techniki-wzrosly-mozliwosci-zla,1626090

Łał. Nie czytałem, gdyż uwagę przykuła fotka. Pierwsze (automatyczne)
skojarzenie to stary warszawski kieszonkowiec (może być kielecki by nikt
nie czuł się dyskryminowany) który po udanej akcji "żegna" swego
"dobrodzieja" ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2011-04-17 21:17:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny staruch podający się za Mesjasza w wersji "z palemką"
w "świętej" dłoni.
Wierni padają na kolana doznając orgazmu religijnego, stąd wyraz
zadowolenia.

--
CB

6. Data: 2011-04-17 22:29:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Wierni padają na kolana doznając orgazmu religijnego, stąd wyraz
> zadowolenia.

Walić wiernych - on chce wierzyć (i wierzy) że oni przed nim klękają, za
(w jego mniemaniu) jego teologiczne zasługi (wszak teolog to znany i
ceniony był jeszcze za czasów JPII). Czuje się doceniony ,gdyż przecież
konklawe jego wyłoniło. A z konklawe byle kto się nie wyłania przecie.

A w sumie inteligencji mu nie brakuje - inteligenta bestia jest i tego
ja nie neguję.

Co potwierdza Twoją tezę, że inteligencka i mądrość niekoniecznie muszą
iść w parze.

Na post po zbóju zaprosił
P.D. herbu cokolwiek niekoniezenie

7. Data: 2011-04-17 22:52:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem zorientowany czy jest inteligentny, lub mądry.

Facet został wybranym na numer 1 od wprowadzania ludzi
wierzących w błąd.
Znaczy się do tej roli musi pasować raczej dobrze.

8. Data: 2011-04-18 06:25:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie neguję.
>
> Co potwierdza Twoją tezę, że inteligencka i mądrość niekoniecznie muszą

To dopiero diagnosta - mysli i odczucia ze zdjecia potrafi pobrac. Chiron
sie moze schowac.

9. Data: 2011-04-18 07:14:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 00:52, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Facet został wybranym na numer 1 od wprowadzania ludzi
> wierzących w błąd.

Tak, ta definicja papieza krk bardzo mi sie
podoba.

Mam jednak pewne ale:

Czy, przypadkiem, ludzie wierzacy, nie uwierzyli
w dokladnie to samo, co podali im na tacy
poprzednicy tegoz wlasnie papieza?

to znaczy, czy wiara jako taka nie zaczela sie
od tego, co lud "dostal do wierzenia"?
Hmm?

Czy istotnie papiez, wszystko jedno ktory,
wprowadza ludzi wierzacych w blad?

?

10. Data: 2011-04-18 07:15:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odtttt, bezmózg jebany se upatrzył nową "ofiarę".
Q*a.

--
CB

> To dopiero diagnosta - mysli i odczucia ze zdjecia potrafi pobrac. Chiron sie
> moze schowac.

Być albo nie być...
Ufajcie...
On Topic