Palmowoniedzielnie.

221. Data: 2011-04-24 14:55:51

Temat: Re: Palmowoniedzielnie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 16:49:27 +0200, cbnet napisał(a):

> Projekcja.

Jakoś nie bardzo wiesz, co odpowiedzieć poza tą swoją sztampową
"projekcją".

222. Data: 2011-04-24 18:12:23

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam odwagi ściągać na siebie zawiści...
> wiesz kogo. ;)
>
> --
> CB
spoko, przyjaźnię się z życzliwymi osobami :)

kiwiko

223. Data: 2011-04-24 19:48:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 20:12:23 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> spoko, przyjaźnię się z życzliwymi osobami :)

Trudno byłoby z nieżyczliwymi. Z definicji.

224. Data: 2011-04-24 20:42:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejna projekcja.

--
CB

225. Data: 2011-04-24 20:55:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bajki opowiadasz.
Ale będzie ci to wybaczone jako żeś zadurzona.

;)

--
CB

226. Data: 2011-04-24 22:08:25

Od: "oxana" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A dziękuję, pewnie się to sprawdzi. Będziesz wiedział tu pierwszy - przyjdę

> po ciebie.

nie przyjdziesz

227. Data: 2011-04-25 07:00:09

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bajki opowiadasz.
> Ale będzie ci to wybaczone jako żeś zadurzona.
>
> ;)
>
> --
> CB
dzięki
jesteś fajnym facetem :)

kiwiko

228. Data: 2011-04-25 22:38:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję.
Niemniej proszę mnie nie imputować. ;)

229. Data: 2011-04-26 15:43:34

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję.
> Niemniej proszę mnie nie imputować. ;)
>
> --
> CB
jak sobie życzysz :)

kiwiko

230. Data: 2011-04-28 08:07:56

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że trudność stanowi dla ciebie przyjęcie do wiadomości,
> iż pozostajesz współodpowiedzialny za grzechy np terrorystów
> islamskich, nie mówiąc już o zrozumieniu jak to się dzieje.
Myśle, że akurat moja świadomośc w tym względzie jest większa,
niż powyżej sugerujesz. Np. sam fakt, że głosuję na ludzi, którzy
wspierająfinansowo NATO - jest drobnym dokładaniem się
do zjawiska terroryzm. Ba - sam fakt korzystania z dobrodziejstw
taniej żywności produkowanej w Afryce itp - jest formą niebezpośredniego
przykładania się do pogłębiania biedy i dysproporcji w tamtych rejonach.

> Bóg może mieć różne dzieci: jedne mniej doskonałe, inne bardziej.
> Jeśli te bardziej doskonałe wykorzystując wolną wolę wybierają
> drogę pt "raz się żyje", czy "niejebajka", to mamy porażkę.
> Zwróć uwagę: m a m y - tzn one mają Porażkę, a reszta porażkę
> lub "porażkę" zależnie od poziomu [nie-] obojętności.
Pozostaje jeszcze kwestia, w którym momencie dziecko dostaje
wolną wolę i staje się odpowiedzialnym za siebie dorosłym, a jak często
jest tak, że 'wolna wola' pozostaje jedynie papierową ideą. A papier,
także ten biblijny - przyjmie wszystko.

Być albo nie być...
Ufajcie...
On Topic