Re: Pamiec Panslavisty

71. Data: 2011-07-20 18:59:16

Temat: Re: : Pamiec Panslavisty
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 20:56, witek pisze:
> Króliczku rabarbarowy - każdy może wrócic do wątku - a tam czarno na
> białym jest:-)
> Bez pozdrowień

A to cham i prostak z ciebie. Widać, ze nadajesz z GWna. A fe :P

72. Data: 2011-07-20 19:08:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 20:56, witek <j...@b...gazeta.pl> wrote:
> (...)
> Kr liczku rabarbarowy - ka dy mo e wr cic do w tku - a tam czarno na
> bia ym jest:-)
> Bez pozdrowie

Pamiętaj o niemetaliczności związków metali!

Bez pozdrowień.

73. Data: 2011-07-20 19:45:33

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-07-20 18:41, niebożę jadryś wylazło do ludzi i marudzi:

> Tak,
> Ja - " a następnie wróciłem do domu i wrzuciłem to do garnka i zapaliłem
> gaz...
> Adwersarz - "a ile nalałeś wody..... "?-

Dwieście litrów.

> - Tak się zaczyna dyskusja na tematy kulinarne,

Aha.

Qra
--
to ja idę w garze żur zamieszać

74. Data: 2011-07-20 19:49:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 20:59, u2 pisze:

> A to cham i prostak z ciebie. Widać, ze nadajesz z GWna. A fe :P

Tak jak - nie przymierzając - Ikselka.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

75. Data: 2011-07-20 22:21:58

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jadryś napisał:

> No i myślę że te konkretne sprawy przysłoniły Ci obraz Ikselki.. Czy
> podsumowałeś kiedy, w ilu sprawach Ikselka ew. Panslav nie mylili się?
> Nie ma niestety ludzi idealnych w każdym zagadnieniu.

Ikselka potrafi się upierać przy głupocie. Panslawista potrafił
twierdzić że woli borowiki od kurek - kwestia gustu. Tak lubił, można
było stwierdzić że ja lubię inaczej. O żarciu wiedział dużo - i nie
odbieraj mu tej wiedzy...

--
Darek

76. Data: 2011-07-21 00:36:35

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-07-2011 o 20:39:25 u2 <u...@o...pl> napisał(a):

> Głupiś, twarde dowody w recenzowanych żurnałach to dobra papka dla
> lemmingów takich jak ty.
Jeszcze jeden powtarzalny banał, a co z razwietką?

--
stevep

77. Data: 2011-07-21 00:39:44

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-07-2011 o 18:42:19 jadryś <a...@o...pl> napisał(a):

> No no, proszę mi tylko tu bez takich.. Okazałeś się jednak
> niewdzięcznikiem, - ja tu ze wszystkich sił promuje twój homoseksualizm
> a ty w podzięce wymyślasz mi od kretynów.

Tia, przy okazji chcesz zakryć swoje niezdrowe skłonności, bo najciemniej
pod latarnią.

--
stevep

78. Data: 2011-07-21 00:41:22

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-07-2011 o 18:42:51 jadryś <a...@o...pl> napisał(a):

> Nie, nie pamiętam, ale to nic dziwnego. - Taki proszek do prania to
> jakby nie patrzeć trucizna. Oczywiście mam na myśli ten proszek z PRLu,
> bo dzisiejszy to prawie sam piasek.
Hmmm, twierdzisz guciu, że proszki fałszuje się piaskiem, a skąd takie
rewelacje?

--
stevep

79. Data: 2011-07-21 17:10:00

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 19:24, Lebowski pisze:

> Jakosciowo sam kwestionujesz trafnosc jego pomyslow, a tu raptem
> wyskakujesz, ze byl kreatywny?
> Przeciez to jest wewnetrzna sprzecznosci, a twoja ocena to jakis belkot.
> Napisz, jak sie w koncu zdecydujesz, co naprawde w jego tworczosci
> bylo wartosciowe, a co nie, bo dalszy tego typu slowotok nie ma raczej
> sensu.

No nie wiem doprawdy gdzie ty widzisz moje kwestionowanie pomysłów
Panslawa?? Ja tylko napisałem że nie wszystkim one mogą przypaść do
gustu! Mogą, ale nie muszą! Mi osobsicie BARDZO PRZYPAY...
Zaczynam się zastanawia czy rozmawiam z kims z kim warto dyskutowac..
kto jest w stanie zrozumiec slowo pisane.

80. Data: 2011-07-21 17:10:08

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 21:45, Qrczak pisze:

> Dwieście litrów.