Pamiętnik partyzanta

21. Data: 2003-10-08 08:34:39

Temat: Re: Pamiętnik partyzanta
Od: "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> szukaj wiadomości tego autora

"Kafka" <i...@N...pl> wrote in message
news:bm0ghb$96u$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> napisał

> Podaj link pliz.

http://www.cyberpaker.com/sklep.htm
uwaga: sklep ten jest w trakcie reorganizacji

> I pytanie (jestem kompletnym lajkonikiem w dziedzinie ECA):
> Czy Thermal-Pro to jest to samo co ECA, czy jakas odmiana

Odmiana. ECA to ogolna nazwa pochodzaca od wyrazow
Ephedrine, Coffeine, Aspirin.

>, jak najlepiej
> brac na poczatku? 2 razy rano i popoludniu max do 16.00? (wyczytalam chyba
> na stronie JW).

na poczatku 1xdziennie - rano przez kilka dni
nastepnie - o ile intensywnie cwiczysz - mozesz zwiekszyc do 2xdz.
rano i popol. so 16-tej
zawodowi pakerzy biora nawet do 4x dziennie, ale zwyklym
smiertelnikom nie pola sie przekraczania dawki 2x dz.

> Czy Meridia to tez cos w stylu ECA?

Absolutnie nie! Meridia to jednowodny chlorowodorek sibutraminy plus
substancje pomocnicze (zadna z nich nie wystepuje w ECA).
Mechanizm dzialania jest zas o tyle podobny, ze sibutramina nasila uczucie
sytosci oraz zwieksza wydatek energetyczny - jak pisze producent
"prawdopodobnie zwiekszajac termogeneze (wytwarzanie ciepla w
procesach przemiany materii)".

Pozdrawiam
AG

22. Data: 2003-10-08 09:10:53

Temat: Jest: ECA, Bylo: Pamiętnik partyzanta
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> napisał

> [...]
> zawodowi pakerzy biora nawet do 4x dziennie, ale zwyklym
> smiertelnikom nie pola sie przekraczania dawki 2x dz.

Dzieki za wyjasnienia - chyba zakupie, zreszta okazalo sie ze cena nie jest
porazajaca - 69 zł - wydawalo mi sie ze Thermal-Pro kosztuje znacznie
wiecej. Jak na srodek wspomagajacy odchudzanie to nawet mozna rzec jest
niedroga ;)) Jestem zwyklym smiertelnikiem i nie zamierzam przekraczac dawki
2x dz. Mam nadzieje ze zadziala - moim celem jest utrata tluszczu - tylko i
wylacznie. Skoro opakowanie ma 120 tabletek, to jest to min. na 2 m-ce.
Super.
Jakiego ubytku wagi moge sie spodziewac po Thermie (staram sie codziennie
wykonywac jakies cwiczenia, basen, itp, okolo godziny)?

Pozdr
Kafka

23. Data: 2003-10-08 09:42:03

Temat: ECA
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> napisał

> http://www.cyberpaker.com/sklep.htm
> uwaga: sklep ten jest w trakcie reorganizacji

Faktycznie, nie da rady zarejestrowac sie, a co dopiero zlozyc zamowienie.
To tak zawsze, chce na juz (plus 5 dni na realizacje), to niestety trzeba
poczekac, az sie uda zarejestrowac ... :-(( Eh, trudno ...

Pozdr
Kafka

24. Data: 2003-10-08 17:18:13

Temat: Re: ECA
Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" <i...@N...pl> napisał w wiadomości

> Faktycznie, nie da rady zarejestrowac sie, a co dopiero zlozyc zamowienie.
> To tak zawsze, chce na juz (plus 5 dni na realizacje), to niestety trzeba
> poczekac, az sie uda zarejestrowac ... :-(( Eh, trudno ...

Da się!
Kliknij na środkową zakładkę "Formularz zamówienia" na samej
górze strony. Trafisz na:
http://www.kulturystyka.us/1.htm
Wypełnij formularz i wyślij. W moim przypadku zadziałało -
odpisali mi nawet że już wysyłają (na razie nie doszło).

Pzdr
Hoodzielec

25. Data: 2003-10-09 06:59:28

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wypełnij formularz i wyślij. W moim przypadku zadziałało -
> odpisali mi nawet że już wysyłają (na razie nie doszło).

Juz tez mi sie udalo, dzieki za podpowiedz ;)
Dostalam potwierdzenie i czekam ;)

Pozdr
Kafka

26. Data: 2003-10-14 20:29:06

Od: "Zenon Bambuski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój WK wyjechał na jakąś konferencję lekarzy i coś tam opty i zabrał klucze
do pokoju gdzie stoi komp. Niech on sie tłumaczy.
Ja po 2 tygodniach ŻO czuję się fantasty i boje się kiedy to się skończy.
Waga zjechała już prawie 3 kg, dolegliwości coraz mniej i tylko jeszcze
jestem senny i deko nerwowy ale moja mówi, że można ze mną wytrzymać.
Jestem po raz pierwszy w życiu syty i chudnę!!!
ZenOptyk

27. Data: 2003-10-14 21:30:18

Od: Mike <m...@s...net-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend Zenon Bambuski wrote:
> Mój WK wyjechał na jakąś konferencję lekarzy i coś tam opty i zabrał klucze
> do pokoju gdzie stoi komp. Niech on sie tłumaczy.
> Ja po 2 tygodniach ŻO czuję się fantasty i boje się kiedy to się skończy.
:-))) Niech się nie skończy, walcz po prostu z przeciwnościami... losu
:-)

> Waga zjechała już prawie 3 kg, dolegliwości coraz mniej i tylko jeszcze
> jestem senny i deko nerwowy ale moja mówi, że można ze mną wytrzymać.
Sprawdź na pewno, czy zjadasz wystarczająco dużo cukrów i jeżeli
"nerwowość" jest jakaś "nowa", to pewnie brakuje Ci witamin z grupy B.
Na DO lubi ich brakować, jeśli o nie nie zadbasz. Pij np. napój
drożdżowy (jest OHYDNY!!!, ale pomaga), wątróbka też będzie OK.
No, a po okresie przebudowy pamiętaj o obcięciu białek!

--
Mike
-> Jeżeli wysyłasz do mnie list, usuń -nospam z adresu.

28. Data: 2003-10-21 17:55:01

Od: "Zenon Bambuski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromne kłopoty, żeby sie zalogować.
Pisałem raz,wszystko znikło, drugi również, dałem sobie spokój, po co się
denerwować. Udało się zalogować jeden raz, to napisałem, a tu po naciśnięciu
przycisku "wyślij" znowu hasło "zaloguj się". Czy wiecie o co chodzi?
Wysyłam tylko tyle bo pewnie znów będzie to samo. Jeżeli dojdzie na grupę to
proszę o ewentualne wskazówki jak dla żółtodzioba (w internecie oczyw).
ZenOptyk

29. Data: 2003-10-21 18:18:59

Od: "Zenon Bambuski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że to jak z bólem zęba, przechodzi pod presją.
No to o diecie!
Jest SUPER. Waga spadla z 116 do 110,5. Samopoczucie bez zarzutu. Nie ma juz
żadnych minusów, no, może to piwko. Hemoroidy sa ale jakby mniejsze i nie
krwawią w ogóle!!! Bóle stawów zarówno kolanowych jak łokciowych minęły.
To wszystko brzmi jak bajka. Sam jestem w szoku. Patrze z coraz większą
pogardą na moją uczoną rodzinkę:))))
Jem tłusto i jajecznie. Nie bawię się w placuszki ani inne wypieki.
Chęć na piwko jest nadal ale mniejsza i to zdecydowanie. Jeśli można:
wiatry, które były "na zawołanie" poszły w góry:) Zaparcia to już historia.
A i jeszcze jedno, na pewno ważne: nie wstaję w nocy do toalety, a przed tym
bywało 2-3 razy.
Kochane ludziska, boję się obudzić........

30. Data: 2003-10-21 18:44:41

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenon Bambuski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bn3taj$f7u$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
tym
> bywało 2-3 razy.
> Kochane ludziska, boję się obudzić........

Nie bój się! : )))
Tak właśnie JEST cały czas, jeśli się nie robi większych wyskoków
dietetycznych.
Gratuluję poprawy zdrowia. Tak trzymaj! : )

Pozdrawiam
Krystyna

Jak to wytlumaczyc?
strona o Atkinsie