Re: Pamiec Panslavisty

81. Data: 2011-07-21 17:10:15

Temat: Re: Pamiec Panslavisty
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 20:13, witek pisze:

> Niestety nie, nie tak się to kończyło, a pewnie mogłoby być
> interesująco i "pomysłotwórczo" ;-(
> Witek

No to był tylko taki luźny przykład, parę ostrzejszych słow (zwłaszcza w
ozywionej dyskusji) to chyba też nie taki znów grzech. Ale jeżeli chodzi
o mnie i o moje dyskusje z zarówno z Panslavem jak i Ikselkę to
wyglądały one właśnie tak na kształt tego co napisałem powyżej.

82. Data: 2011-07-21 17:10:22

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 02:41, stevep pisze:

> Hmmm, twierdzisz guciu, że proszki fałszuje się piaskiem, a skąd takie
> rewelacje?

Nic nie twierdzę, - tylko tak słyszałem od znawców tematu. I tylko nie
"guciu", gąsek z tobą nie pasałem.

83. Data: 2011-07-21 17:10:32

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 02:39, stevep pisze:

> Tia, przy okazji chcesz zakryć swoje niezdrowe skłonności, bo
> najciemniej pod latarnią.

Gdybym był gejem to krzyczałbym o tym na cały głos. Moja skrzynka
mailowa wkrótce zapełniłaby się wiadomościami od innych homków. No i
mogłbym w nich przebierać jak w ulęgałkach. Właśnie ze względu na twoja
nieśmiałość robię to w twoim interesie, a ty tak nie zaprzeczaj bo do
końca życie pozostanie ci puste łóżko i marzenia o agencie Tomku, czy o
innym Jacykowie.

84. Data: 2011-07-21 17:10:40

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 19:18, Aicha pisze:

> Czujesz się kobietą?

Ja nie, a Ty?

85. Data: 2011-07-21 17:25:20

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-21 19:10, jadryś pisze:

> No nie wiem doprawdy gdzie ty widzisz moje kwestionowanie pomysłów
> Panslawa?? Ja tylko napisałem że nie wszystkim one mogą przypaść do
> gustu! Mogą, ale nie muszą! Mi osobsicie BARDZO PRZYPAY...
> Zaczynam się zastanawia czy rozmawiam z kims z kim warto dyskutowac..
> kto jest w stanie zrozumiec slowo pisane.

No to moze sie juz nie mecz z tym zastanawianiem, bo o gustach sie nie
dyskutuje z oczywistych powodow.

86. Data: 2011-07-21 18:55:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie

To czemu się obruszasz za "nawiedzoną kretynkę"?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

87. Data: 2011-07-21 23:46:35

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-07-2011 o 19:10:22 jadryś <a...@o...pl> napisał(a):

> Nic nie twierdzę, - tylko tak słyszałem od znawców tematu. I tylko nie
> "guciu", gąsek z tobą nie pasałem.

A ja słyszałem guciu, że ziemia zaczęlą obracać się w przeciwną stronę,
ale nie uwierzyłem.

--
stevep

88. Data: 2011-07-22 09:48:22

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ikselka potrafi się upierać przy głupocie. Panslawista potrafił
> twierdzić że woli borowiki od kurek - kwestia gustu. Tak lubił, można
> było stwierdzić że ja lubię inaczej. O żarciu wiedział dużo - i nie
> odbieraj mu tej wiedzy...

Niekoniecznie przy głupocie, ale jeżeli już - to chyba tak naprawdę
wszyscy to lubimy?... ;-) , - jedni trochę mniej, drudzy trochę więcej.
- Ludzka sprawa.

Wcale Mu nie odbieram. Moim zdaniem to powiem więcej - że w kuchni był
prawdziwym ekspertem.

89. Data: 2011-07-22 09:48:38

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 19:59, witek pisze:

> Nie zrozumiałeś, nie chodzi o przyznanie mi racji, ale o umiejętność
> dyskusji z uznawaniem argumentów, szczególnie w chwili gdy argumenty
> podpierane są "twardymi" faktami publikowanymi w RECENZOWANYCH
> czasopismach, a nie na łamach stron internetowych pisanych przez
> "gimnazjalistów na zaliczenie".
> Wróć dwie wypowiedzi wyżej w tym wątku i spójrz, że pierwotni podany
> był przykład ceramiki korundowej i procesu osmozy - tematyki raczej
> mało kontrowersyjnej.
> Witek

Zrozumiałbym Twoje zastrzeżenia do Jej uporu gdybyś był naukowcem
pracującym nad tą sprawą, ale tak to naprawdę nie oczekuj przyznania
racji i uznawania argumentów gdzieś wyczytanych. Widać Ikselka też
miała jakieś swoje źródła informacji na ten tamat i różnily sie one od
tych które Ty przytoczyłeś.

90. Data: 2011-07-22 09:48:43

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 18:44, u2 pisze:

> GMO jest wytwarzana przy uzyciu bakterii e-cola. Stad ostatnio ta seria
> naglych zejsc w Niemczech. Szwaby oczywiscie nie przyznaly sie. Najpierw
> zwalili na bogu ducha winnych Hiszpanow, ktorzy postawili sie szwabom. A
> potem szwaby zwalili na na Egipcjanow, ktorzy nie postawia sie szwabom,
> bo nie znaja szwabskiego :)

Albo to masowe ginięcie pszczół w USA i Kandzie - giną całe szczepy "bez
powodu". Niby oficjalnie to tajemnicza sprawa, ale wszyscy myslą o jednym...

troll bożyszczem?
wasz idol Pansraka
czajnik w marchewkowe ciapki
Panslavista- prawda o Żydzie