Re: Pandemia zaszczepionych.

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pandemia zaszczepionych.
Date: Tue, 18 Jan 2022 15:39:03 +0100

Am 18.01.22 um 14:03 schrieb Sylvio Balconetti:
> [...]
ltempo-pandemia-zaszczepionych/

o-di-anna-teresa-palamara-al-tg5-su-omicron-che-becc
a-i-vaccinati/

> [...]
> to jest z bezpłodnościa do siódmego pokolenia.
>
> A u nas podaja, ze na intensywnej terapii jest ok. 5% po trzeciej
> szczepionce (booster).
> Jutro ide do kina na "House of Gucci", w maju jade do Portugalii, w
> czerwcu do Serengetti, we wrześniu do Apulii, a w październiku na
> Mallorce. Ciekawe jak bedzie ze szczepieniami? Na zółta febre mam, ale
> pewnie bedzie trzeba jeszcze PCR?
>
> Pani XL zycze good luck / viel Spass w badaniach nad szczepionkami i
> delta, omikronem itd. Moze beda jeszcze szczepionki dosutne i donosne?

Przypadkowo znalazłem omówienie badań emerykańskiego instytutu zdrowia
(NIH): z 1.2 mln zaszczepionych dwiema szczepionkami zachorowało 2.246
(0,18%) osób, 189 miało ciezki przebieg choroby (0,015%) i wymagało
wspomagania pracy płuc, a 36 (0,0036%) zmarło.

Wyliczone sa rózne czynniki ryzyka: wiek, osłabiony system
odpornościowy, choroby płuc, watroby, nerek, serca, schorzenia
neurologiczne, cukrzyca. 78% zmarłych miało co najmniej cztery z tych
chorób.

oryginał pod https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/71/wr/mm7101a4.htm#
contribAff

https://www.welt.de/wissenschaft/article236238774/Co
rona-Verlauf-Diese-Faktoren-steigern-das-Risiko-eine
s-schweren-Verlaufs.html?utm_source=pocket-newtab-gl
obal-de-DE

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)